Detingut un conductor d’un autobús escolar baix els efectes de la cocaïna quan transportava xiquets a Requena

 

El dilluns passat va ser parat un conductor d’un autobús escolar que transportava un grup d’alumnes d’un centre de primària de Requena, i en realitzar-li les proves va donar positiu en cocaïna.

 

La Guàrdia Civil informa que el conductor de l’autobús escolar va ser pillat quan els agents realitzaven un control de circulació en una de les entrades de Requena. Les mateixes fonts que recull Las Provincias, aporten que el sospitós presentava en la seua gesticulació alguns indicis d’haver consumit estupefaents, i per això decidiren realitzar-li un test de drogues.

 

El vehicle va quedar immobilitzat al donar positiu en cocaïna, i denunciat per infracció administrativa segons informa la Guàrdia Civil. La mateixa institució no ha sabut concretat a quina multa s’enfronta el conductor de l’autobús.

 

Un jove drogat i a 123 km/h per València

 

La Policia Local de València va detindre també aquest dilluns a la nit a un jove que suposadament circulava a 123 quilòmetres per hora per la ciutat, que va donar positiu en cocaïna i el cotxe del qual, segons es va comprovar, circulava sense passar la Inspecció Tècnica de Vehicles. Segons ha informat la Policia Local en un comunicat, l’actuació l’han duta a terme agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) en l’Avinguda Germans Machado de València.

 

Al detingut, de 27 anys, se li atribuix un delicte contra la seguretat viària. Els fets van ocórrer a les 23.00 hores durant el transcurs d’un control de velocitat quan la Policia va donar l’alt a un vehicle que circulava a 123 quilòmetres per hora. Posteriorment, els agents van realitzar al conductor la prova de drogues, en la qual va donar positiu en cocaïna. A més, es va poder comprovar que el vehicle en el qual circulava no havia passat la Inspecció Tècnica.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.

PSPV i Compromís demanen una comissió per a investigar els bons comercie a Alacant

PSPV i Compromís demanaran un ple extraordinari i una comissió d'investigació per la gestió dels bons comercie a Alacant, després de la detenció de Carlos Baño. La investigació busca aclarir si va haver-hi frau en els fons de 2022 i 2023 en una vintena de municipis.

Sarabia mira al Bernabéu: ‘Igual és el moment de continuar fent història’ amb l’Elx

El tècnic de l'Elx va afirmar que el Bernabéu és un 'repte' i va defendre que demà pot trencar la seua ratxa a domicili. Apunta a ajustos tàctics i inspiració en el pla del Getafe davant un Reial Madrid extra motivat.

La Policia incauta caixes de documentació en Facpyme per la investigació dels bons consum a Alacant

La Policia Nacional s'ha confiscat de diverses caixes de documentació en la seu de Facpyme dins de la investigació sobre els bons consum de 2022 i 2023. El president de la patronal, Carlos Baño, ha sigut detingut en relació amb un presumpte delicte de corrupció.

El València Basket busca obrir distància definitiva amb el Tenerife

L'equip taronja visita Tenerife per a afermar la segona plaça. Un triomf elevaria a cinc l'avantatge i tancaria el average particular mancant 12 jornades.

Corberán apel·la a la ràbia després del 1-2 a Mestalla per a visitar a l’Oviedo

El tècnic del València va recordar el 1-2 de l'anada i va reclamar 'ràbia i coratge' per al dol en el Carlos Tartiere, evitant distraccions amb Europa. Va alertar de la pressió alta i del perill del cuer en el seu estadi.