Detingut per assetjar a una cambrera i oferir diners per sexe a una menor, filla de l’amo del bar

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat de la Comunitat Valenciana a un home de 61 anys, com a presumpte autor dels delictes de coaccions, corrupció de menors i un altre relatiu a la prostitució i explotació sexual, després de, pel que pareix, oferir diners a canvi de sexe, tant a una cambrera del bar al qual acudia, com a la filla de l’amo, menor d’edat.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de l’assetjament al qual s’havia vist sotmesa una cambrera per part d’un home en el bar en el qual treballava, i la proposició que pel que pareix li havia fet este a una menor de 17 anys, filla de l’amo de l’establiment, per a tindre sexe a canvi de diners, segons ha indicat la Prefectura en un comunicat.

 

Els agents van tindre coneixement que en el mes d’abril l’home va començar a fer-li preguntes poc apropiades a la cambrera del bar i que pel que pareix va arribar a oferir-li diners a canvi de tocar-la i inclús arraconar-la per a tocar-li els pits, la qual cosa va crear en la jove “una situació de tensió i humiliació”.

 

Continuant les investigacions van esbrinar que esta mateixa persona feia pocs dies li havia oferit a la filla de l’amo diners a canvi de sexe, inclús li va proposar que li ho diguera a alguna amiga.

 

Després de localitzar al sospitós, va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de coaccions, corrupció de menors i un altre relatiu a la prostitució i explotació sexual.

 

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc per fortes tempestes i graníssol este divendres a l’interior de València

La Aemet activa per a este divendres l'avís groc a l'interior de la província de València per tempestes fortes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibles pedregades.

València defén que hi ha menys trànsit que en 2019 enfront de les crítiques del PSPV

L'Ajuntament de València assegura que el trànsit és hui inferior al de 2019 i que més de la mitat dels cotxes arriben de fora, mentres el PSPV denuncia una ciutat embossada per la política procotxe.

Marcelino vol certificar davant l’afició la classificació del Vila-real per a la Champions

Marcelino dona per virtualment aconseguit la passada del Vila-real a la Lliga de Campions per segon any seguit, però aspira a segellar-ho ja en La Ceràmica enfront del Llevant.

L’ensenyança concertada exigix a Educació desbloquejar una negociació que seguix paralitzada

Docents i personal de l'ensenyança concertada en la Comunitat Valenciana es concentren per a denunciar el bloqueig de la negociació amb la Conselleria d'Educació i reclamar avanços reals en les seues condicions laborals.

Pérez Llorca defén que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana en la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca sosté en Les Corts que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana i retrau al Govern central la falta d'obres i inversions en la Comunitat Valenciana.

Metrovalencia amplia el seu servici nocturn durant tres nits seguides este cap de setmana llarg

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn durant tres nits consecutives, del dijous 30 d'abril al dissabte 2 de maig, amb diferents freqüències de pas amb metro i tramvia per a facilitar la mobilitat en l'àrea metropolitana.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el ple en el pont de maig amb un 89% de reserves

Les reserves hoteleres en la Comunitat Valenciana aconseguixen de mitjana el 88,8% en el pont de maig, amb València i la seua àrea metropolitana quasi al complet i xifres molt elevades en la resta de la regió.

Prioritat nacional o exclusió del diferent?

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d’opinió d'esta setmana escriu contra les polítiques lingüístiques de l’extrema dreta i en defensa del valencià-català, la diversitat lingüística i els valors democràtics.