Detingut un conductor per transportar 23 quilograms de cabdells de marihuana

 

La Guàrdia Civil d’Alacant, en un dispositiu de prevenció de la delinqüència dut a terme a Torrevieja, ha detingut a un ciutadà alemany que transportava en el seu cotxe 23 quilograms de cabdells de marihuana, amb destinació al seu país d’origen.

A mitjan passat mes de maig, diverses patrulles del Lloc de Torrevieja es trobaven realitzant un control rutinari d’identificació de vehicles quan van albirar un turisme, amb plaques de matrícula alemanyes, que els va induir a sospita.

Durant la identificació, els agents es van adonar que el conductor es posava massa nerviós, per la qual cosa van decidir realitzar un registre del vehicle.

En els seients posteriors de l’habitacle portava una bossa de grans dimensions de plàstic de color negre. I en el maleter, altres huit bosses d’idèntiques característiques.

En procedir a la seua obertura, els agents van comprovar que en el seu interior ocultaven cabdells de marihuana secs, premsatges i envasats al buit, de manera que no desprenien la forta olor característica d’esta substància, fent difícil detectar-la des de l’exterior.

A més, portava 2.834 euros en efectiu, en fraccions de divers valor.

El conductor del vehicle, que va viatjar ell només fins a Espanya des d’Alemanya, pel que sembla, amb intenció de traslladar la droga al nord d’Europa, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. Es tracta d’un home de 30 anys i nacionalitat alemanya.

El dia 22 de maig va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Torrevieja, que va decretar el seu ingrés a la presó sense fiança.

La marihuana, que va llançar un pes de 23 quilograms, així com els diners, van ser confiscats i llocs a la disposició de l’Autoritat Judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.