Detingut per arrancar d’un mos un tros de l’orella d’un home i publicar un vídeo en les xarxes socials en Elx

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), a un xic com a presumpte autor d’un delicte de lesions i un altre d’odi. Presumptament, l’arrestat va arrancar d’un mos un tros de l’orella a la víctima per a, posteriorment, pujar un vídeo en una coneguda xarxa social a on es mofava d’ella alhora que li deia insults racistes. En el moment de l’arrest, el presumpte autor ha indicat que havia llançat l’orella pel vàter.

 

La investigació va començar quan la víctima, d’origen senegalés i nacionalitat espanyola, va acudir a la comissaria de la Policia Nacional d’Elx per a sol·licitar ajuda. En la seua denúncia va indicar als agents que havia patit una greu agressió física per part d’una persona que li havia arrancat part de l’orella d’un mos. A demés es trobava greument consternat pels insults racistes que el presumpte agressor li deia en un vídeo que havia publicat en Internet a on també es burlava d’ell.

 

Després d’algunes gestions, els agents han comprovat que el presumpte autor dels fets havia pujat el vídeo a una coneguda xarxa social mostrant, en una tovallola en sang, el tros d’orella arrancat alhora que es burlava i l’insultava amb motius racistes. A pesar de què el vídeo ja havia sigut esborrat, els policies van conseguir recuperar-lo i constatar que ja havia sigut reproduït unes 1000 voltes.

 

Va tirar l’orella pel vàter

Este mateix dia, els agents localitzaven i detenien a l’autor dels fets com a presumpte autor d’un delicte de lesions i un altre d’odi. En el moment de l’arrest va indicar que s’havia desfet de l’orella després de tirar-la pel vàter.

 

Els policies han constatat que els implicats van començar la discussió dies arrere a través de la mateixa xarxa social, quan l’agredit va intentar mediar en una baralla amb un tercer. La seua intervenció el va convertir en víctima en començar a rebre insults i amenaces del presumpte autor.

 

El detingut, de 22 anys d’edat i nacionalitat espanyola, compta amb numeroses detencions anteriors i ja ha sigut posat a la disposició de l’autoritat judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.