Detingut per assetjar i fer presumptes tocaments a una jove en el vell llit del Túria

Pont Monteolivete

Imatge d’arxiu del Vell llit del riu Túria | Google Maps

 

El passat divendres era detingut en la ciutat de València un home de 34 anys per assetjar i realitzar presumptament tocaments a una dona de 28 anys en el vell llit del riu Túria, segons informava la Policia Local de València.

 

Els fets van ocórrer cap a les 17.50 hores del passat divendres, 31 de maig, quan una patrulla de la Policia Local va ser requerida per a dirigir-se al tram 3 del llit del riu Túria, ja que una dona de 28 anys havia sigut assetjada i havia patit presumptament tocaments per part d’un home.

 

 

La patrulla va portar a terme una batuda per la zona, amb l’objectiu de trobar a l’individu que encaixara amb la descripció que se’ls havia facilitat. Finalment el van acabar trobant en les immediacions.

 

Els agents van recollir els testimonis de persones que havien presenciat els fets, i la víctima va reconéixer a l’home identificat com a autor dels fets denunciats. Per estos motius, els agents de la 8a Unitat del Districte de Campanar van procedir a la detenció de l’home.

Últimes notícies

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.

Bernabé assegura que el Govern pressionarà per evitar cotxes al bulevard García Lorca

Pilar Bernabé afirma que el Govern dEspanya influirà perquè el bulevard Federico García Lorca siga un gran parc sense trànsit i critica lactitud de lalcalesa María José Catalá.