18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Detingut en Calp un fugat d’Alemanya que violà a la seua filla de 15 anys

Un alemany, de 55 anys, que era buscat per la Justícia del seu país, ha sigut detingut en Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), per, presumptament, haver agredit sexualment a la seua filla quant tenia només 15 anys.

 

Segons la Policia Nacional, l’ara detingut figurava com fugat de la Justícia alemanya des de finals de novembre i s’especulava que poguera estar en alguna població de la costa mediterrània.

 

La Policia de Benidorm va iniciar la investigació per a tractar de localitzar al fugat i el van trobar dins d’una comunitat de veïns, pel que es va procedir a la seua detenció.

 

Els fets pels que estava en busca esta persona es van produir l’any 2001 en una ciutat pròxima a Essen quan la seua filla tenia 15 anys i, presumptament, el detingut la va agredir sexualment en la casa familiar.

 

L’home s’enfronta a una possible condemna de cinc anys de presó i ha sigut posat este matí a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció en funcions de guàrdia de l’Audiència Nacional, amb l’objectiu de què es procedisca a posar en marxa l’ordre d’extradició.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca reconeix el treball de Tragsa després de la dana d’octubre

Pérez Llorca ha reconegut el treball de Tragsa després de la dana del 29 d'octubre de 2024. En una reunió amb Jesús Casas han repassat obres i suport tècnic en la Comunitat.

Rafa Marín demana perdó després del 3-0 i admet que el Vila-real va estar per davall de l’esperat

El central del Vila-real va assumir la derrota 3-0 davant el Bayer Leverkusen i el tancament en la Lliga de Campions amb set derrotes i un empat. Va cridar a centrar-se en LaLiga i a preparar el dol davant Osasuna.

València i la Generalitat acceleren 188 vivendes públiques amb 75 pisos assequibles en Tarongers

Ajuntament i Generalitat impulsen 188 vivendes públiques a la ciutat i ultimen 75 pisos de lloguer assequible en l'avinguda dels Tarongers, amb lliurament previst este estiu.

Unai Núñez confia a canviar la dinàmica del València: queda molt per jugar

El central es va presentar com a nou jugador del València convençut que encara hi ha marge per a revertir la dinàmica. Arriba cedit pel Celta, es veu llest i espera la inscripció.

Sanitat ha posat en marxa un seguiment de tres anys per a mesurar l’impacte mental de la dana

El Ministeri de Sanitat, la Conselleria i el ISCIII han iniciat un estudi pilot de cohort per a avaluar durant tres anys l'impacte de la dana en la salut mental. La investigació mesurarà depressió, ansietat i estrés posttraumàtic segons el nivell d'exposició i servirà per a planificar recursos.

Guido Rodríguez: hauria firmat més de sis mesos, però hi ha temps per a tot

El migcampista argentí, presentat com a nou jugador del València, va explicar que l'acord per sis mesos va respondre a la falta de temps en el mercat i va deixar oberta la seua continuïtat. Va assegurar ambició per a ajudar a mirar cap amunt en la classificació.

Compromís denuncia abandó i degradació del Jardí del Túria de València

Compromís ha denunciat la deterioració del Jardí del Túria i acusa el govern municipal d'ajornar el manteniment a 2027 i de privatitzar-lo amb un contracte de 35 milions.

L’oposició enlletgix 15 mesos sense víctimes de la dana en Les Corts i el PP promet accelerar les compareixences

PSOE i Compromís critiquen que les víctimes de la dana no hagen sigut escoltades en Les Corts després de 15 mesos. El PP assegura que no han sigut vetades i que podrien acudir al febrer; Vox carrega contra el PSOE i exigix responsabilitats.