Detingut per intentar atracar a una dona i amenaçar-la amb un ganivet en València

 

Esta matinada de divendres, agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han evitat que una dona fora atracada per un home que l’estava amenaçant amb un ganivet. Els fets s’han produït en un jardí de la zona de l’avinguda de Giorgeta.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els agents es trobaven patrullant la zona poc abans de les tres de la matinada quan han vist a un home agredint a una dona i amenaçant-la amb el que pareixia un ganivet. En arribar al lloc, els agents han confirmat que l’home portava una arma blanca i que la dona estava intentant defendre’s amb un pal llarg.

 

Els agents els han dit als dos que baixaren les ‘armes’, però l’home ha fet cas omís i fins i tot s’ha enfrontat amb la Policia. En entrevistar-se amb els agents, la dona els ha contat que l’home havia intentat furtar-li i que ella només volia defendre’s.

 

Gràcies al testimoni d’un treballador del servici municipal de neteja, que ha sigut testimoni dels fets i ha confirmat la versió de la dona, l’atracador de 32 anys ha sigut detingut i traslladat a dependències policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.

Metges valencians convoquen una asseguda i manifestació a València el 29 d’abril

Els metges de la Comunitat Valenciana convoquen una setmana de vaga del 27 al 30 d'abril que inclou una asseguda i manifestació a València el dia 29 per a reclamar millores laborals i assistencials.

Pedro Martínez prioritza quedar el més amunt possible i evita fer travesses en l’Eurolliga

Pedro Martínez insistix que el València Basket ha de barallar per acabar el més amunt possible en la fase regular de l'Eurolliga i rebutja triar rival per als quarts de final.

El València Basket tanca la fase regular de l’Eurolliga a Bòsnia amb el treball fet

El València Basket afronta a Bòsnia davant el Dubai un tancament de fase regular de l'Eurolliga sense urgències classificatòries, ja amb el bitllet directe a quarts i avantatge de pista assegurats.

Catalá defén que l’agenda de Marí Olano és pública i es compromet a entregar tota la documentació

María José Catalá assegura que l'agenda del regidor José Marí Olano és pública i reitera que l'Ajuntament entregarà a la Fiscalia Anticorrupció tota la documentació sobre la recol·locació de personal investigada.

Compromís i PSPV rebutgen les explicacions de Catalá i preparen noves accions judicials

Compromís i PSPV qüestionen la defensa de María José Catalá sobre els contractes vinculats al Consorci València 2007 i anuncien noves iniciatives davant la Fiscalia Anticorrupció.