Detingut per assetjar a una cambrera i oferir diners per sexe a una menor, filla de l’amo del bar

Ejemplo de shortcode con estilo
  Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat de la Comunitat Valenciana a un home de 61 anys, com a presumpte autor dels delictes de coaccions, corrupció de menors i un altre relatiu a la prostitució i explotació sexual, després de, pel que pareix, oferir diners a canvi de sexe, tant a […]

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat de la Comunitat Valenciana a un home de 61 anys, com a presumpte autor dels delictes de coaccions, corrupció de menors i un altre relatiu a la prostitució i explotació sexual, després de, pel que pareix, oferir diners a canvi de sexe, tant a una cambrera del bar al qual acudia, com a la filla de l’amo, menor d’edat.

 

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els policies de l’assetjament al qual s’havia vist sotmesa una cambrera per part d’un home en el bar en el qual treballava, i la proposició que pel que pareix li havia fet este a una menor de 17 anys, filla de l’amo de l’establiment, per a tindre sexe a canvi de diners, segons ha indicat la Prefectura en un comunicat.

 

Els agents van tindre coneixement que en el mes d’abril l’home va començar a fer-li preguntes poc apropiades a la cambrera del bar i que pel que pareix va arribar a oferir-li diners a canvi de tocar-la i inclús arraconar-la per a tocar-li els pits, la qual cosa va crear en la jove «una situació de tensió i humiliació».

 

Continuant les investigacions van esbrinar que esta mateixa persona feia pocs dies li havia oferit a la filla de l’amo diners a canvi de sexe, inclús li va proposar que li ho diguera a alguna amiga.

 

Després de localitzar al sospitós, va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de coaccions, corrupció de menors i un altre relatiu a la prostitució i explotació sexual.

 

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Vila-real i PSG canvien l’himne per aplaudiments en homenatge

Les aficions del Vila-real i del PSG han aplaudit la decisió de no reproduir l’himne abans del partit. Després, han guardat un minut de silenci per les víctimes.

El Villarreal canvia l’onze amb cinc novetats davant del PSG

Iñigo Pérez ha introduït cinc canvis en l’onze del Villarreal. Fabián Ruiz és titular amb el PSG, mentre que Ferran Torres no ix d’inici.

Eduard Fernández qüestiona la preparació per a ser pare als 30

Eduard Fernández ha abordat els rols paterns en *'El mal padre'*, el drama de Roberto Bueso que inaugura la Mostra de València. La pel·lícula arribarà als cinemes el 20 de novembre.

El jaciment d’Elx mostra una història que va de l’època ibèrica a hui

La museïtzació dels resultats de quasi una dècada d’excavacions permet recórrer les diferents etapes històriques del jaciment d’Elx, des del segle IV abans de la nostra era fins a l’època contemporània.

Wizz Air inaugura una base a València per als vols domèstics

Wizz Air ha inaugurat les primeres bases a València i Madrid i ha començat a operar rutes domèstiques. Santiago de Compostel·la s’hi sumarà el 17 de desembre.

Tírig recuperarà 24 quilòmetres de pistes després de l’incendi

Les obres d’emergència compten amb 825.695 euros i actuaran sobre 24 quilòmetres de pistes forestals afectades pel foc d’agost.

Cinc detinguts per tracta de persones i explotació laboral a Tarragona i Vinaròs

Cinc persones han sigut detingudes a Tarragona i Vinaròs per presumpta tracta amb finalitats d’explotació laboral i tràfic de drogues. La investigació va començar després de les denúncies de tres treballadors estrangers.

Un any després de la dimissió de Mazón, les víctimes mantenen les seues demandes

La Associació de Víctimes de la dana 29 d'Octubre de 2024 reclama veritat, justícia i reparació un any després de l’anunci de dimissió de Carlos Mazón. L’entitat demana aclarir els fets i obtindre resultats concrets en la reconstrucció.