Detingut per distribuir bitllets falsos en diferents comerços en Ontinyent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 32 anys en Ontinyent, en la Vall d’Albaida (València), com a presumpte autor d’un delicte de falsificació de moneda. L’arrestat, al costat de tres persones més d’entre 19 i 22 anys, que continuen sent investigades, introduïen bitllets falsos de 20, 50 i 100 euros en diferents establiments comercials de la localitat.

 

Les investigacions es van iniciar quan diferents propietaris de comerços del municipi van denunciar que s’estaven fent pagaments en els seus establiments amb bitllets falsos. Els autors en estos fets feien xicotetes compres o sol·licitaven canvi per a desfer-se dels diners falsos.

 

Després de les perquisicions policials, els agents van ser conduïts fins un dels investigats, un xic que actuava baix l’amenaça de ser agredit per l’ara detingut. Fruit d’este testimoniatge ha sigut identificat pels agents el presumpte autor d’estos fets. De la mateixa manera, en la casa de l’arrestat es va trobar paper moneda fals que posteriorment es va comprovar que repartia a altres persones del seu cercle personal per a què pagaren en diferents comerços de la localitat.

 

El detingut, que era el cap del grup, actuava al costat de la seua parella sentimental i dues persones més, a la qual una d’elles tenia amenaçada. Tots ells fingien desconéixer l’origen fraudulent dels bitllets quan eren descoberts pels comerciants.

 

El detingut, amb antecedents policials, ha quedat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fora requerit. Dos dels altres tres investigats, també compten amb antecedents policials.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.