Detingut un home amb més de 13 kg de cocaïna a l’aeroport de València

Dins dels controls establerts per la Guàrdia Civil per evitar el trànsit internacional de substàncies estupefaents a l’aeroport de València, el dia 14 de desembre passat, es va procedir a la detenció d’una persona, que portava al voltant de 13 quilos de cocaïna a l’interior d’una maleta distribuïda en embolcalls amagada entre jaquetes.

Els fets van passar, quan un home de nacionalitat espanyola, procedent d’un vol internacional de Santiago de Xile, és identificat per agents de la Guàrdia Civil de l’Aeroport de Manises (V), davant de les sospites que pogués portar alguna substància estupefaent oculta entre el seu equipatge.

Després d’un test de substàncies estupefaents, es comprova que efectivament es tracta de cocaïna, amb un pes de 13.065 grams.

Per este motiu, es va detenir un home de 54 anys i de nacionalitat espanyola, com a suposat autor d’un delicte contra la salut pública.

Estes actuacions se sumen a les ja realitzades per les diferents unitats de la Guàrdia Civil encarregades de la vigilància aeroportuària, en els dispositius establerts de forma permanent i d’esta manera poder erradicar el trànsit de contraban i substàncies estupefaents a l’aeroport de València.

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 3 de Quart de Poblet.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.