Detingut per arrancar d’un mos un tros de l’orella d’un home i publicar un vídeo en les xarxes socials en Elx

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a un xic com a presumpte autor d’un delicte de lesions i un altre d’odi. Presumptament, l’arrestat va arrancar d’un mos un tros de l’orella a la víctima per a, posteriorment, pujar un vídeo en una coneguda xarxa social a on es mofava d’ella alhora que li deia insults racistes. En el moment de l’arrest, el presumpte autor ha indicat que havia llançat l’orella pel vàter.

 

La investigació va començar quan la víctima, d’origen senegalés i nacionalitat espanyola, va acudir a la comissaria de la Policia Nacional d’Elx per a sol·licitar ajuda. En la seua denúncia va indicar als agents que havia patit una greu agressió física per part d’una persona que li havia arrancat part de l’orella d’un mos. A demés es trobava greument consternat pels insults racistes que el presumpte agressor li deia en un vídeo que havia publicat en Internet a on també es burlava d’ell.

 

Després d’algunes gestions, els agents han comprovat que el presumpte autor dels fets havia pujat el vídeo a una coneguda xarxa social mostrant, en una tovallola en sang, el tros d’orella arrancat alhora que es burlava i l’insultava amb motius racistes. A pesar de què el vídeo ja havia sigut esborrat, els policies van conseguir recuperar-lo i constatar que ja havia sigut reproduït unes 1000 voltes.

 

Va tirar l’orella pel vàter

Este mateix dia, els agents localitzaven i detenien a l’autor dels fets com a presumpte autor d’un delicte de lesions i un altre d’odi. En el moment de l’arrest va indicar que s’havia desfet de l’orella després de tirar-la pel vàter.

 

Els policies han constatat que els implicats van començar la discussió dies arrere a través de la mateixa xarxa social, quan l’agredit va intentar mediar en una baralla amb un tercer. La seua intervenció el va convertir en víctima en començar a rebre insults i amenaces del presumpte autor.

 

El detingut, de 22 anys d’edat i nacionalitat espanyola, compta amb numeroses detencions anteriors i ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.