Detingut per colpejar a un menor que va defensar a la seua mare d’una agressió

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 60 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de colpejar a la seua parella i al fill menor d’esta, quan es va interposar entre tots dos durant una discussió per a evitar que agredira a la seua mare. A més, la dona també va ser arrestada pels mateixos fets en produir-li diverses esgarrapades en la cara a l’home.

Els agents van tindre coneixement dels fets a mitjan mes, quan la directora d’un centre en el qual cursa estudis el menor d’edat, va alertar a la Secció de Menors de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques, que el jove va acudir al centre educatiu amb diverses lesions, entre elles, hematomes en tots dos ulls i una orella arrapada. Immediatament, el centre va activar la tutela urgent i va traslladar a la víctima a un hospital de València per a la seua valoració mèdica.

Arran del succeït, els investigadors van iniciar les perquisicions per a conéixer l’origen de les lesions que presentava el jove. Els agents van esbrinar que el menor es va interposar enmig d’una discussió entre la seua mare i la parella d’esta, per a evitar que la seua progenitora fora colpejada. No obstant això, el fill va rebre els impactes que anaven dirigits a la seua mare. A més, durant la disputa també era present un altre menor que es va amagar davall d’una taula.

En el transcurs de les investigacions, els agents van esbrinar que la parella s’hauria agredit mútuament i que en un moment de la discussió, el fill per a defensar a la seua mare es va posar enmig dels dos i va rebre els colps de l’home. L’home també presentava diverses esgarrapades en el rostre, fruit dels colps de la dona.

Finalment, els agents de la UFAM van detindre a la parella, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’home per agredir a la seua parella i al menor, i la dona per colpejar a l’home. Els arrestats, tots dos amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.