Detingut en Aspe per dos delictes d’exhibicionisme, un davant d’una menor

 

La Guàrdia Civil d’Aspe, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha detingut este dilluns a un home de 30 anys com a presumpte autor de dos delictes d’exhibicionisme, un d’ells davant una dona de 38 anys i l’altre davant una menor de 15 anys.

 

En les dos denúncies, les víctimes van aportar una sèrie de dades identificatives del cotxe que este home utilitzava per a cometre les exhibicions obscenes, si bé cap va poder aportar la matrícula, segons ha informat l’institut armat.

 

Gràcies a les gestions de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Aspe, finalment s’ha conseguit identificar i localitzar el vehicle en qüestió.

 

D’esprés d’este primer pas en la investigació, una de les víctimes ha identificat, «sense cap gènere de dubtes», al presumpte autor dels delictes en un reconeixement fotogràfic. Estos fets han generat una «considerable alarma social entre els veïns» de la localitat i han tingut gran difusió en les xarxes socials.

Últimes notícies

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.

Sumar aplaudix l’expedient al policia que va colpejar per l’esquena a una manifestant a València

Sumar celebra l'obertura d'un expedient disciplinari al policia nacional que va colpejar per l'esquena a una docent durant una protesta a València, mentres Podemos exigix responsabilitats polítiques i advertix sobre la brutalitat policial.

La Casa de la Concòrdia d’Alacant obri com a espai per a la memòria i els valors democràtics

La Casa de la Concòrdia d'Alacant s'inaugura com un espai ciutadà de trobada, memòria democràtica i convivència, acompanyat per l'exposició 'Alacant, Transició i Concòrdia'.

Un helicòpter rescata a un mastí exhaust durant una ruta de muntanya a la Marina Alta

Un mastí d'uns 80 quilos va ser evacuat en helicòpter en La Vall de la Gallinera després de quedar immobilitzat per esgotament a l'inici d'una ruta de muntanya amb el seu amo.