10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Detingut en Aspe per dos delictes d’exhibicionisme, un davant d’una menor

 

La Guàrdia Civil d’Aspe, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha detingut este dilluns a un home de 30 anys com a presumpte autor de dos delictes d’exhibicionisme, un d’ells davant una dona de 38 anys i l’altre davant una menor de 15 anys.

 

En les dos denúncies, les víctimes van aportar una sèrie de dades identificatives del cotxe que este home utilitzava per a cometre les exhibicions obscenes, si bé cap va poder aportar la matrícula, segons ha informat l’institut armat.

 

Gràcies a les gestions de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Aspe, finalment s’ha conseguit identificar i localitzar el vehicle en qüestió.

 

D’esprés d’este primer pas en la investigació, una de les víctimes ha identificat, «sense cap gènere de dubtes», al presumpte autor dels delictes en un reconeixement fotogràfic. Estos fets han generat una «considerable alarma social entre els veïns» de la localitat i han tingut gran difusió en les xarxes socials.

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.