13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Detingut per intentar atracar a una dona i amenaçar-la amb un ganivet en València

 

Esta matinada de divendres, agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han evitat que una dona fora atracada per un home que l’estava amenaçant amb un ganivet. Els fets s’han produït en un jardí de la zona de l’avinguda de Giorgeta.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els agents es trobaven patrullant la zona poc abans de les tres de la matinada quan han vist a un home agredint a una dona i amenaçant-la amb el que pareixia un ganivet. En arribar al lloc, els agents han confirmat que l’home portava una arma blanca i que la dona estava intentant defendre’s amb un pal llarg.

 

Els agents els han dit als dos que baixaren les ‘armes’, però l’home ha fet cas omís i fins i tot s’ha enfrontat amb la Policia. En entrevistar-se amb els agents, la dona els ha contat que l’home havia intentat furtar-li i que ella només volia defendre’s.

 

Gràcies al testimoni d’un treballador del servici municipal de neteja, que ha sigut testimoni dels fets i ha confirmat la versió de la dona, l’atracador de 32 anys ha sigut detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.