Detingut per assetjar i fer presumptes tocaments a una jove en el vell llit del Túria

Pont Monteolivete

Imatge d’arxiu del Vell llit del riu Túria | Google Maps

 

El passat divendres era detingut en la ciutat de València un home de 34 anys per assetjar i realitzar presumptament tocaments a una dona de 28 anys en el vell llit del riu Túria, segons informava la Policia Local de València.

 

Els fets van ocórrer cap a les 17.50 hores del passat divendres, 31 de maig, quan una patrulla de la Policia Local va ser requerida per a dirigir-se al tram 3 del llit del riu Túria, ja que una dona de 28 anys havia sigut assetjada i havia patit presumptament tocaments per part d’un home.

 

 

La patrulla va portar a terme una batuda per la zona, amb l’objectiu de trobar a l’individu que encaixara amb la descripció que se’ls havia facilitat. Finalment el van acabar trobant en les immediacions.

 

Els agents van recollir els testimonis de persones que havien presenciat els fets, i la víctima va reconéixer a l’home identificat com a autor dels fets denunciats. Per estos motius, els agents de la 8a Unitat del Districte de Campanar van procedir a la detenció de l’home.

Últimes notícies

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.

Les Corts allarguen fins a finals de juliol per deixar tancada la llei d’Acompanyament de 2026

Les Corts han decidit allargar el període de sessions fins al 31 de juliol per aprovar la llei d’Acompanyament als pressupostos de la Generalitat de 2026 abans de les vacacions d’estiu.

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.