Detenen en Brasil a un presumpte narcotraficant valencià buscat per la Interpol

 

La Policia Federal brasilera va detindre este divendres, 6 de novembre, a un presumpte narcotraficant de València que era buscat per l’Organització Internacional de Policia Criminal (Interpol).

 

Tal com pareix, diferents policies federals de la Representació Regional de la Interpol en Mines Gerais, amb el suport d’agents de la Policia Militaritzada de la regió, van detindre en el municipi de Riu Pomba a un espanyol buscat internacionalment.
 

«La presó es va donar en compliment a l’ordre expedida pel Suprem Tribunal Federal (STF), que és la màxima autoritat del país per a finalitats d’extradició amb motiu de l’Alerta Roja», emesa per la Interpol, va agregar la Policia brasilera.

 

Un valencià de 56 anys

Segons les autoritats locals i després d’uns quants dies d’investigacions, la Policia Federal va localitzar en Riu Pomba al valencià, de 56 anys, encara que la seua identitat no va ser revelada, però l’home es natural de València.

 

El pròfug integrava la llista de buscats en l’àmbit internacional i estava condemnat al seu país a una pena de tres anys de presó pel delicte de tràfic de drogues.

 

Un laboratori clandestí 

En Espanya, va completar la informació, el detingut posseïa un laboratori clandestí per a refinar cocaïna i va fugir a Brasil en agost de 2015, triant la ciutat de Riu Pomba com el seu amagatall, a on va passar a residir amb una brasilera.

Ara, el pres serà conduït per al sistema penal de la regió, a on esperarà per l’extradició per a compliment de la pena en Espanya.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.