Detingut per arrancar d’un mos un tros de l’orella d’un home i publicar un vídeo en les xarxes socials en Elx

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a un xic com a presumpte autor d’un delicte de lesions i un altre d’odi. Presumptament, l’arrestat va arrancar d’un mos un tros de l’orella a la víctima per a, posteriorment, pujar un vídeo en una coneguda xarxa social a on es mofava d’ella alhora que li deia insults racistes. En el moment de l’arrest, el presumpte autor ha indicat que havia llançat l’orella pel vàter.

 

La investigació va començar quan la víctima, d’origen senegalés i nacionalitat espanyola, va acudir a la comissaria de la Policia Nacional d’Elx per a sol·licitar ajuda. En la seua denúncia va indicar als agents que havia patit una greu agressió física per part d’una persona que li havia arrancat part de l’orella d’un mos. A demés es trobava greument consternat pels insults racistes que el presumpte agressor li deia en un vídeo que havia publicat en Internet a on també es burlava d’ell.

 

Després d’algunes gestions, els agents han comprovat que el presumpte autor dels fets havia pujat el vídeo a una coneguda xarxa social mostrant, en una tovallola en sang, el tros d’orella arrancat alhora que es burlava i l’insultava amb motius racistes. A pesar de què el vídeo ja havia sigut esborrat, els policies van conseguir recuperar-lo i constatar que ja havia sigut reproduït unes 1000 voltes.

 

Va tirar l’orella pel vàter

Este mateix dia, els agents localitzaven i detenien a l’autor dels fets com a presumpte autor d’un delicte de lesions i un altre d’odi. En el moment de l’arrest va indicar que s’havia desfet de l’orella després de tirar-la pel vàter.

 

Els policies han constatat que els implicats van començar la discussió dies arrere a través de la mateixa xarxa social, quan l’agredit va intentar mediar en una baralla amb un tercer. La seua intervenció el va convertir en víctima en començar a rebre insults i amenaces del presumpte autor.

 

El detingut, de 22 anys d’edat i nacionalitat espanyola, compta amb numeroses detencions anteriors i ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.