Detingut un conductor d’un autobús escolar baix els efectes de la cocaïna quan transportava xiquets a Requena

 

El dilluns passat va ser parat un conductor d’un autobús escolar que transportava un grup d’alumnes d’un centre de primària de Requena, i en realitzar-li les proves va donar positiu en cocaïna.

 

La Guàrdia Civil informa que el conductor de l’autobús escolar va ser pillat quan els agents realitzaven un control de circulació en una de les entrades de Requena. Les mateixes fonts que recull Las Provincias, aporten que el sospitós presentava en la seua gesticulació alguns indicis d’haver consumit estupefaents, i per això decidiren realitzar-li un test de drogues.

 

El vehicle va quedar immobilitzat al donar positiu en cocaïna, i denunciat per infracció administrativa segons informa la Guàrdia Civil. La mateixa institució no ha sabut concretat a quina multa s’enfronta el conductor de l’autobús.

 

Un jove drogat i a 123 km/h per València

 

La Policia Local de València va detindre també aquest dilluns a la nit a un jove que suposadament circulava a 123 quilòmetres per hora per la ciutat, que va donar positiu en cocaïna i el cotxe del qual, segons es va comprovar, circulava sense passar la Inspecció Tècnica de Vehicles. Segons ha informat la Policia Local en un comunicat, l’actuació l’han duta a terme agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) en l’Avinguda Germans Machado de València.

 

Al detingut, de 27 anys, se li atribuix un delicte contra la seguretat viària. Els fets van ocórrer a les 23.00 hores durant el transcurs d’un control de velocitat quan la Policia va donar l’alt a un vehicle que circulava a 123 quilòmetres per hora. Posteriorment, els agents van realitzar al conductor la prova de drogues, en la qual va donar positiu en cocaïna. A més, es va poder comprovar que el vehicle en el qual circulava no havia passat la Inspecció Tècnica.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.