Detingut per assetjar a una cambrera i oferir diners per sexe a una menor, filla de l’amo del bar

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat de la Comunitat Valenciana a un home de 61 anys, com a presumpte autor dels delictes de coaccions, corrupció de menors i un altre relatiu a la prostitució i explotació sexual, després de, pel que pareix, oferir diners a canvi de sexe, tant a una cambrera del bar al qual acudia, com a la filla de l’amo, menor d’edat.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de l’assetjament al qual s’havia vist sotmesa una cambrera per part d’un home en el bar en el qual treballava, i la proposició que pel que pareix li havia fet este a una menor de 17 anys, filla de l’amo de l’establiment, per a tindre sexe a canvi de diners, segons ha indicat la Prefectura en un comunicat.

 

Els agents van tindre coneixement que en el mes d’abril l’home va començar a fer-li preguntes poc apropiades a la cambrera del bar i que pel que pareix va arribar a oferir-li diners a canvi de tocar-la i inclús arraconar-la per a tocar-li els pits, la qual cosa va crear en la jove «una situació de tensió i humiliació».

 

Continuant les investigacions van esbrinar que esta mateixa persona feia pocs dies li havia oferit a la filla de l’amo diners a canvi de sexe, inclús li va proposar que li ho diguera a alguna amiga.

 

Després de localitzar al sospitós, va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de coaccions, corrupció de menors i un altre relatiu a la prostitució i explotació sexual.

 

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.

Detinguda a Borriana per furtar 20.000 euros i joies de la vivenda on l’havien acollida

La Guàrdia Civil ha detingut a Borriana una dona de 34 anys acusada de furtar 20.000 euros en efectiu i joies de la vivenda on estava acollida. Part de les joies sostretes s'haurien venut posteriorment en establiments de compravenda d'or de la mateixa localitat.

UGT-PV defensa les ajudes de la Generalitat al congrés de 2021 i es mostra sorpresa per la investigació

UGT-PV ha defensat la legalitat de les subvencions rebudes de la Generalitat per al 43 Congrés Confederal de 2021 a València i s’ha mostrat sorpresa per la investigació anunciada per l’Agència Antifrau, tot reivindicant la seua transparència i independència sindical.

La jutgessa de la DANA amplia sis mesos la investigació penal a Catarroja

La jutgessa de Catarroja ha acordat allargar sis mesos la investigació penal sobre la gestió de la DANA, amb el suport de la Fiscalia, per acabar declaracions i informes pendents. També ha rebutjat incloure com a víctima mortal una dona de 93 anys, en no vore’s relació directa entre la riada i la seua mort.

El PP assegura que Pérez Llorca no necessita ‘xapeta’ per a demostrar la seua faena

El síndic del PP, Nando Pastor, ha defensat que Juanfran Pérez Llorca no necessita ser proclamat formalment candidat per a revalidar la Presidència i ha carregat contra Diana Morant i Joan Baldoví.