Anuncios

Detingut en Calp un fugitiu per abusar dels seus nebots menors d’edat

La Policia Nacional ha detingut a Calp, Marina Alta, a un fugitiu del Regne Unit de 71 anys acusat de cometre nombrosos delictes d'agressió sexual sobre quatre nebots seus en els anys 80, quan les víctimes comptaven amb 7, 12, 13 i 15 anys. Per estos delictes s'enfronta a una pena en el seu país que supera els 25 anys de presó, segons ha informat la comissaria provincial d'Alacant en un comunicat. 

L'operació ha sigut duta a terme pel Grup de Delinqüència Violenta de la Comissaria Provincial d'Alacant. Els agents van tindre coneixement que el pròfug, que tenia en vigor una Ordre Europea de Detenció i Lliurament amb finalitats d'Extradició, podia estar residint en un domicili de Calp. Per açò es va establir un dispositiu entorn del sospitós que va culminar el dia 2 de febrer amb la seua localització i arrest. 

Anuncios

El detingut està acusat de cometre durant els anys vuitanta nombrosos delictes d'agressió sexual sobre quatre nebots seus quan aquests residien en el seu habitatge en els períodes de vacances escolars. 

  

 

 

Les víctimes comptaven amb 7, 12, 13 i 15 anys quan van succeir els fets i les agressions van ser nombroses durant diversos anys, per la qual cosa els menors van haver de ser assistits durant anys a causa dels traumes psicològics patits. 

  

Per estos fets se sol·liciten penes que superen els 25 anys de presó en la cort de York (Regne Unit). El reclamat va ser posat a la disposició de l'Audiència Nacional a Madrid per a dur a terme l'execució de l'Ordre Europea de Detenció i Lliurament interessat i emesa pel Regne Unit. 

  

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia demana 26 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment a les dos filles de la seua parella

Un home se senta en la banqueta acusada d'agredir sexualment durant anys a les dos filles de la seua llavors parella, de 9 i 11 anys, per a qui la Fiscalia reclama 26 anys de presó.

La forta olor de marihuana destapa una plantació amb 43 quilos de cabdells a Picassent

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de marihuana en una urbanització de Picassent després de les queixes veïnals per la forta olor i localitza 43,60 quilos de cabdells i 160 esqueixos.

Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.
Anuncios