Detingut en Aspe per dos delictes d’exhibicionisme, un davant d’una menor

 

La Guàrdia Civil d’Aspe, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha detingut este dilluns a un home de 30 anys com a presumpte autor de dos delictes d’exhibicionisme, un d’ells davant una dona de 38 anys i l’altre davant una menor de 15 anys.

 

En les dos denúncies, les víctimes van aportar una sèrie de dades identificatives del cotxe que este home utilitzava per a cometre les exhibicions obscenes, si bé cap va poder aportar la matrícula, segons ha informat l’institut armat.

 

Gràcies a les gestions de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Aspe, finalment s’ha conseguit identificar i localitzar el vehicle en qüestió.

 

D’esprés d’este primer pas en la investigació, una de les víctimes ha identificat, «sense cap gènere de dubtes», al presumpte autor dels delictes en un reconeixement fotogràfic. Estos fets han generat una «considerable alarma social entre els veïns» de la localitat i han tingut gran difusió en les xarxes socials.

Últimes notícies

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.

La jutgessa de la DANA rebutja citar a declarar l’edil valencià Juan Carlos Caballero

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha denegat la declaració del regidor Juan Carlos Caballero i ha desestimat també un recurs per investigar un possible fals testimoni de la diputada provincial Reme Mazzolari.

De Foios a campió del món: el camí de Ferran Torres fins a batre el ‘Dibu’ Martínez

Ferran Torres ha passat de jugar amb els seus gossos al pati de casa en Foios a marcar el gol del segon Mundial d’Espanya davant l’Argentina del ‘Dibu’ Martínez a New Jersey. Un recorregut marcat per l’ambició, els sacrificis familiars i una carrera d’elit que ara arriba al seu punt més alt.

Les màximes superen ja els 38 graus a la Comunitat Valenciana abans de la nova ona de calor

Les màximes han superat este dilluns els 38 graus en diversos municipis de València i Alacant, en la jornada prèvia a una nova ona de calor.

Dos asteroides porten ja el nom de dos investigadors de la Universitat d’Alacant

Dos asteroides han sigut batejats amb els noms de la geòloga Laura M. Parro i l’enginyer aeroespacial Eloy Peña Asensio, investigadors de la Universitat d’Alacant especialistes en petits cossos del sistema solar i defensa planetària.

De Foios al cim del món: el camí de Ferran Torres fins al gol de la final del Mundial

Ferran Torres, criat entre regats al carrer Major de Foios i partides amb els seus gossos, ha donat a Espanya el seu segon Mundial amb un gol decisiu davant l’Argentina del Dibu Martínez a New Jersey.

La nit de celebració pel Mundial deixa dos morts, dotze detinguts i més de huitanta ferits a Espanya

La victòria d’Espanya en la final del Mundial de futbol ha deixat un balanç tràgic: dos morts, més de huitanta ferits i almenys dotze detinguts en diferents punts del país, amb incidents destacats a Madrid, Barcelona i diverses localitats.