Detingut conductor borratxo després d’una persecució en Alacant

 

Este dimarts, 25 d’agost, la Policia Local d’Alacant ha detingut a última hora de la nit a un conductor, que ha donat positiu en alcoholèmia, després d’una persecució en la que s’ha botat diversos semàfors en roig i ha intentat tirar a terra a una agent motoritzada, després d’haver-lo vist mirant el mòbil.

 

Els fets s’han produït cap a les 22.00 hores, quan una parella de motoristes de la Policia Local que circulava per l’avinguda d’Unicef d’Alacant, ha observat que el conductor d’un turisme feia ús del seu telèfon mòbil.

 

Quan l’han parat, el conductor ha fugit del lloc mentres era perseguit pels motoristes de la Policia Local des de la zona Nord. En la persecució, les autoritats han recorregut diversos carrers de la barriada de les Mil Vivendes, en els que el fugitiu, suposadament, s’ha botat diversos semàfors en roig amb el risc de xoc que això comporta. D’altra banda, l’acusat ha intentat tirar a terra diverses voltes a una de les agents que el perseguia en moto.

 

Finalment, junt amb altres patrulles, el fugitiu ha pogut ser interceptat, detingut i traslladat fins a les dependències de la Policia Local a on se li ha fet la prova d’alcoholèmia, que ha donat un resultat positiu de més del doble del permés. El detingut ha quedat a la disposició del Jutjat de Guàrdia pels delictes de conducció baix la influència de begudes alcohòliques i conducció temerària. El cotxe ha sigut retirar per la grua municipal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.