Detingut per colpejar a un menor que va defensar a la seua mare d’una agressió

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 60 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de colpejar a la seua parella i al fill menor d’esta, quan es va interposar entre tots dos durant una discussió per a evitar que agredira a la seua mare. A més, la dona també va ser arrestada pels mateixos fets en produir-li diverses esgarrapades en la cara a l’home.

Els agents van tindre coneixement dels fets a mitjan mes, quan la directora d’un centre en el qual cursa estudis el menor d’edat, va alertar a la Secció de Menors de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques, que el jove va acudir al centre educatiu amb diverses lesions, entre elles, hematomes en tots dos ulls i una orella arrapada. Immediatament, el centre va activar la tutela urgent i va traslladar a la víctima a un hospital de València per a la seua valoració mèdica.

Arran del succeït, els investigadors van iniciar les perquisicions per a conéixer l’origen de les lesions que presentava el jove. Els agents van esbrinar que el menor es va interposar enmig d’una discussió entre la seua mare i la parella d’esta, per a evitar que la seua progenitora fora colpejada. No obstant això, el fill va rebre els impactes que anaven dirigits a la seua mare. A més, durant la disputa també era present un altre menor que es va amagar davall d’una taula.

En el transcurs de les investigacions, els agents van esbrinar que la parella s’hauria agredit mútuament i que en un moment de la discussió, el fill per a defensar a la seua mare es va posar enmig dels dos i va rebre els colps de l’home. L’home també presentava diverses esgarrapades en el rostre, fruit dels colps de la dona.

Finalment, els agents de la UFAM van detindre a la parella, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’home per agredir a la seua parella i al menor, i la dona per colpejar a l’home. Els arrestats, tots dos amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.