Detingut un conductor per transportar 23 quilograms de cabdells de marihuana

 

La Guàrdia Civil d’Alacant, en un dispositiu de prevenció de la delinqüència dut a terme a Torrevieja, ha detingut a un ciutadà alemany que transportava en el seu cotxe 23 quilograms de cabdells de marihuana, amb destinació al seu país d’origen.

A mitjan passat mes de maig, diverses patrulles del Lloc de Torrevieja es trobaven realitzant un control rutinari d’identificació de vehicles quan van albirar un turisme, amb plaques de matrícula alemanyes, que els va induir a sospita.

Durant la identificació, els agents es van adonar que el conductor es posava massa nerviós, per la qual cosa van decidir realitzar un registre del vehicle.

En els seients posteriors de l’habitacle portava una bossa de grans dimensions de plàstic de color negre. I en el maleter, altres huit bosses d’idèntiques característiques.

En procedir a la seua obertura, els agents van comprovar que en el seu interior ocultaven cabdells de marihuana secs, premsatges i envasats al buit, de manera que no desprenien la forta olor característica d’esta substància, fent difícil detectar-la des de l’exterior.

A més, portava 2.834 euros en efectiu, en fraccions de divers valor.

El conductor del vehicle, que va viatjar ell només fins a Espanya des d’Alemanya, pel que sembla, amb intenció de traslladar la droga al nord d’Europa, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. Es tracta d’un home de 30 anys i nacionalitat alemanya.

El dia 22 de maig va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Torrevieja, que va decretar el seu ingrés a la presó sense fiança.

La marihuana, que va llançar un pes de 23 quilograms, així com els diners, van ser confiscats i llocs a la disposició de l’Autoritat Judicial.

Últimes notícies

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.