Detingut per assetjar a una cambrera i oferir diners per sexe a una menor, filla de l’amo del bar

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat de la Comunitat Valenciana a un home de 61 anys, com a presumpte autor dels delictes de coaccions, corrupció de menors i un altre relatiu a la prostitució i explotació sexual, després de, pel que pareix, oferir diners a canvi de sexe, tant a una cambrera del bar al qual acudia, com a la filla de l’amo, menor d’edat.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de l’assetjament al qual s’havia vist sotmesa una cambrera per part d’un home en el bar en el qual treballava, i la proposició que pel que pareix li havia fet este a una menor de 17 anys, filla de l’amo de l’establiment, per a tindre sexe a canvi de diners, segons ha indicat la Prefectura en un comunicat.

 

Els agents van tindre coneixement que en el mes d’abril l’home va començar a fer-li preguntes poc apropiades a la cambrera del bar i que pel que pareix va arribar a oferir-li diners a canvi de tocar-la i inclús arraconar-la per a tocar-li els pits, la qual cosa va crear en la jove “una situació de tensió i humiliació”.

 

Continuant les investigacions van esbrinar que esta mateixa persona feia pocs dies li havia oferit a la filla de l’amo diners a canvi de sexe, inclús li va proposar que li ho diguera a alguna amiga.

 

Després de localitzar al sospitós, va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de coaccions, corrupció de menors i un altre relatiu a la prostitució i explotació sexual.

 

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.