10 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Detingut per assetjar i seguir a una menor a l’eixida de l’institut en Elx

 

La Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un home de 39 anys per suposadament assetjar i seguir a una xica de 12 anys en l’eixida de l’institut en diferents ocasions.

 

Els fets van ocórrer per primera volta el 26 de gener, quan passades les 16.00 hores una patrulla va assistir a la víctima. Esta menor va denunciar que un individu havia aprofitat en dos ocasions el seu camí a classe per a posar-se al seu costat i assetjar-la, informa l’Ajuntament en un comunicat.

 

La jove no va poder facilitar més dades de l’home perquè vestia una dessuadora amb caputxa i la mascareta. Després de traslladar la situació a la Unitat de Menors i Vulnerables (UMEV), als dies següents es va establir un acompanyament discret de la menor en el seu recorregut al centre docent.

Seguidament, el 29 de gener, entorn de les 08.00 hores, el presumpte autor va fer acte de presència durant la vigilància, per això va ser reconegut i detingut en l’acte.

Últimes notícies

El primer mes de Juanfran Pérez Llorca: perdó a les víctimes, nou Consell i diàleg

Es complix un mes des de la presa de possessió de Juanfran Pérez Llorca. Claus: disculpa a les víctimes de la dana, reordenació del Consell, comissió mixta amb el Govern, gestora en el PP i anomenada al diàleg.

De les ‘pràctiques ficus’ als simuladors: així es formen els futurs mèdics

La massificació en Medicina impulsa la simulació clínica per a evitar les 'pràctiques ficus'. Les universitats ajusten rotacions i convenis per a garantir aprenentatge real.

La Policia d’Indonèsia investiga possible negligència en el naufragi d’un vaixell amb espanyols

La Policia d'Indonèsia ha obert una investigació per possible negligència després del naufragi d'un vaixell turístic amb espanyols. Una menor va morir i tres seguixen desapareguts.

De les ‘pràctiques ficus’ als simuladors: així es formen els futurs mèdics

Les pràctiques clíniques s'han tornat més planificades i rotatòries, però la massificació impulsa la simulació amb maniquins i centres especialitzats. Les diferències entre models públic i privat marquen el ritme de l'aprenentatge.

Cap de setmana de pluges a València i Alacant i cota de neu en descens a Castelló

El primer cap de setmana de 2026 arriba amb ruixats localment forts en el sud de València i nord d'Alacant i amb la cota de neu en descens a l'interior nord de Castelló.

Octava jornada de busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

La busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi del KM Putri Sakinah va entrar en la seua octava jornada amb quatre sonares i una àrea més delimitada. La Policia manté oberta una investigació per a esclarir responsabilitats.

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.