Detingut conductor borratxo després d’una persecució en Alacant

 

Este dimarts, 25 d’agost, la Policia Local d’Alacant ha detingut a última hora de la nit a un conductor, que ha donat positiu en alcoholèmia, després d’una persecució en la que s’ha botat diversos semàfors en roig i ha intentat tirar a terra a una agent motoritzada, després d’haver-lo vist mirant el mòbil.

 

Els fets s’han produït cap a les 22.00 hores, quan una parella de motoristes de la Policia Local que circulava per l’avinguda d’Unicef d’Alacant, ha observat que el conductor d’un turisme feia ús del seu telèfon mòbil.

 

Quan l’han parat, el conductor ha fugit del lloc mentres era perseguit pels motoristes de la Policia Local des de la zona Nord. En la persecució, les autoritats han recorregut diversos carrers de la barriada de les Mil Vivendes, en els que el fugitiu, suposadament, s’ha botat diversos semàfors en roig amb el risc de xoc que això comporta. D’altra banda, l’acusat ha intentat tirar a terra diverses voltes a una de les agents que el perseguia en moto.

 

Finalment, junt amb altres patrulles, el fugitiu ha pogut ser interceptat, detingut i traslladat fins a les dependències de la Policia Local a on se li ha fet la prova d’alcoholèmia, que ha donat un resultat positiu de més del doble del permés. El detingut ha quedat a la disposició del Jutjat de Guàrdia pels delictes de conducció baix la influència de begudes alcohòliques i conducció temerària. El cotxe ha sigut retirar per la grua municipal.

Últimes notícies

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.