Detenen en Brasil a un presumpte narcotraficant valencià buscat per la Interpol

 

La Policia Federal brasilera va detindre este divendres, 6 de novembre, a un presumpte narcotraficant de València que era buscat per l’Organització Internacional de Policia Criminal (Interpol).

 

Tal com pareix, diferents policies federals de la Representació Regional de la Interpol en Mines Gerais, amb el suport d’agents de la Policia Militaritzada de la regió, van detindre en el municipi de Riu Pomba a un espanyol buscat internacionalment.
 

«La presó es va donar en compliment a l’ordre expedida pel Suprem Tribunal Federal (STF), que és la màxima autoritat del país per a finalitats d’extradició amb motiu de l’Alerta Roja», emesa per la Interpol, va agregar la Policia brasilera.

 

Un valencià de 56 anys

Segons les autoritats locals i després d’uns quants dies d’investigacions, la Policia Federal va localitzar en Riu Pomba al valencià, de 56 anys, encara que la seua identitat no va ser revelada, però l’home es natural de València.

 

El pròfug integrava la llista de buscats en l’àmbit internacional i estava condemnat al seu país a una pena de tres anys de presó pel delicte de tràfic de drogues.

 

Un laboratori clandestí 

En Espanya, va completar la informació, el detingut posseïa un laboratori clandestí per a refinar cocaïna i va fugir a Brasil en agost de 2015, triant la ciutat de Riu Pomba com el seu amagatall, a on va passar a residir amb una brasilera.

Ara, el pres serà conduït per al sistema penal de la regió, a on esperarà per l’extradició per a compliment de la pena en Espanya.

Últimes notícies

Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29

L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.

Un any de presó per distribuir pornografia infantil amb més de 1.700 arxius pedòfils

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència d’Alacant a un any de presó per distribuir pornografia infantil a internet, després de trobar-li més de 1.700 arxius pedòfils i reconéixer els fets. La pena de presó queda suspesa durant tres anys amb la condició que no torne a delinquir.

Arcadi España dona per fet que les explicacions de Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero com a investigat pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha defensat la professionalitat de l'Agència Tributària.

Lydia Rodríguez deixa Presuntos Implicados i denuncia maltractament i control extrem

La cantant Lydia Rodríguez ha anunciat que abandona Presuntos Implicados després de 17 anys i acusa el grup i el seu entorn de control extrem sobre el seu físic i maltractament psicològic. El músic Nacho Mañó ha contestat indignat i defensa la seua honorabilitat.

Baldoví acusa Pérez Llorca de fer més de correveidile de Feijóo i Ayuso que de president dels valencians

Joan Baldoví ha acusat Juanfran Pérez Llorca de prioritzar els interessos de Feijóo i Ayuso davant del nou model de finançament autonòmic i la condonació del deute, aprofitant la seua reunió amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España.