Detingut el ‘bailaor’ Rafael Amargo a Alacant per un presumpte delicte de tràfic de drogues

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a la nit el ‘bailaor’ Rafael Amargo a Alacant per la presumpta comissió d’un delicte de tràfic de drogues i atemptat a l’autoritat.

La Policia Nacional investiga des del mes de juliol passat Rafael Amargo després de rebre una denúncia dels seus veïns per presumpta venda de droga al seu pis de Madrid.

Segons avança EFE, el ‘bailaor’ es va resistir en el moment en què diversos agents de la Policia Nacional el van detindre ahir a la nit després d’actuar en una sala del centre d’Alacant. I, posteriorment, va ser traslladat fins als calabossos de la comissaria provincial del Cos Nacional de Policia d’Alacant, al barri de Benalúa, on ha passat la nit.

Està previst que passe a disposició judicial en un jutjat d’Alacant, cosa que podria passar al llarg del dia de hui o demà dissabte.

Últimes notícies

El Defensor del Poble obri una investigació per l’actuació policial en una protesta docent a València

El Defensor del Poble ha sol·licitat a la Direcció General de la Policia un informe detallat i material audiovisual sobre l'actuació d'un agent que presumptament va agredir a una mestra durant una manifestació de docents a València.

El Govern responsabilitza a l’Ajuntament de València de gestionar l’acampada de docents

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana sosté que és l'Ajuntament de València qui ha d'autoritzar i, si és el cas, retirar l'acampada de docents en la plaça de la Verge, en el marc de la vaga indefinida iniciada l'11 de maig.

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.