9.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Un detingut per l’assassinat de la dona trobada en un contenidor de Moraira

Contenidors en la urbanització la Sabatera de Moraira

Contenidors a on va ser trobada morta la dona | EFE

Un home ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb la mort la dona, d’uns 40 anys, trobada este dilluns dins d’un contenidor de fem de Moraira, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), segons han informat fonts pròximes a la investigació.

 

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha informat este dimarts que investiga este crim com a un presumpte assassinat per violència de gènere.

 

 

El cadàver de la dona és examinat este dimarts pels forenses per a identificar a la víctima i per a buscar proves que puguen aclarir el cas que investiguen agents de la policia judicial de la Guàrdia Civil.

 

La víctima, segons els primers indicis, va poder morir degollada i presentava diferents ferides per arma blanca, algunes d’elles, presumptament, fetes en intentar defensar-se en els avantbraços i mans.

 

Els operaris de recollida de fems van trobar el cos

El cadàver va ser trobat ahir cap a les 8 hores per operaris del servici de recollida de fems en la urbanització La Sabatera de Moraira, en el terme municipal de Teulada-Moraira, una zona habitada majoritàriament per ciutadans estrangers, principalment europeus.

 

De confirmar-se la naturalesa masclista del crim, el número de dones assassinades per les seues parelles o exparelles des de principis d’any pujaria a 11 i serien 1.044 les víctimes mortals des de què van començar a registrar-se les estadístiques en 2003. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.

El millor octubre en hotels: pernoctacions pugen un 1,3% fins a 34,28 milions

Octubre va tancar amb 34,28 milions de pernoctacions en hotels, un 1,3% més i màxim històric. L'impuls va vindre del turisme estranger amb preus en pujada.

Illa crida a defendre la veritat com deure democràtic en l’homenatge a Ernest Lluch

El Govern ha homenatjat a Ernest Lluch en el Palau 25 anys després del seu assassinat. Salvador Illa ha cridat a defendre la veritat i s'ha reivindicat el seu llegat en la sanitat universal i el diàleg.