Detingut conductor borratxo després d’una persecució en Alacant

 

Este dimarts, 25 d’agost, la Policia Local d’Alacant ha detingut a última hora de la nit a un conductor, que ha donat positiu en alcoholèmia, després d’una persecució en la que s’ha botat diversos semàfors en roig i ha intentat tirar a terra a una agent motoritzada, després d’haver-lo vist mirant el mòbil.

 

Els fets s’han produït cap a les 22.00 hores, quan una parella de motoristes de la Policia Local que circulava per l’avinguda d’Unicef d’Alacant, ha observat que el conductor d’un turisme feia ús del seu telèfon mòbil.

 

Quan l’han parat, el conductor ha fugit del lloc mentres era perseguit pels motoristes de la Policia Local des de la zona Nord. En la persecució, les autoritats han recorregut diversos carrers de la barriada de les Mil Vivendes, en els que el fugitiu, suposadament, s’ha botat diversos semàfors en roig amb el risc de xoc que això comporta. D’altra banda, l’acusat ha intentat tirar a terra diverses voltes a una de les agents que el perseguia en moto.

 

Finalment, junt amb altres patrulles, el fugitiu ha pogut ser interceptat, detingut i traslladat fins a les dependències de la Policia Local a on se li ha fet la prova d’alcoholèmia, que ha donat un resultat positiu de més del doble del permés. El detingut ha quedat a la disposició del Jutjat de Guàrdia pels delictes de conducció baix la influència de begudes alcohòliques i conducció temerària. El cotxe ha sigut retirar per la grua municipal.

Últimes notícies

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.