Detingut en Calp un fugitiu per abusar dels seus nebots menors d’edat

La Policia Nacional ha detingut a Calp, Marina Alta, a un fugitiu del Regne Unit de 71 anys acusat de cometre nombrosos delictes d'agressió sexual sobre quatre nebots seus en els anys 80, quan les víctimes comptaven amb 7, 12, 13 i 15 anys. Per estos delictes s'enfronta a una pena en el seu país que supera els 25 anys de presó, segons ha informat la comissaria provincial d'Alacant en un comunicat. 

L'operació ha sigut duta a terme pel Grup de Delinqüència Violenta de la Comissaria Provincial d'Alacant. Els agents van tindre coneixement que el pròfug, que tenia en vigor una Ordre Europea de Detenció i Lliurament amb finalitats d'Extradició, podia estar residint en un domicili de Calp. Per açò es va establir un dispositiu entorn del sospitós que va culminar el dia 2 de febrer amb la seua localització i arrest. 

El detingut està acusat de cometre durant els anys vuitanta nombrosos delictes d'agressió sexual sobre quatre nebots seus quan aquests residien en el seu habitatge en els períodes de vacances escolars. 

  

 

 

Les víctimes comptaven amb 7, 12, 13 i 15 anys quan van succeir els fets i les agressions van ser nombroses durant diversos anys, per la qual cosa els menors van haver de ser assistits durant anys a causa dels traumes psicològics patits. 

  

Per estos fets se sol·liciten penes que superen els 25 anys de presó en la cort de York (Regne Unit). El reclamat va ser posat a la disposició de l'Audiència Nacional a Madrid per a dur a terme l'execució de l'Ordre Europea de Detenció i Lliurament interessat i emesa pel Regne Unit. 

  

 

Últimes notícies

El dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó es bolca a frenar l’avanç cap a la serra d’Espadà

Els equips d’extinció concentren hui els treballs entre Tales i Alcudia de Veo per evitar que el foc arribe al parc natural de la serra d’Espadà. La població desallotjada de la Vall d’Uixó ha pogut tornar a casa en un operatiu coordinat.

Fi del confinament a la Vall d’Uixó per l’incendi forestal

La Generalitat ha alçat este dimarts el confinament de la Vall d'Uixó decretat per l'incendi forestal, encara actiu, que va obligar a evacuar unes 16.000 persones en una vintena de municipis i a confinar també Onda i Betxí. Les restriccions de mobilitat es mantenen en la resta de localitats afectades almenys fins a les 23.59 hores d'este dimarts.

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.
FILMOTECA D'ESTIU