Detingut un conductor per transportar 23 quilograms de cabdells de marihuana

 

La Guàrdia Civil d’Alacant, en un dispositiu de prevenció de la delinqüència dut a terme a Torrevieja, ha detingut a un ciutadà alemany que transportava en el seu cotxe 23 quilograms de cabdells de marihuana, amb destinació al seu país d’origen.

A mitjan passat mes de maig, diverses patrulles del Lloc de Torrevieja es trobaven realitzant un control rutinari d’identificació de vehicles quan van albirar un turisme, amb plaques de matrícula alemanyes, que els va induir a sospita.

Durant la identificació, els agents es van adonar que el conductor es posava massa nerviós, per la qual cosa van decidir realitzar un registre del vehicle.

En els seients posteriors de l’habitacle portava una bossa de grans dimensions de plàstic de color negre. I en el maleter, altres huit bosses d’idèntiques característiques.

En procedir a la seua obertura, els agents van comprovar que en el seu interior ocultaven cabdells de marihuana secs, premsatges i envasats al buit, de manera que no desprenien la forta olor característica d’esta substància, fent difícil detectar-la des de l’exterior.

A més, portava 2.834 euros en efectiu, en fraccions de divers valor.

El conductor del vehicle, que va viatjar ell només fins a Espanya des d’Alemanya, pel que sembla, amb intenció de traslladar la droga al nord d’Europa, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. Es tracta d’un home de 30 anys i nacionalitat alemanya.

El dia 22 de maig va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Torrevieja, que va decretar el seu ingrés a la presó sense fiança.

La marihuana, que va llançar un pes de 23 quilograms, així com els diners, van ser confiscats i llocs a la disposició de l’Autoritat Judicial.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.