Detingut per arrancar d’un mos un tros de l’orella d’un home i publicar un vídeo en les xarxes socials en Elx

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a un xic com a presumpte autor d’un delicte de lesions i un altre d’odi. Presumptament, l’arrestat va arrancar d’un mos un tros de l’orella a la víctima per a, posteriorment, pujar un vídeo en una coneguda xarxa social a on es mofava d’ella alhora que li deia insults racistes. En el moment de l’arrest, el presumpte autor ha indicat que havia llançat l’orella pel vàter.

 

La investigació va començar quan la víctima, d’origen senegalés i nacionalitat espanyola, va acudir a la comissaria de la Policia Nacional d’Elx per a sol·licitar ajuda. En la seua denúncia va indicar als agents que havia patit una greu agressió física per part d’una persona que li havia arrancat part de l’orella d’un mos. A demés es trobava greument consternat pels insults racistes que el presumpte agressor li deia en un vídeo que havia publicat en Internet a on també es burlava d’ell.

 

Després d’algunes gestions, els agents han comprovat que el presumpte autor dels fets havia pujat el vídeo a una coneguda xarxa social mostrant, en una tovallola en sang, el tros d’orella arrancat alhora que es burlava i l’insultava amb motius racistes. A pesar de què el vídeo ja havia sigut esborrat, els policies van conseguir recuperar-lo i constatar que ja havia sigut reproduït unes 1000 voltes.

 

Va tirar l’orella pel vàter

Este mateix dia, els agents localitzaven i detenien a l’autor dels fets com a presumpte autor d’un delicte de lesions i un altre d’odi. En el moment de l’arrest va indicar que s’havia desfet de l’orella després de tirar-la pel vàter.

 

Els policies han constatat que els implicats van començar la discussió dies arrere a través de la mateixa xarxa social, quan l’agredit va intentar mediar en una baralla amb un tercer. La seua intervenció el va convertir en víctima en començar a rebre insults i amenaces del presumpte autor.

 

El detingut, de 22 anys d’edat i nacionalitat espanyola, compta amb numeroses detencions anteriors i ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial.

Últimes notícies

Lleones, el documental que visibilitza als menors hospitalitzats en soledat

Lleones arriba als cinemes per a mostrar la realitat dels menors sense tutela que passen llargues estades en hospitals sense companyia i la labor de la asociacion Mames en Accion.

Cap de setmana en la Comunitat Valenciana amb vent fort, ruixats i millora progressiva

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb vent molt fort a l'interior de Castelló i ruixats en el sud, abans de donar pas a un ambient més estable amb núvols i clars.

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.