Detingut un home amb més de 13 kg de cocaïna a l’aeroport de València

Dins dels controls establerts per la Guàrdia Civil per evitar el trànsit internacional de substàncies estupefaents a l’aeroport de València, el dia 14 de desembre passat, es va procedir a la detenció d’una persona, que portava al voltant de 13 quilos de cocaïna a l’interior d’una maleta distribuïda en embolcalls amagada entre jaquetes.

Els fets van passar, quan un home de nacionalitat espanyola, procedent d’un vol internacional de Santiago de Xile, és identificat per agents de la Guàrdia Civil de l’Aeroport de Manises (V), davant de les sospites que pogués portar alguna substància estupefaent oculta entre el seu equipatge.

Després d’un test de substàncies estupefaents, es comprova que efectivament es tracta de cocaïna, amb un pes de 13.065 grams.

Per este motiu, es va detenir un home de 54 anys i de nacionalitat espanyola, com a suposat autor d’un delicte contra la salut pública.

Estes actuacions se sumen a les ja realitzades per les diferents unitats de la Guàrdia Civil encarregades de la vigilància aeroportuària, en els dispositius establerts de forma permanent i d’esta manera poder erradicar el trànsit de contraban i substàncies estupefaents a l’aeroport de València.

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 3 de Quart de Poblet.

Anuncios

Últimes notícies

Gátova exigix a la CHJ una neteja urgent del barranc del Carraixet per risc de riuades i incendis

L'Ajuntament de Gátova reclama a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer una intervenció urgent i integral en el barranc del Carraixet davant l'acumulació massiva de canyes invasores i l'augment del risc d'inundacions i incendis.

Elx mobilitza els seus símbols en un vídeo per a espentar a l’equip cap a la salvació

L'Elx difon un vídeo en les seues xarxes en el qual recorre a símbols il·licitans, personatges històrics i oficis tradicionals per a animar a l'equip en la lluita per la permanència en Primera Divisió.

Nova marxa lenta de taxis a València contra el servici dels VTC

Set associacions del taxi a València convoquen per a este dijous una marxa lenta amb els vehicles i una concentració a peu per a denunciar l'augment dels VTC sense resposta de la Conselleria.

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.