Detenen a un home després d’atracar amb navalla i pistola en cinc botigues de la Vall d’Uixó

 

La Guàrdia Civil ha detingut en la localitat de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), a un atracador d’establiments que s’havia fet amb un botí de 2.000 euros després de dur a terme diferents assaltaments

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, els agents han estat investigant el cas durant este mes de febrer i han descobert que el presumpte autor dels fets ha dut a terme cinc robatoris en unes quantes botigues de la Vall d’Uixó, usant en tots els llocs el mateix ‘modus operandi‘.

 

Els agents de l’Institut Armat van comprovar que els cinc assaltaments tenien característiques similars. Tal com pareix, el presumpte atracador valent-se de la caputxa de la seua jaqueta i una mascareta per a ocultar el seu rostre, accedia als comerços aprofitant l’hora pròxima al tancament, mentres la dependenta estava sola.

 

Un violent mètode

El suposat delinqüent va traure una navalla de grans dimensions en quatre dels fets i una pistola en un altre. A demés, intimidava a les seues víctimes perquè els entregarà els diners de la recaptació.

 

Una volta consumat el robatori, les treballadores havien de tancar-se en els magatzems o banys aprofitant eixos moments per a abandonar el lloc i no poder observar la direcció de la seua fugida.

 

El passat dia 12 de febrer, després d’un gran dispositiu policial, la Guàrdia Civil va conseguir localitzar i detindre a un home de 52 anys com a presumpte autor d’estos fets.

 

Reclamat per la justícia francesa

El detingut no tenia antecedents policials en Espanya, però havia sigut arrestat en França per un gran número de delictes similars i era reclamat per la justícia en este país amb dos manaments d’entrada a la presó.

 

Les diligències instruïdes van ser entregades en el Jutjat d’Instrucció número Dos de Nules en funcions de Guàrdia, que ha decretat el seu ingrés a la presó. L’actuació ha sigut feta per efectius de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de la Vall d’Uixó.

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.