Detingut en Calp un fugitiu per abusar dels seus nebots menors d’edat

La Policia Nacional ha detingut a Calp, Marina Alta, a un fugitiu del Regne Unit de 71 anys acusat de cometre nombrosos delictes d'agressió sexual sobre quatre nebots seus en els anys 80, quan les víctimes comptaven amb 7, 12, 13 i 15 anys. Per estos delictes s'enfronta a una pena en el seu país que supera els 25 anys de presó, segons ha informat la comissaria provincial d'Alacant en un comunicat. 

L'operació ha sigut duta a terme pel Grup de Delinqüència Violenta de la Comissaria Provincial d'Alacant. Els agents van tindre coneixement que el pròfug, que tenia en vigor una Ordre Europea de Detenció i Lliurament amb finalitats d'Extradició, podia estar residint en un domicili de Calp. Per açò es va establir un dispositiu entorn del sospitós que va culminar el dia 2 de febrer amb la seua localització i arrest. 

El detingut està acusat de cometre durant els anys vuitanta nombrosos delictes d'agressió sexual sobre quatre nebots seus quan aquests residien en el seu habitatge en els períodes de vacances escolars. 

  

 

 

Les víctimes comptaven amb 7, 12, 13 i 15 anys quan van succeir els fets i les agressions van ser nombroses durant diversos anys, per la qual cosa els menors van haver de ser assistits durant anys a causa dels traumes psicològics patits. 

  

Per estos fets se sol·liciten penes que superen els 25 anys de presó en la cort de York (Regne Unit). El reclamat va ser posat a la disposició de l'Audiència Nacional a Madrid per a dur a terme l'execució de l'Ordre Europea de Detenció i Lliurament interessat i emesa pel Regne Unit. 

  

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.