Un detingut per l’assassinat de la dona trobada en un contenidor de Moraira

Contenidors en la urbanització la Sabatera de Moraira

Contenidors a on va ser trobada morta la dona | EFE

Un home ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb la mort la dona, d’uns 40 anys, trobada este dilluns dins d’un contenidor de fem de Moraira, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), segons han informat fonts pròximes a la investigació.

 

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha informat este dimarts que investiga este crim com a un presumpte assassinat per violència de gènere.

 

 

El cadàver de la dona és examinat este dimarts pels forenses per a identificar a la víctima i per a buscar proves que puguen aclarir el cas que investiguen agents de la policia judicial de la Guàrdia Civil.

 

La víctima, segons els primers indicis, va poder morir degollada i presentava diferents ferides per arma blanca, algunes d’elles, presumptament, fetes en intentar defensar-se en els avantbraços i mans.

 

Els operaris de recollida de fems van trobar el cos

El cadàver va ser trobat ahir cap a les 8 hores per operaris del servici de recollida de fems en la urbanització La Sabatera de Moraira, en el terme municipal de Teulada-Moraira, una zona habitada majoritàriament per ciutadans estrangers, principalment europeus.

 

De confirmar-se la naturalesa masclista del crim, el número de dones assassinades per les seues parelles o exparelles des de principis d’any pujaria a 11 i serien 1.044 les víctimes mortals des de què van començar a registrar-se les estadístiques en 2003. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.