Detingut en Calp un fugitiu per abusar dels seus nebots menors d’edat

La Policia Nacional ha detingut a Calp, Marina Alta, a un fugitiu del Regne Unit de 71 anys acusat de cometre nombrosos delictes d'agressió sexual sobre quatre nebots seus en els anys 80, quan les víctimes comptaven amb 7, 12, 13 i 15 anys. Per estos delictes s'enfronta a una pena en el seu país que supera els 25 anys de presó, segons ha informat la comissaria provincial d'Alacant en un comunicat. 

L'operació ha sigut duta a terme pel Grup de Delinqüència Violenta de la Comissaria Provincial d'Alacant. Els agents van tindre coneixement que el pròfug, que tenia en vigor una Ordre Europea de Detenció i Lliurament amb finalitats d'Extradició, podia estar residint en un domicili de Calp. Per açò es va establir un dispositiu entorn del sospitós que va culminar el dia 2 de febrer amb la seua localització i arrest. 

El detingut està acusat de cometre durant els anys vuitanta nombrosos delictes d'agressió sexual sobre quatre nebots seus quan aquests residien en el seu habitatge en els períodes de vacances escolars. 

  

 

 

Les víctimes comptaven amb 7, 12, 13 i 15 anys quan van succeir els fets i les agressions van ser nombroses durant diversos anys, per la qual cosa els menors van haver de ser assistits durant anys a causa dels traumes psicològics patits. 

  

Per estos fets se sol·liciten penes que superen els 25 anys de presó en la cort de York (Regne Unit). El reclamat va ser posat a la disposició de l'Audiència Nacional a Madrid per a dur a terme l'execució de l'Ordre Europea de Detenció i Lliurament interessat i emesa pel Regne Unit. 

  

 

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.