Un detingut per l’assassinat de la dona trobada en un contenidor de Moraira

Contenidors en la urbanització la Sabatera de Moraira

Contenidors a on va ser trobada morta la dona | EFE

Un home ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb la mort la dona, d’uns 40 anys, trobada este dilluns dins d’un contenidor de fem de Moraira, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), segons han informat fonts pròximes a la investigació.

 

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha informat este dimarts que investiga este crim com a un presumpte assassinat per violència de gènere.

 

 

El cadàver de la dona és examinat este dimarts pels forenses per a identificar a la víctima i per a buscar proves que puguen aclarir el cas que investiguen agents de la policia judicial de la Guàrdia Civil.

 

La víctima, segons els primers indicis, va poder morir degollada i presentava diferents ferides per arma blanca, algunes d’elles, presumptament, fetes en intentar defensar-se en els avantbraços i mans.

 

Els operaris de recollida de fems van trobar el cos

El cadàver va ser trobat ahir cap a les 8 hores per operaris del servici de recollida de fems en la urbanització La Sabatera de Moraira, en el terme municipal de Teulada-Moraira, una zona habitada majoritàriament per ciutadans estrangers, principalment europeus.

 

De confirmar-se la naturalesa masclista del crim, el número de dones assassinades per les seues parelles o exparelles des de principis d’any pujaria a 11 i serien 1.044 les víctimes mortals des de què van començar a registrar-se les estadístiques en 2003. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.