Detingut per distribuir bitllets falsos en diferents comerços en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 32 anys en Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València), com a presumpte autor d’un delicte de falsificació de moneda. L’arrestat, al costat de tres persones més d’entre 19 i 22 anys, que continuen sent investigades, introduïen bitllets falsos de 20, 50 i 100 euros en diferents establiments comercials de la localitat.

 

Les investigacions es van iniciar quan diferents propietaris de comerços del municipi van denunciar que s’estaven fent pagaments en els seus establiments amb bitllets falsos. Els autors en estos fets feien xicotetes compres o sol·licitaven canvi per a desfer-se dels diners falsos.

 

Després de les perquisicions policials, els agents van ser conduïts fins un dels investigats, un xic que actuava baix l’amenaça de ser agredit per l’ara detingut. Fruit d’este testimoniatge ha sigut identificat pels agents el presumpte autor d’estos fets. De la mateixa manera, en la casa de l’arrestat es va trobar paper moneda fals que posteriorment es va comprovar que repartia a altres persones del seu cercle personal per a què pagaren en diferents comerços de la localitat.

 

El detingut, que era el cap del grup, actuava al costat de la seua parella sentimental i dues persones més, a la qual una d’elles tenia amenaçada. Tots ells fingien desconéixer l’origen fraudulent dels bitllets quan eren descoberts pels comerciants.

 

El detingut, amb antecedents policials, ha quedat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fora requerit. Dos dels altres tres investigats, també compten amb antecedents policials.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.