Busquen a un pastor evangèlic fugit de la justícia per abusar d’una menor en València

Interior d'una església

Interior d’una església | Pixabay

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de València ha ordenat este dimecres la busca i detenció d’Alberto R. M., un pastor evangèlic d’una església de València, pels presumptes abusos sexuals a una menor de quinze anys.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, este dilluns se celebrava el juí en el que la Fiscalia demanava fins a sis anys de presó, però l’acusat, de 58 anys i nacionalitat nicaragüenca, està desaparegut després de no presentar-se a la vista oral.

 

Pel que pareix, l’home està acusat d’aproximar-se a una menor, que anava moltes voltes a les misses «amb ànim libidinós», segons el Ministeri Públic. A demés, li deia que «estava molt guapa i que ja tenia edat per a tindre nóvio».

 

Però els fets se centren, sobretot, en el mes de gener de 2018, quan el retor, en saber que la menor i el seu iaio havien d’acudir a visitar a un familiar que estava en un hospital, el pastor, «amb el pretext de visitar a la seua esposa ingressada en este mateix centre hospitalari», els va acompanyar en el cotxe.

 

Ja dins del vehicle i, segons relata la Fiscalia, l’home li hauria ficat la mà dins dels pantalons de la víctima, tot i que ella ho va impedir. Però dins del centre mèdic i mentres estaven a soles, van continuar les intencions del processat, amb frases com: «que bonica eres i que celles més boniques tens». Després, va intentar agarrar-la per a besar-la en els llavis, fet que va tornar a rebutjar la menor.

 

Per si fóra poc, el religiós va continuar insistint fins que va conseguir besar-la. I tot i que va intentar ficar-li la llengua, la menor li ho va impedir «en tancar fortament els llavis». La víctima, que se sentia acosada per la situació, els va explicar tot el que havia passat als seus familiars. 

 

L’home, cabrejat per la situació, va amenaçar a l’adolescent en acudir per sorpresa a sa casa i li va dir que «això no quedarà així, sabràs qui soc jo». La menor va haver de demanar ajuda a alguns dels seus amics per a que l’acompanyaren a casa per si apareixia de nou.

 

El ministeri fiscal sol·licita sis anys de presó i set més de llibertat vigilada per un delicte continuat d’abús sexual a menor de 16 anys i una multa de 900 euros per un delicte lleu d’amenaces. A demés, també es demanen set anys i mig d’allunyament perquè no s’aproxime a menys de 300 metres de la seua víctima.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.