Detingut per assetjar a una cambrera i oferir diners per sexe a una menor, filla de l’amo del bar

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat de la Comunitat Valenciana a un home de 61 anys, com a presumpte autor dels delictes de coaccions, corrupció de menors i un altre relatiu a la prostitució i explotació sexual, després de, pel que pareix, oferir diners a canvi de sexe, tant a una cambrera del bar al qual acudia, com a la filla de l’amo, menor d’edat.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de l’assetjament al qual s’havia vist sotmesa una cambrera per part d’un home en el bar en el qual treballava, i la proposició que pel que pareix li havia fet este a una menor de 17 anys, filla de l’amo de l’establiment, per a tindre sexe a canvi de diners, segons ha indicat la Prefectura en un comunicat.

 

Els agents van tindre coneixement que en el mes d’abril l’home va començar a fer-li preguntes poc apropiades a la cambrera del bar i que pel que pareix va arribar a oferir-li diners a canvi de tocar-la i inclús arraconar-la per a tocar-li els pits, la qual cosa va crear en la jove “una situació de tensió i humiliació”.

 

Continuant les investigacions van esbrinar que esta mateixa persona feia pocs dies li havia oferit a la filla de l’amo diners a canvi de sexe, inclús li va proposar que li ho diguera a alguna amiga.

 

Després de localitzar al sospitós, va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de coaccions, corrupció de menors i un altre relatiu a la prostitució i explotació sexual.

 

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca complix tres mesos amb 133 actes i el focus en la baixada d’impostos

El president ha tancat el seu primer trimestre amb 133 actes i una agenda centrada en la rebaixa fiscal, el diàleg institucional i mesures per a jóvens, vivenda, sanitat i agricultura.

Controlat l’incendi en una nau industrial abandonada de Biar

Els bombers han donat per controlat l'incendi declarat el dijous en una nau abandonada de Biar. Es va controlar a les 22.40 del dissabte i seguixen les labors d'extinció, sense ferits.

Les Corts constituiran la comissió per a investigar les VPP d’Alacant i debatran sobre els ‘privilegis’ dels expresidents

Les Corts constituiran el dijous la comissió que investigarà les adjudicacions de VPP a Alacant i debatran la proposta de Compromís per a suprimir privilegis als expresidents. El ple inclourà la segona sessió de control, noves comissions sol·licitades per l'oposició i votacions pendents en transparència.

L’extrem Tunde renova amb el Llevant fins a juny de 2029

El Llevant i Kareem Tunde seguiran vinculats fins a juny de 2029 després d'ampliar l'extrem el seu contracte per tres temporades més. El jove ja ha sumat deu partits amb el primer equip des del seu debut al desembre.

SISPYL, el sistema que fa més segurs els barandats d’algeps laminat en un terratrémol

La UPV ha patentat SISPYL, un aïllament sísmic per a barandats d'algeps laminat que ha sigut validat a escala real i reduïx danys en desacoblar-los de l'estructura. El sistema manté les prestacions enfront del foc i ha despertat l'interés de multinacionals.

La Comunitat Valenciana inicia març amb núvols, temperatures sense canvis i pluges febles

L'inici de març arriba amb intervals nuvolosos i possibles pluges febles en el sud de València, que poden aconseguir el nord d'Alacant, amb pols en suspensió en el sud. Demà la nuvolositat augmentarà de sud a nord i les precipitacions podrien ser més persistents en el sud de València i nord d'Alacant.

Detinguts dos promotors a Elx per estafar més de 163.000 euros en reformes sense executar

La Policia Nacional ha detingut a Elx a dos administradors d'una empresa de reformes després de cobrar més de 163.000 euros i executar menys del 18% de dos obres. Una de les vivendes va quedar sense sostre.

Manuel González guanya en Moto2 de Tailàndia per 0,099 s; Folgat tercer i García Dols evacuat

Manuel González ha aconseguit la seua primera victòria de la temporada en el GP de Tailàndia de Moto2 després d'un final resolt per 99 mil·lèsimes. Izan Guevara va ser segon i Daniel Holgado, tercer, en una carrera amb dos banderes roges i evacuació de Sergio García Dols.