Detingut per assetjar i fer presumptes tocaments a una jove en el vell llit del Túria

Pont Monteolivete

Imatge d’arxiu del Vell llit del riu Túria | Google Maps

 

El passat divendres era detingut en la ciutat de València un home de 34 anys per assetjar i realitzar presumptament tocaments a una dona de 28 anys en el vell llit del riu Túria, segons informava la Policia Local de València.

 

Els fets van ocórrer cap a les 17.50 hores del passat divendres, 31 de maig, quan una patrulla de la Policia Local va ser requerida per a dirigir-se al tram 3 del llit del riu Túria, ja que una dona de 28 anys havia sigut assetjada i havia patit presumptament tocaments per part d’un home.

 

 

La patrulla va portar a terme una batuda per la zona, amb l’objectiu de trobar a l’individu que encaixara amb la descripció que se’ls havia facilitat. Finalment el van acabar trobant en les immediacions.

 

Els agents van recollir els testimonis de persones que havien presenciat els fets, i la víctima va reconéixer a l’home identificat com a autor dels fets denunciats. Per estos motius, els agents de la 8a Unitat del Districte de Campanar van procedir a la detenció de l’home.

Últimes notícies

Aconseguir la competència plena en dos llengües

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre de la vaga docent com una protesta justa i necessària, però sobretot la utilitza per defensar una idea: sense una presència forta del valencià en l’escola pública, la llengua pot perdre ús social, oficial i públic de manera accelerada

El professorat valencià suspén la vaga indefinida però manté la pressió a Educació

STEPV, UGT i CCOO han acudit a la Mesa de Negociació amb Educació disposats a reobrir el diàleg després de suspendre la vaga indefinida, però amb l’avís que la lluita continuarà i la vaga es podrà reactivar en qualsevol moment.

Ingressat per un ictus l’exdirectiu de la Generalitat Jorge Bellver, imputat en el cas Azud

Jorge Bellver, que fins ahir era director general de Transparència de la Generalitat i exregidor del PP a València, ha sigut ingressat per un ictus hores després de posar el seu càrrec a disposició pel cas Azud.

Nova tenda de MediaMarkt a Sagunt amb 1.800 m², 40 especialistes i 6.000 productes

MediaMarkt ha obert una nova tenda al centre comercial VidaNova Parc de Sagunt, amb 1.800 metres quadrats, més de 40 especialistes i més de 6.000 productes, reforçant així la seua presència a la Comunitat Valenciana.

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.