Detingut per distribuir bitllets falsos en diferents comerços en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 32 anys en Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València), com a presumpte autor d’un delicte de falsificació de moneda. L’arrestat, al costat de tres persones més d’entre 19 i 22 anys, que continuen sent investigades, introduïen bitllets falsos de 20, 50 i 100 euros en diferents establiments comercials de la localitat.

 

Les investigacions es van iniciar quan diferents propietaris de comerços del municipi van denunciar que s’estaven fent pagaments en els seus establiments amb bitllets falsos. Els autors en estos fets feien xicotetes compres o sol·licitaven canvi per a desfer-se dels diners falsos.

 

Després de les perquisicions policials, els agents van ser conduïts fins un dels investigats, un xic que actuava baix l’amenaça de ser agredit per l’ara detingut. Fruit d’este testimoniatge ha sigut identificat pels agents el presumpte autor d’estos fets. De la mateixa manera, en la casa de l’arrestat es va trobar paper moneda fals que posteriorment es va comprovar que repartia a altres persones del seu cercle personal per a què pagaren en diferents comerços de la localitat.

 

El detingut, que era el cap del grup, actuava al costat de la seua parella sentimental i dues persones més, a la qual una d’elles tenia amenaçada. Tots ells fingien desconéixer l’origen fraudulent dels bitllets quan eren descoberts pels comerciants.

 

El detingut, amb antecedents policials, ha quedat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fora requerit. Dos dels altres tres investigats, també compten amb antecedents policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís qüestiona que la patrulla en patinet de València protegisca els ciclistes

Compromís critica que la nova patrulla en patinet de València no prioritza sancionar a motos i altres vehicles que invadixen els carrils bici, mentres l'Ajuntament defén el seu enfocament a reduir la sinistralitat.

Més de 105.000 persones reben en la Comunitat Valenciana la vacuna del papil·loma humà en 2025

La Conselleria de Sanitat va administrar 105.126 dosi de la vacuna enfront del virus del papil·loma humà en 2025 i va consolidar la pauta d'una sola dosi en la Comunitat Valenciana.

La Diputació de València repara les 72 depuradores danyades per la dana a la província

La Diputació de València ha finalitzat la reparació de les 72 depuradores afectades per la dana, amb obres executades per Egevasa i un cost pròxim als 20 milions d'euros.

El jutjat de la DANA nega a Pradas la transcripció de la seua declaració i de l’acarament

El jutjat que investiga la gestió de la DANA de 2024 rebutja entregar a la exconsellera de Justícia Salomé Pradas la transcripció literal de la seua declaració i de l'acarament amb el seu excap de gabinet.

Presó provisional per a dos jóvens per una brutal baralla al costat d’una discoteca de Gandia

La justícia ordena presó provisional per a dos jóvens de 19 i 20 anys acusats de temptativa d'homicidi i lesions després d'una violenta baralla amb botella trencada al costat d'una discoteca de Gandia.

Els embassaments del Xúquer freguen el 68% i els del Segura superen el 55% en una setmana de pujades

Els embassaments del Xúquer aconseguixen el 67,8% de la seua capacitat i els del Segura el 55,4%, en una setmana en la qual la reserva hídrica d'Espanya puja fins al 83,5%. Tretze de les setze conques superen ja el 80% d'ompliment.

La Comunitat Valenciana frega el 90% d’ocupació hotelera en una Setmana Santa millor del que es preveu

La Comunitat Valenciana ha aconseguit una ocupació hotelera mitjana del 88,2% en el període central de Setmana Santa, superant les previsions gràcies a les reserves d'última hora, el bon temps i una oferta turística plenament operativa.

Pérez Llorca evita donar data als pressupostos però garantix que ja es treballen

Juanfran Pérez Llorca assegura que el Consell treballa en els pressupostos de la Generalitat però rehúye fixar terminis i subratlla que la prioritat és la capacitat econòmica per a complir objectius.