Detingut per intentar atracar a una dona i amenaçar-la amb un ganivet en València

 

Esta matinada de divendres, agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han evitat que una dona fora atracada per un home que l’estava amenaçant amb un ganivet. Els fets s’han produït en un jardí de la zona de l’avinguda de Giorgeta.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els agents es trobaven patrullant la zona poc abans de les tres de la matinada quan han vist a un home agredint a una dona i amenaçant-la amb el que pareixia un ganivet. En arribar al lloc, els agents han confirmat que l’home portava una arma blanca i que la dona estava intentant defendre’s amb un pal llarg.

 

Els agents els han dit als dos que baixaren les ‘armes’, però l’home ha fet cas omís i fins i tot s’ha enfrontat amb la Policia. En entrevistar-se amb els agents, la dona els ha contat que l’home havia intentat furtar-li i que ella només volia defendre’s.

 

Gràcies al testimoni d’un treballador del servici municipal de neteja, que ha sigut testimoni dels fets i ha confirmat la versió de la dona, l’atracador de 32 anys ha sigut detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.