Detingut per distribuir bitllets falsos en diferents comerços en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 32 anys en Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València), com a presumpte autor d’un delicte de falsificació de moneda. L’arrestat, al costat de tres persones més d’entre 19 i 22 anys, que continuen sent investigades, introduïen bitllets falsos de 20, 50 i 100 euros en diferents establiments comercials de la localitat.

 

Les investigacions es van iniciar quan diferents propietaris de comerços del municipi van denunciar que s’estaven fent pagaments en els seus establiments amb bitllets falsos. Els autors en estos fets feien xicotetes compres o sol·licitaven canvi per a desfer-se dels diners falsos.

 

Després de les perquisicions policials, els agents van ser conduïts fins un dels investigats, un xic que actuava baix l’amenaça de ser agredit per l’ara detingut. Fruit d’este testimoniatge ha sigut identificat pels agents el presumpte autor d’estos fets. De la mateixa manera, en la casa de l’arrestat es va trobar paper moneda fals que posteriorment es va comprovar que repartia a altres persones del seu cercle personal per a què pagaren en diferents comerços de la localitat.

 

El detingut, que era el cap del grup, actuava al costat de la seua parella sentimental i dues persones més, a la qual una d’elles tenia amenaçada. Tots ells fingien desconéixer l’origen fraudulent dels bitllets quan eren descoberts pels comerciants.

 

El detingut, amb antecedents policials, ha quedat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fora requerit. Dos dels altres tres investigats, també compten amb antecedents policials.

Últimes notícies

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.