12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Detingut dos voltes en quatre dies per assetjar a la seua filla menor 104 voltes en 24 hores

 

Agents de la Policia Local de València han detingut per segona volta a un home per trencament de l’ordre d’allunyament i assetjament telefònic a la seua filla, de 17 anys, a la que presumptament va arribar a cridar per telèfon 104 voltes 24 hores, segons han informat fonts d’este cos de seguretat.

 

El primer arrest es va produir dijous passat per agents del grup GAMMA de la 5a Unitat, per presumptament incomplir l’ordre d’allunyament de la seua exparella i assetjar a la seua filla amb repetides cridades de telèfon, presumptament per a pressionar a la mare a través de la menor, segons han apuntat les mateixes fonts.

 

La segona detenció s’ha produït este diumenge. Esta última volta, gràcies al seguiment dels agents, el pare, de 38 anys, ha pogut ser detingut com a presumpte autor de trencament d’ordre d’allunyament i assetjament telefònic cap a la seua filla, després de 104 telefonades en les últimes 24 hores.

Últimes notícies

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons