Detingut per colpejar a un menor que va defensar a la seua mare d’una agressió

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 60 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de colpejar a la seua parella i al fill menor d’esta, quan es va interposar entre tots dos durant una discussió per a evitar que agredira a la seua mare. A més, la dona també va ser arrestada pels mateixos fets en produir-li diverses esgarrapades en la cara a l’home.

Els agents van tindre coneixement dels fets a mitjan mes, quan la directora d’un centre en el qual cursa estudis el menor d’edat, va alertar a la Secció de Menors de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques, que el jove va acudir al centre educatiu amb diverses lesions, entre elles, hematomes en tots dos ulls i una orella arrapada. Immediatament, el centre va activar la tutela urgent i va traslladar a la víctima a un hospital de València per a la seua valoració mèdica.

Arran del succeït, els investigadors van iniciar les perquisicions per a conéixer l’origen de les lesions que presentava el jove. Els agents van esbrinar que el menor es va interposar enmig d’una discussió entre la seua mare i la parella d’esta, per a evitar que la seua progenitora fora colpejada. No obstant això, el fill va rebre els impactes que anaven dirigits a la seua mare. A més, durant la disputa també era present un altre menor que es va amagar davall d’una taula.

En el transcurs de les investigacions, els agents van esbrinar que la parella s’hauria agredit mútuament i que en un moment de la discussió, el fill per a defensar a la seua mare es va posar enmig dels dos i va rebre els colps de l’home. L’home també presentava diverses esgarrapades en el rostre, fruit dels colps de la dona.

Finalment, els agents de la UFAM van detindre a la parella, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’home per agredir a la seua parella i al menor, i la dona per colpejar a l’home. Els arrestats, tots dos amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mompó confia a repetir acords amb l’oposició per a aprovar els pressupostos de 2026

Vicent Mompó assegura que ja ha iniciat contactes amb l'oposició per als pressupostos de 2026 i confia a reeditar el consens aconseguit en els comptes de 2024 i 2025.

Pérez Llorca apel·la al sentit comú en la negociació amb els docents en vaga

Pérez Llorca defén que l'única condició del Consell en la negociació per la vaga indefinida del professorat és aplicar el sentit comú i despolititzar les aules.

L’acta arbitral arreplega els insults de Eder Sarabia després del Betis-Elx

L'acta del col·legiat Isidro Díaz de Mera arreplega greus insults de Eder Sarabia a l'equip arbitral després de la derrota de l'Elx davant el Betis per 2-1 a Sevilla.

Brugué culmina el seu retorn després d’operació de genoll amb el seu primer gol en Primera

Roger Brugué firma de cap el 2-3 a Vigo davant el Celta, el seu primer gol en Primera Divisió, pocs dies després de reaparéixer després d'una operació de genoll i en un triomf clau per a la permanència del Llevant.

Els sindicats d’inquilines criden a mobilitzar-se a València el 6 de juny per la vivenda

La Confederació de Sindicats d'Inquilines i el moviment per la vivenda impulsen protestes en almenys 24 ciutats, amb una jornada clau el 6 de juny a València, per a denunciar la situació del lloguer i exigir canvis legals i socials.

La nova tecnologia valenciana que convertix residus siderúrgics en ferro amb hidrogen verd

Investigadors del ITQ aconseguixen produir ferro metàl·lic a partir de residus del laminatge de l'acer usant hidrogen verd, reduint de manera notable la petjada de carboni.

Metrovalencia fa treballs nocturns de manteniment en les línies 4 i 6 del tramvia sense tallar el servici

Metrovalencia executa fins a mitjan juny treballs nocturns de amolado en les línies 4 i 6 del tramvia per a reduir sorolls i vibracions, mantenint la circulació habitual.

L’incendi en la planta de processament d’ametla de Vall d’Alba seguix actiu després de tota la nit de treball

L'incendi declarat en una empresa de processament d'ametla en un polígon de Vall d'Alba continua actiu, malgrat que els bombers han treballat durant tota la nit en la seua extinció.