Detingut per colpejar a un menor que va defensar a la seua mare d’una agressió

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 60 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de colpejar a la seua parella i al fill menor d’esta, quan es va interposar entre tots dos durant una discussió per a evitar que agredira a la seua mare. A més, la dona també va ser arrestada pels mateixos fets en produir-li diverses esgarrapades en la cara a l’home.

Els agents van tindre coneixement dels fets a mitjan mes, quan la directora d’un centre en el qual cursa estudis el menor d’edat, va alertar a la Secció de Menors de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques, que el jove va acudir al centre educatiu amb diverses lesions, entre elles, hematomes en tots dos ulls i una orella arrapada. Immediatament, el centre va activar la tutela urgent i va traslladar a la víctima a un hospital de València per a la seua valoració mèdica.

Arran del succeït, els investigadors van iniciar les perquisicions per a conéixer l’origen de les lesions que presentava el jove. Els agents van esbrinar que el menor es va interposar enmig d’una discussió entre la seua mare i la parella d’esta, per a evitar que la seua progenitora fora colpejada. No obstant això, el fill va rebre els impactes que anaven dirigits a la seua mare. A més, durant la disputa també era present un altre menor que es va amagar davall d’una taula.

En el transcurs de les investigacions, els agents van esbrinar que la parella s’hauria agredit mútuament i que en un moment de la discussió, el fill per a defensar a la seua mare es va posar enmig dels dos i va rebre els colps de l’home. L’home també presentava diverses esgarrapades en el rostre, fruit dels colps de la dona.

Finalment, els agents de la UFAM van detindre a la parella, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’home per agredir a la seua parella i al menor, i la dona per colpejar a l’home. Els arrestats, tots dos amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.