Detenen en Brasil a un presumpte narcotraficant valencià buscat per la Interpol

 

La Policia Federal brasilera va detindre este divendres, 6 de novembre, a un presumpte narcotraficant de València que era buscat per l’Organització Internacional de Policia Criminal (Interpol).

 

Tal com pareix, diferents policies federals de la Representació Regional de la Interpol en Mines Gerais, amb el suport d’agents de la Policia Militaritzada de la regió, van detindre en el municipi de Riu Pomba a un espanyol buscat internacionalment.
 

«La presó es va donar en compliment a l’ordre expedida pel Suprem Tribunal Federal (STF), que és la màxima autoritat del país per a finalitats d’extradició amb motiu de l’Alerta Roja», emesa per la Interpol, va agregar la Policia brasilera.

 

Un valencià de 56 anys

Segons les autoritats locals i després d’uns quants dies d’investigacions, la Policia Federal va localitzar en Riu Pomba al valencià, de 56 anys, encara que la seua identitat no va ser revelada, però l’home es natural de València.

 

El pròfug integrava la llista de buscats en l’àmbit internacional i estava condemnat al seu país a una pena de tres anys de presó pel delicte de tràfic de drogues.

 

Un laboratori clandestí 

En Espanya, va completar la informació, el detingut posseïa un laboratori clandestí per a refinar cocaïna i va fugir a Brasil en agost de 2015, triant la ciutat de Riu Pomba com el seu amagatall, a on va passar a residir amb una brasilera.

Ara, el pres serà conduït per al sistema penal de la regió, a on esperarà per l’extradició per a compliment de la pena en Espanya.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.