Detingut un conductor per transportar 23 quilograms de cabdells de marihuana

 

La Guàrdia Civil d’Alacant, en un dispositiu de prevenció de la delinqüència dut a terme a Torrevieja, ha detingut a un ciutadà alemany que transportava en el seu cotxe 23 quilograms de cabdells de marihuana, amb destinació al seu país d’origen.

A mitjan passat mes de maig, diverses patrulles del Lloc de Torrevieja es trobaven realitzant un control rutinari d’identificació de vehicles quan van albirar un turisme, amb plaques de matrícula alemanyes, que els va induir a sospita.

Durant la identificació, els agents es van adonar que el conductor es posava massa nerviós, per la qual cosa van decidir realitzar un registre del vehicle.

En els seients posteriors de l’habitacle portava una bossa de grans dimensions de plàstic de color negre. I en el maleter, altres huit bosses d’idèntiques característiques.

En procedir a la seua obertura, els agents van comprovar que en el seu interior ocultaven cabdells de marihuana secs, premsatges i envasats al buit, de manera que no desprenien la forta olor característica d’esta substància, fent difícil detectar-la des de l’exterior.

A més, portava 2.834 euros en efectiu, en fraccions de divers valor.

El conductor del vehicle, que va viatjar ell només fins a Espanya des d’Alemanya, pel que sembla, amb intenció de traslladar la droga al nord d’Europa, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. Es tracta d’un home de 30 anys i nacionalitat alemanya.

El dia 22 de maig va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Torrevieja, que va decretar el seu ingrés a la presó sense fiança.

La marihuana, que va llançar un pes de 23 quilograms, així com els diners, van ser confiscats i llocs a la disposició de l’Autoritat Judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.