Detingut per arrancar d’un mos un tros de l’orella d’un home i publicar un vídeo en les xarxes socials en Elx

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a un xic com a presumpte autor d’un delicte de lesions i un altre d’odi. Presumptament, l’arrestat va arrancar d’un mos un tros de l’orella a la víctima per a, posteriorment, pujar un vídeo en una coneguda xarxa social a on es mofava d’ella alhora que li deia insults racistes. En el moment de l’arrest, el presumpte autor ha indicat que havia llançat l’orella pel vàter.

 

La investigació va començar quan la víctima, d’origen senegalés i nacionalitat espanyola, va acudir a la comissaria de la Policia Nacional d’Elx per a sol·licitar ajuda. En la seua denúncia va indicar als agents que havia patit una greu agressió física per part d’una persona que li havia arrancat part de l’orella d’un mos. A demés es trobava greument consternat pels insults racistes que el presumpte agressor li deia en un vídeo que havia publicat en Internet a on també es burlava d’ell.

 

Després d’algunes gestions, els agents han comprovat que el presumpte autor dels fets havia pujat el vídeo a una coneguda xarxa social mostrant, en una tovallola en sang, el tros d’orella arrancat alhora que es burlava i l’insultava amb motius racistes. A pesar de què el vídeo ja havia sigut esborrat, els policies van conseguir recuperar-lo i constatar que ja havia sigut reproduït unes 1000 voltes.

 

Va tirar l’orella pel vàter

Este mateix dia, els agents localitzaven i detenien a l’autor dels fets com a presumpte autor d’un delicte de lesions i un altre d’odi. En el moment de l’arrest va indicar que s’havia desfet de l’orella després de tirar-la pel vàter.

 

Els policies han constatat que els implicats van començar la discussió dies arrere a través de la mateixa xarxa social, quan l’agredit va intentar mediar en una baralla amb un tercer. La seua intervenció el va convertir en víctima en començar a rebre insults i amenaces del presumpte autor.

 

El detingut, de 22 anys d’edat i nacionalitat espanyola, compta amb numeroses detencions anteriors i ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial.

Últimes notícies

Ordenen evacuar El Saler pel ràpid avanç del foc a la Devesa

L’Ajuntament de València ha ordenat des del Cecopal evacuar el poble d’El Saler per l’avenç de l’incendi declarat a la Gola de Pujol, dins de la Devesa.

El PSPV arranca el curs polític amb reunió a Les Corts i executiva clau per a 2027

El PSPV arrancarà dilluns 31 d’agost el curs polític amb una reunió del grup de Les Corts amb Diana Morant i, de vesprada, una executiva que tancarà la Conferència Política de setembre i el calendari de primàries per a 2027.

El robatori del Tresor de Villena eleva a tres els saquejos d’or en museus espanyols enguany

El saqueig del Tresor de Villena, valorat en cinc milions d’euros, és el tercer robatori d’or en museus espanyols enguany, després dels de Badajoz i Albacete, tots amb un patró d’actuació ràpid i violent.

Dissenyar la cuina ideal: el valor d’un bon assessorament a La Eliana

Descobreix com escollir la cuina ideal per a tu amb assessoria personalitzada i un compromís amb la sostenibilitat.

Martínez Mus exigix a la CHJ netejar els llits dels rius per a garantir la seua capacitat

El vicepresident tercer i conseller de Medi Ambient, Vicente Martínez Mus, insistix que la Confederación Hidrográfica del Júcar és qui ha de garantir la capacitat hidràulica dels llits mantenint-los nets de vegetació i canyes, i li reclama actuacions abans de l’època de pluges.

El Consell reclama reunir els menors de Ceuta amb les seues famílies per a garantir-los més protecció

Elena Albalat defensa en la Conferència Sectorial d’Infància que la millor protecció per als menors arribats a Ceuta passa per localitzar les seues famílies i facilitar el retorn, i critica que el Govern central vulga repartir el problema entre comunitats.

Arnau Martínez confia a fer un salt de qualitat al València

Arnau Martínez s’ha presentat com a nou lateral dret del València amb la convicció que el seu rendiment pot donar un salt de qualitat a l’equip, amb el repte de millorar la passada temporada. El defensa català ha destacat la il·lusió per vestir l’escut valencianista, la versatilitat en el camp i la seua predisposició per a jugar de seguida.

Dylan Osetkowski: identitat i ritme del València Basket, clau per al seu fitxatge

Dylan Osetkowski ha explicat que el ritme i la identitat del València Basket han sigut decisius per al seu fitxatge i ha remarcat que arriba per a ajudar a guanyar partits en un any assenyalat pel 40 aniversari del club.