Detingut un home amb més de 13 kg de cocaïna a l’aeroport de València

Dins dels controls establerts per la Guàrdia Civil per evitar el trànsit internacional de substàncies estupefaents a l’aeroport de València, el dia 14 de desembre passat, es va procedir a la detenció d’una persona, que portava al voltant de 13 quilos de cocaïna a l’interior d’una maleta distribuïda en embolcalls amagada entre jaquetes.

Els fets van passar, quan un home de nacionalitat espanyola, procedent d’un vol internacional de Santiago de Xile, és identificat per agents de la Guàrdia Civil de l’Aeroport de Manises (V), davant de les sospites que pogués portar alguna substància estupefaent oculta entre el seu equipatge.

Després d’un test de substàncies estupefaents, es comprova que efectivament es tracta de cocaïna, amb un pes de 13.065 grams.

Per este motiu, es va detenir un home de 54 anys i de nacionalitat espanyola, com a suposat autor d’un delicte contra la salut pública.

Estes actuacions se sumen a les ja realitzades per les diferents unitats de la Guàrdia Civil encarregades de la vigilància aeroportuària, en els dispositius establerts de forma permanent i d’esta manera poder erradicar el trànsit de contraban i substàncies estupefaents a l’aeroport de València.

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 3 de Quart de Poblet.

Últimes notícies

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.