17 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Detenen a un home després d’atracar amb navalla i pistola en cinc botigues de la Vall d’Uixó

 

La Guàrdia Civil ha detingut en la localitat de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), a un atracador d’establiments que s’havia fet amb un botí de 2.000 euros després de dur a terme diferents assaltaments

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, els agents han estat investigant el cas durant este mes de febrer i han descobert que el presumpte autor dels fets ha dut a terme cinc robatoris en unes quantes botigues de la Vall d’Uixó, usant en tots els llocs el mateix ‘modus operandi‘.

 

Els agents de l’Institut Armat van comprovar que els cinc assaltaments tenien característiques similars. Tal com pareix, el presumpte atracador valent-se de la caputxa de la seua jaqueta i una mascareta per a ocultar el seu rostre, accedia als comerços aprofitant l’hora pròxima al tancament, mentres la dependenta estava sola.

 

Un violent mètode

El suposat delinqüent va traure una navalla de grans dimensions en quatre dels fets i una pistola en un altre. A demés, intimidava a les seues víctimes perquè els entregarà els diners de la recaptació.

 

Una volta consumat el robatori, les treballadores havien de tancar-se en els magatzems o banys aprofitant eixos moments per a abandonar el lloc i no poder observar la direcció de la seua fugida.

 

El passat dia 12 de febrer, després d’un gran dispositiu policial, la Guàrdia Civil va conseguir localitzar i detindre a un home de 52 anys com a presumpte autor d’estos fets.

 

Reclamat per la justícia francesa

El detingut no tenia antecedents policials en Espanya, però havia sigut arrestat en França per un gran número de delictes similars i era reclamat per la justícia en este país amb dos manaments d’entrada a la presó.

 

Les diligències instruïdes van ser entregades en el Jutjat d’Instrucció número Dos de Nules en funcions de Guàrdia, que ha decretat el seu ingrés a la presó. L’actuació ha sigut feta per efectius de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de la Vall d’Uixó.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.