Un detingut per l’assassinat de la dona trobada en un contenidor de Moraira

Contenidors en la urbanització la Sabatera de Moraira

Contenidors a on va ser trobada morta la dona | EFE

Un home ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb la mort la dona, d’uns 40 anys, trobada este dilluns dins d’un contenidor de fem de Moraira, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), segons han informat fonts pròximes a la investigació.

 

La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha informat este dimarts que investiga este crim com a un presumpte assassinat per violència de gènere.

 

 

El cadàver de la dona és examinat este dimarts pels forenses per a identificar a la víctima i per a buscar proves que puguen aclarir el cas que investiguen agents de la policia judicial de la Guàrdia Civil.

 

La víctima, segons els primers indicis, va poder morir degollada i presentava diferents ferides per arma blanca, algunes d’elles, presumptament, fetes en intentar defensar-se en els avantbraços i mans.

 

Els operaris de recollida de fems van trobar el cos

El cadàver va ser trobat ahir cap a les 8 hores per operaris del servici de recollida de fems en la urbanització La Sabatera de Moraira, en el terme municipal de Teulada-Moraira, una zona habitada majoritàriament per ciutadans estrangers, principalment europeus.

 

De confirmar-se la naturalesa masclista del crim, el número de dones assassinades per les seues parelles o exparelles des de principis d’any pujaria a 11 i serien 1.044 les víctimes mortals des de què van començar a registrar-se les estadístiques en 2003. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.