Detingut per assetjar i fer presumptes tocaments a una jove en el vell llit del Túria

Pont Monteolivete

Imatge d’arxiu del Vell llit del riu Túria | Google Maps

 

El passat divendres era detingut en la ciutat de València un home de 34 anys per assetjar i realitzar presumptament tocaments a una dona de 28 anys en el vell llit del riu Túria, segons informava la Policia Local de València.

 

Els fets van ocórrer cap a les 17.50 hores del passat divendres, 31 de maig, quan una patrulla de la Policia Local va ser requerida per a dirigir-se al tram 3 del llit del riu Túria, ja que una dona de 28 anys havia sigut assetjada i havia patit presumptament tocaments per part d’un home.

 

 

La patrulla va portar a terme una batuda per la zona, amb l’objectiu de trobar a l’individu que encaixara amb la descripció que se’ls havia facilitat. Finalment el van acabar trobant en les immediacions.

 

Els agents van recollir els testimonis de persones que havien presenciat els fets, i la víctima va reconéixer a l’home identificat com a autor dels fets denunciats. Per estos motius, els agents de la 8a Unitat del Districte de Campanar van procedir a la detenció de l’home.

Últimes notícies

Cauen tres traficants amb milers de pastilles de droga sintètica a l’AP-7

Tres hòmens de 26 a 34 anys han sigut detinguts a l’AP-7, a l’altura de Pilar de la Horadada, amb més d’11 quilos de metanfetamina en pastilles amagats al maleter del cotxe.

Trenta mitjans aeris es bolquen en l’incendi de la Vall d’Uixó després de cremar 6.500 hectàrees

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha calcinat 6.500 hectàrees des de dissabte i este dilluns compta amb 30 mitjans aeris, en un dia d’alt risc d’incendis a tota la Comunitat Valenciana.

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.