14.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Detingut per distribuir bitllets falsos en diferents comerços en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 32 anys en Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València), com a presumpte autor d’un delicte de falsificació de moneda. L’arrestat, al costat de tres persones més d’entre 19 i 22 anys, que continuen sent investigades, introduïen bitllets falsos de 20, 50 i 100 euros en diferents establiments comercials de la localitat.

 

Les investigacions es van iniciar quan diferents propietaris de comerços del municipi van denunciar que s’estaven fent pagaments en els seus establiments amb bitllets falsos. Els autors en estos fets feien xicotetes compres o sol·licitaven canvi per a desfer-se dels diners falsos.

 

Després de les perquisicions policials, els agents van ser conduïts fins un dels investigats, un xic que actuava baix l’amenaça de ser agredit per l’ara detingut. Fruit d’este testimoniatge ha sigut identificat pels agents el presumpte autor d’estos fets. De la mateixa manera, en la casa de l’arrestat es va trobar paper moneda fals que posteriorment es va comprovar que repartia a altres persones del seu cercle personal per a què pagaren en diferents comerços de la localitat.

 

El detingut, que era el cap del grup, actuava al costat de la seua parella sentimental i dues persones més, a la qual una d’elles tenia amenaçada. Tots ells fingien desconéixer l’origen fraudulent dels bitllets quan eren descoberts pels comerciants.

 

El detingut, amb antecedents policials, ha quedat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fora requerit. Dos dels altres tres investigats, també compten amb antecedents policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.