Detingut conductor borratxo després d’una persecució en Alacant

 

Este dimarts, 25 d’agost, la Policia Local d’Alacant ha detingut a última hora de la nit a un conductor, que ha donat positiu en alcoholèmia, després d’una persecució en la que s’ha botat diversos semàfors en roig i ha intentat tirar a terra a una agent motoritzada, després d’haver-lo vist mirant el mòbil.

 

Els fets s’han produït cap a les 22.00 hores, quan una parella de motoristes de la Policia Local que circulava per l’avinguda d’Unicef d’Alacant, ha observat que el conductor d’un turisme feia ús del seu telèfon mòbil.

 

Quan l’han parat, el conductor ha fugit del lloc mentres era perseguit pels motoristes de la Policia Local des de la zona Nord. En la persecució, les autoritats han recorregut diversos carrers de la barriada de les Mil Vivendes, en els que el fugitiu, suposadament, s’ha botat diversos semàfors en roig amb el risc de xoc que això comporta. D’altra banda, l’acusat ha intentat tirar a terra diverses voltes a una de les agents que el perseguia en moto.

 

Finalment, junt amb altres patrulles, el fugitiu ha pogut ser interceptat, detingut i traslladat fins a les dependències de la Policia Local a on se li ha fet la prova d’alcoholèmia, que ha donat un resultat positiu de més del doble del permés. El detingut ha quedat a la disposició del Jutjat de Guàrdia pels delictes de conducció baix la influència de begudes alcohòliques i conducció temerària. El cotxe ha sigut retirar per la grua municipal.

Últimes notícies

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.

Catalá aposta per l’atletisme i la vela davant de la Fórmula 1 a València

L’alcaldessa María José Catalá ha defensat que València aposte per la vela i l’atletisme, per tradició i menor cost públic, i ha reobert la porta a acollir de nou la Copa de l’Amèrica.