Detingut en Calp un fugat d’Alemanya que violà a la seua filla de 15 anys

Un alemany, de 55 anys, que era buscat per la Justícia del seu país, ha sigut detingut en Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), per, presumptament, haver agredit sexualment a la seua filla quant tenia només 15 anys.

 

Segons la Policia Nacional, l’ara detingut figurava com fugat de la Justícia alemanya des de finals de novembre i s’especulava que poguera estar en alguna població de la costa mediterrània.

 

La Policia de Benidorm va iniciar la investigació per a tractar de localitzar al fugat i el van trobar dins d’una comunitat de veïns, pel que es va procedir a la seua detenció.

 

Els fets pels que estava en busca esta persona es van produir l’any 2001 en una ciutat pròxima a Essen quan la seua filla tenia 15 anys i, presumptament, el detingut la va agredir sexualment en la casa familiar.

 

L’home s’enfronta a una possible condemna de cinc anys de presó i ha sigut posat este matí a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció en funcions de guàrdia de l’Audiència Nacional, amb l’objectiu de què es procedisca a posar en marxa l’ordre d’extradició.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.