Detingut un conductor per transportar 23 quilograms de cabdells de marihuana

 

La Guàrdia Civil d’Alacant, en un dispositiu de prevenció de la delinqüència dut a terme a Torrevieja, ha detingut a un ciutadà alemany que transportava en el seu cotxe 23 quilograms de cabdells de marihuana, amb destinació al seu país d’origen.

A mitjan passat mes de maig, diverses patrulles del Lloc de Torrevieja es trobaven realitzant un control rutinari d’identificació de vehicles quan van albirar un turisme, amb plaques de matrícula alemanyes, que els va induir a sospita.

Durant la identificació, els agents es van adonar que el conductor es posava massa nerviós, per la qual cosa van decidir realitzar un registre del vehicle.

En els seients posteriors de l’habitacle portava una bossa de grans dimensions de plàstic de color negre. I en el maleter, altres huit bosses d’idèntiques característiques.

En procedir a la seua obertura, els agents van comprovar que en el seu interior ocultaven cabdells de marihuana secs, premsatges i envasats al buit, de manera que no desprenien la forta olor característica d’esta substància, fent difícil detectar-la des de l’exterior.

A més, portava 2.834 euros en efectiu, en fraccions de divers valor.

El conductor del vehicle, que va viatjar ell només fins a Espanya des d’Alemanya, pel que sembla, amb intenció de traslladar la droga al nord d’Europa, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. Es tracta d’un home de 30 anys i nacionalitat alemanya.

El dia 22 de maig va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Torrevieja, que va decretar el seu ingrés a la presó sense fiança.

La marihuana, que va llançar un pes de 23 quilograms, així com els diners, van ser confiscats i llocs a la disposició de l’Autoritat Judicial.

Últimes notícies

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.

Requena, Ayora i Pego es disparen per damunt dels 38 graus l’1 de juliol

L’1 de juliol ha arrancat amb màximes de fins a 38,7 graus en punts d’interior i una sensació de calor elevada a València per la humitat.

Absòlts els rapers El Jincho i Osiris de l’acusació d’agressió sexual a una menor a Mislata

L’Audiència Provincial de València ha absolt els rapers El Jincho i Osiris, acusats d’agredir sexualment una menor després d’un concert a Mislata en 2023, en apreciar dubtes racionals sobre el relat de la víctima i els fets denunciats.

417 ajuntaments rebran quasi 8 milions per a prevenir incendis forestals en 2026

La Generalitat ha assignat 7,95 milions d’euros a 417 ajuntaments valencians per a actuacions de prevenció d’incendis i gestió forestal durant 2026, amb especial pes per als municipis de la província de València.

Les vendes de turismes cauen un 15,4 % en mitat any a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat 67.234 matriculacions de turismes nous fins juny, un 15,4 % menys que fa un any, en contrast amb el creixement del mercat espanyol.

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.