Detenen a un home després d’atracar amb navalla i pistola en cinc botigues de la Vall d’Uixó

 

La Guàrdia Civil ha detingut en la localitat de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), a un atracador d’establiments que s’havia fet amb un botí de 2.000 euros després de dur a terme diferents assaltaments

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, els agents han estat investigant el cas durant este mes de febrer i han descobert que el presumpte autor dels fets ha dut a terme cinc robatoris en unes quantes botigues de la Vall d’Uixó, usant en tots els llocs el mateix ‘modus operandi‘.

 

Els agents de l’Institut Armat van comprovar que els cinc assaltaments tenien característiques similars. Tal com pareix, el presumpte atracador valent-se de la caputxa de la seua jaqueta i una mascareta per a ocultar el seu rostre, accedia als comerços aprofitant l’hora pròxima al tancament, mentres la dependenta estava sola.

 

Un violent mètode

El suposat delinqüent va traure una navalla de grans dimensions en quatre dels fets i una pistola en un altre. A demés, intimidava a les seues víctimes perquè els entregarà els diners de la recaptació.

 

Una volta consumat el robatori, les treballadores havien de tancar-se en els magatzems o banys aprofitant eixos moments per a abandonar el lloc i no poder observar la direcció de la seua fugida.

 

El passat dia 12 de febrer, després d’un gran dispositiu policial, la Guàrdia Civil va conseguir localitzar i detindre a un home de 52 anys com a presumpte autor d’estos fets.

 

Reclamat per la justícia francesa

El detingut no tenia antecedents policials en Espanya, però havia sigut arrestat en França per un gran número de delictes similars i era reclamat per la justícia en este país amb dos manaments d’entrada a la presó.

 

Les diligències instruïdes van ser entregades en el Jutjat d’Instrucció número Dos de Nules en funcions de Guàrdia, que ha decretat el seu ingrés a la presó. L’actuació ha sigut feta per efectius de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de la Vall d’Uixó.

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.