Detenen a un home després d’atracar amb navalla i pistola en cinc botigues de la Vall d’Uixó

 

La Guàrdia Civil ha detingut en la localitat de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), a un atracador d’establiments que s’havia fet amb un botí de 2.000 euros després de dur a terme diferents assaltaments

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, els agents han estat investigant el cas durant este mes de febrer i han descobert que el presumpte autor dels fets ha dut a terme cinc robatoris en unes quantes botigues de la Vall d’Uixó, usant en tots els llocs el mateix ‘modus operandi‘.

 

Els agents de l’Institut Armat van comprovar que els cinc assaltaments tenien característiques similars. Tal com pareix, el presumpte atracador valent-se de la caputxa de la seua jaqueta i una mascareta per a ocultar el seu rostre, accedia als comerços aprofitant l’hora pròxima al tancament, mentres la dependenta estava sola.

 

Un violent mètode

El suposat delinqüent va traure una navalla de grans dimensions en quatre dels fets i una pistola en un altre. A demés, intimidava a les seues víctimes perquè els entregarà els diners de la recaptació.

 

Una volta consumat el robatori, les treballadores havien de tancar-se en els magatzems o banys aprofitant eixos moments per a abandonar el lloc i no poder observar la direcció de la seua fugida.

 

El passat dia 12 de febrer, després d’un gran dispositiu policial, la Guàrdia Civil va conseguir localitzar i detindre a un home de 52 anys com a presumpte autor d’estos fets.

 

Reclamat per la justícia francesa

El detingut no tenia antecedents policials en Espanya, però havia sigut arrestat en França per un gran número de delictes similars i era reclamat per la justícia en este país amb dos manaments d’entrada a la presó.

 

Les diligències instruïdes van ser entregades en el Jutjat d’Instrucció número Dos de Nules en funcions de Guàrdia, que ha decretat el seu ingrés a la presó. L’actuació ha sigut feta per efectius de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de la Vall d’Uixó.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.