13.4 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Detenen a un home després d’atracar amb navalla i pistola en cinc botigues de la Vall d’Uixó

 

La Guàrdia Civil ha detingut en la localitat de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), a un atracador d’establiments que s’havia fet amb un botí de 2.000 euros després de dur a terme diferents assaltaments

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, els agents han estat investigant el cas durant este mes de febrer i han descobert que el presumpte autor dels fets ha dut a terme cinc robatoris en unes quantes botigues de la Vall d’Uixó, usant en tots els llocs el mateix ‘modus operandi‘.

 

Els agents de l’Institut Armat van comprovar que els cinc assaltaments tenien característiques similars. Tal com pareix, el presumpte atracador valent-se de la caputxa de la seua jaqueta i una mascareta per a ocultar el seu rostre, accedia als comerços aprofitant l’hora pròxima al tancament, mentres la dependenta estava sola.

 

Un violent mètode

El suposat delinqüent va traure una navalla de grans dimensions en quatre dels fets i una pistola en un altre. A demés, intimidava a les seues víctimes perquè els entregarà els diners de la recaptació.

 

Una volta consumat el robatori, les treballadores havien de tancar-se en els magatzems o banys aprofitant eixos moments per a abandonar el lloc i no poder observar la direcció de la seua fugida.

 

El passat dia 12 de febrer, després d’un gran dispositiu policial, la Guàrdia Civil va conseguir localitzar i detindre a un home de 52 anys com a presumpte autor d’estos fets.

 

Reclamat per la justícia francesa

El detingut no tenia antecedents policials en Espanya, però havia sigut arrestat en França per un gran número de delictes similars i era reclamat per la justícia en este país amb dos manaments d’entrada a la presó.

 

Les diligències instruïdes van ser entregades en el Jutjat d’Instrucció número Dos de Nules en funcions de Guàrdia, que ha decretat el seu ingrés a la presó. L’actuació ha sigut feta per efectius de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de la Vall d’Uixó.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló i desallotgen una finca

Diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló han obligat a desallotjar una finca. No hi ha ferits i els danys són superficials, segons fonts oficials.

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.

L’Athletic torna a guanyar dos mesos després amb un 4-2 que frena al Llevant

L'Athletic va véncer 4-2 al Llevant en San Mamés després de jugar amb superioritat des del 17 per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va fer doblet i Serrano va decidir en l'afegit.