Detenen en Brasil a un presumpte narcotraficant valencià buscat per la Interpol

 

La Policia Federal brasilera va detindre este divendres, 6 de novembre, a un presumpte narcotraficant de València que era buscat per l’Organització Internacional de Policia Criminal (Interpol).

 

Tal com pareix, diferents policies federals de la Representació Regional de la Interpol en Mines Gerais, amb el suport d’agents de la Policia Militaritzada de la regió, van detindre en el municipi de Riu Pomba a un espanyol buscat internacionalment.
 

«La presó es va donar en compliment a l’ordre expedida pel Suprem Tribunal Federal (STF), que és la màxima autoritat del país per a finalitats d’extradició amb motiu de l’Alerta Roja», emesa per la Interpol, va agregar la Policia brasilera.

 

Un valencià de 56 anys

Segons les autoritats locals i després d’uns quants dies d’investigacions, la Policia Federal va localitzar en Riu Pomba al valencià, de 56 anys, encara que la seua identitat no va ser revelada, però l’home es natural de València.

 

El pròfug integrava la llista de buscats en l’àmbit internacional i estava condemnat al seu país a una pena de tres anys de presó pel delicte de tràfic de drogues.

 

Un laboratori clandestí 

En Espanya, va completar la informació, el detingut posseïa un laboratori clandestí per a refinar cocaïna i va fugir a Brasil en agost de 2015, triant la ciutat de Riu Pomba com el seu amagatall, a on va passar a residir amb una brasilera.

Ara, el pres serà conduït per al sistema penal de la regió, a on esperarà per l’extradició per a compliment de la pena en Espanya.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.