Detingut un home amb més de 13 kg de cocaïna a l’aeroport de València

Dins dels controls establerts per la Guàrdia Civil per evitar el trànsit internacional de substàncies estupefaents a l’aeroport de València, el dia 14 de desembre passat, es va procedir a la detenció d’una persona, que portava al voltant de 13 quilos de cocaïna a l’interior d’una maleta distribuïda en embolcalls amagada entre jaquetes.

Els fets van passar, quan un home de nacionalitat espanyola, procedent d’un vol internacional de Santiago de Xile, és identificat per agents de la Guàrdia Civil de l’Aeroport de Manises (V), davant de les sospites que pogués portar alguna substància estupefaent oculta entre el seu equipatge.

Després d’un test de substàncies estupefaents, es comprova que efectivament es tracta de cocaïna, amb un pes de 13.065 grams.

Per este motiu, es va detenir un home de 54 anys i de nacionalitat espanyola, com a suposat autor d’un delicte contra la salut pública.

Estes actuacions se sumen a les ja realitzades per les diferents unitats de la Guàrdia Civil encarregades de la vigilància aeroportuària, en els dispositius establerts de forma permanent i d’esta manera poder erradicar el trànsit de contraban i substàncies estupefaents a l’aeroport de València.

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 3 de Quart de Poblet.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.