Un detingut per l’assassinat de la dona trobada en un contenidor de Moraira

Contenidors en la urbanització la Sabatera de Moraira

Contenidors a on va ser trobada morta la dona | EFE

Un home ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb la mort la dona, d’uns 40 anys, trobada este dilluns dins d’un contenidor de fem de Moraira, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), segons han informat fonts pròximes a la investigació.

 

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha informat este dimarts que investiga este crim com a un presumpte assassinat per violència de gènere.

 

 

El cadàver de la dona és examinat este dimarts pels forenses per a identificar a la víctima i per a buscar proves que puguen aclarir el cas que investiguen agents de la policia judicial de la Guàrdia Civil.

 

La víctima, segons els primers indicis, va poder morir degollada i presentava diferents ferides per arma blanca, algunes d’elles, presumptament, fetes en intentar defensar-se en els avantbraços i mans.

 

Els operaris de recollida de fems van trobar el cos

El cadàver va ser trobat ahir cap a les 8 hores per operaris del servici de recollida de fems en la urbanització La Sabatera de Moraira, en el terme municipal de Teulada-Moraira, una zona habitada majoritàriament per ciutadans estrangers, principalment europeus.

 

De confirmar-se la naturalesa masclista del crim, el número de dones assassinades per les seues parelles o exparelles des de principis d’any pujaria a 11 i serien 1.044 les víctimes mortals des de què van començar a registrar-se les estadístiques en 2003. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-2: Elx i Espanyol empaten i prolonguen la seua mala ratxa

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en un dol d'alternatives. El repartiment de punts no va trencar la seua mala dinàmica: cap va aconseguir encara guanyar en 2026.

Aturada de cinc minuts a l’Elx-Espanyol per un incident racista

L'àrbitre Iosu Galech Azpeitia va detindre cinc minuts l'Elx-Espanyol en el minut 76 per un incident racista. Després de l'aturada, es va llançar un avís per megafonia i el joc es va reprendre.

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.

Emergències reconeix el treball del voluntariat en el Dia de la Protecció Civil

El conseller Juan Carlos Valderrama ha posat en valor el paper del voluntariat en la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia Internacional de la Protecció Civil. La xarxa suma 185 agrupacions i les ajudes per a equips i assegurances han crescut enfront de 2024.

Pérez Llorca complix tres mesos amb 133 actes i el focus en la baixada d’impostos

El president ha tancat el seu primer trimestre amb 133 actes i una agenda centrada en la rebaixa fiscal, el diàleg institucional i mesures per a jóvens, vivenda, sanitat i agricultura.

Controlat l’incendi en una nau industrial abandonada de Biar

Els bombers han donat per controlat l'incendi declarat el dijous en una nau abandonada de Biar. Es va controlar a les 22.40 del dissabte i seguixen les labors d'extinció, sense ferits.

Les Corts constituiran la comissió per a investigar les VPP d’Alacant i debatran sobre els ‘privilegis’ dels expresidents

Les Corts constituiran el dijous la comissió que investigarà les adjudicacions de VPP a Alacant i debatran la proposta de Compromís per a suprimir privilegis als expresidents. El ple inclourà la segona sessió de control, noves comissions sol·licitades per l'oposició i votacions pendents en transparència.

L’extrem Tunde renova amb el Llevant fins a juny de 2029

El Llevant i Kareem Tunde seguiran vinculats fins a juny de 2029 després d'ampliar l'extrem el seu contracte per tres temporades més. El jove ja ha sumat deu partits amb el primer equip des del seu debut al desembre.