Detingut un home amb més de 13 kg de cocaïna a l’aeroport de València

Dins dels controls establerts per la Guàrdia Civil per evitar el trànsit internacional de substàncies estupefaents a l’aeroport de València, el dia 14 de desembre passat, es va procedir a la detenció d’una persona, que portava al voltant de 13 quilos de cocaïna a l’interior d’una maleta distribuïda en embolcalls amagada entre jaquetes.

Els fets van passar, quan un home de nacionalitat espanyola, procedent d’un vol internacional de Santiago de Xile, és identificat per agents de la Guàrdia Civil de l’Aeroport de Manises (V), davant de les sospites que pogués portar alguna substància estupefaent oculta entre el seu equipatge.

Després d’un test de substàncies estupefaents, es comprova que efectivament es tracta de cocaïna, amb un pes de 13.065 grams.

Per este motiu, es va detenir un home de 54 anys i de nacionalitat espanyola, com a suposat autor d’un delicte contra la salut pública.

Estes actuacions se sumen a les ja realitzades per les diferents unitats de la Guàrdia Civil encarregades de la vigilància aeroportuària, en els dispositius establerts de forma permanent i d’esta manera poder erradicar el trànsit de contraban i substàncies estupefaents a l’aeroport de València.

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 3 de Quart de Poblet.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.