Detingut per intentar atracar a una dona i amenaçar-la amb un ganivet en València

 

Esta matinada de divendres, agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han evitat que una dona fora atracada per un home que l’estava amenaçant amb un ganivet. Els fets s’han produït en un jardí de la zona de l’avinguda de Giorgeta.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els agents es trobaven patrullant la zona poc abans de les tres de la matinada quan han vist a un home agredint a una dona i amenaçant-la amb el que pareixia un ganivet. En arribar al lloc, els agents han confirmat que l’home portava una arma blanca i que la dona estava intentant defendre’s amb un pal llarg.

 

Els agents els han dit als dos que baixaren les ‘armes’, però l’home ha fet cas omís i fins i tot s’ha enfrontat amb la Policia. En entrevistar-se amb els agents, la dona els ha contat que l’home havia intentat furtar-li i que ella només volia defendre’s.

 

Gràcies al testimoni d’un treballador del servici municipal de neteja, que ha sigut testimoni dels fets i ha confirmat la versió de la dona, l’atracador de 32 anys ha sigut detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en la dècada vinent

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint pel·lícules en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, amb una forta aposta per convertir el complex en un gran pol audiovisual europeu.

La jutgessa que investiga la dana de 2024 suspén una declaració per falta de seguretat

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestion de la dana de 2024 ha suspés una declaracion testifical prevista per al dilluns en considerar que no hi ha garantias de seguretat suficients després d'una recent concentracion davant el jutjat.

Bustinduy denuncia una agressió intolerable d’un policia a una professora en una protesta educativa

Pablo Bustinduy condemna l'agressió d'un agent de la Policia Nacional a una professora durant una protesta per l'educació pública valenciana i reclama que s'assumisquen responsabilitats. El ministre insistix en la defensa de l'escola pública i demana a les administracions sentit comuna i empatia.

La jutgessa de la DANA reclama a Utiel i Chiva que acrediten els avisos d’Emergències

La magistrada que investiga la gestió de la DANA demana a Utiel i Chiva que certifiquen els avisos del Centre d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024 i rebutja noves testificals.

STEPV, CCOO i UGT seguiran amb les protestes fins que Educació arreplegue les seues peticions

STEPV, CCOO i UGT mantindran les accions de protesta del professorat mentres la Conselleria d'Educació no entregue el document base amb les seues aportacions i avanços en tots els temes.

Un expert alerta que les platges espanyoles retrocediran fins a 80 metres per a 2100

Les platges espanyoles podrien perdre entre 60 i 80 metres d'amplària d'ací a 2100 per la pujada del nivell de la mar i les obres que frenen el moviment natural de l'arena, segons advertix un expert en dinàmica costanera.

El Vila-real aposta per Íñigo Pérez i li firma tres temporades per a la seua banqueta

El Vila-real fitxa a Íñigo Pérez per tres temporades per a rellevar a Marcelino en la banqueta groguet després de la seua etapa en el Rayo Vallecano i amb debut en la Champions a la vista.

Íñigo Pérez dirigirà al Vila-real les tres pròximes temporades

Íñigo Pérez assumirà la banqueta del Vila-real per a les tres pròximes temporades, rellevant a Marcelino García Toral després de no aconseguir est la renovació del seu contracte.