Detingut un conductor d’un autobús escolar baix els efectes de la cocaïna quan transportava xiquets a Requena

 

El dilluns passat va ser parat un conductor d’un autobús escolar que transportava un grup d’alumnes d’un centre de primària de Requena, i en realitzar-li les proves va donar positiu en cocaïna.

 

La Guàrdia Civil informa que el conductor de l’autobús escolar va ser pillat quan els agents realitzaven un control de circulació en una de les entrades de Requena. Les mateixes fonts que recull Las Provincias, aporten que el sospitós presentava en la seua gesticulació alguns indicis d’haver consumit estupefaents, i per això decidiren realitzar-li un test de drogues.

 

El vehicle va quedar immobilitzat al donar positiu en cocaïna, i denunciat per infracció administrativa segons informa la Guàrdia Civil. La mateixa institució no ha sabut concretat a quina multa s’enfronta el conductor de l’autobús.

 

Un jove drogat i a 123 km/h per València

 

La Policia Local de València va detindre també aquest dilluns a la nit a un jove que suposadament circulava a 123 quilòmetres per hora per la ciutat, que va donar positiu en cocaïna i el cotxe del qual, segons es va comprovar, circulava sense passar la Inspecció Tècnica de Vehicles. Segons ha informat la Policia Local en un comunicat, l’actuació l’han duta a terme agents de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) en l’Avinguda Germans Machado de València.

 

Al detingut, de 27 anys, se li atribuix un delicte contra la seguretat viària. Els fets van ocórrer a les 23.00 hores durant el transcurs d’un control de velocitat quan la Policia va donar l’alt a un vehicle que circulava a 123 quilòmetres per hora. Posteriorment, els agents van realitzar al conductor la prova de drogues, en la qual va donar positiu en cocaïna. A més, es va poder comprovar que el vehicle en el qual circulava no havia passat la Inspecció Tècnica.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.