Detingut conductor borratxo després d’una persecució en Alacant

 

Este dimarts, 25 d’agost, la Policia Local d’Alacant ha detingut a última hora de la nit a un conductor, que ha donat positiu en alcoholèmia, després d’una persecució en la que s’ha botat diversos semàfors en roig i ha intentat tirar a terra a una agent motoritzada, després d’haver-lo vist mirant el mòbil.

 

Els fets s’han produït cap a les 22.00 hores, quan una parella de motoristes de la Policia Local que circulava per l’avinguda d’Unicef d’Alacant, ha observat que el conductor d’un turisme feia ús del seu telèfon mòbil.

 

Quan l’han parat, el conductor ha fugit del lloc mentres era perseguit pels motoristes de la Policia Local des de la zona Nord. En la persecució, les autoritats han recorregut diversos carrers de la barriada de les Mil Vivendes, en els que el fugitiu, suposadament, s’ha botat diversos semàfors en roig amb el risc de xoc que això comporta. D’altra banda, l’acusat ha intentat tirar a terra diverses voltes a una de les agents que el perseguia en moto.

 

Finalment, junt amb altres patrulles, el fugitiu ha pogut ser interceptat, detingut i traslladat fins a les dependències de la Policia Local a on se li ha fet la prova d’alcoholèmia, que ha donat un resultat positiu de més del doble del permés. El detingut ha quedat a la disposició del Jutjat de Guàrdia pels delictes de conducció baix la influència de begudes alcohòliques i conducció temerària. El cotxe ha sigut retirar per la grua municipal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca defén més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha anunciat canvis en els protocols per a donar més transparència a l'adjudicació de vivenda pública i ponderar l'arrelament. Ha defés que el Pla Viu avança i ha respost a les presumptes irregularitats en Els Naus.

Compromís xifra en 850.000 euros a l’any el cost de l’Oficina de expresidents i demana suprimir privilegis

Compromís ha situat en 850.000 euros el gasto anual de l'Oficina dels expresidents i en 7 milions l'acumulat, i defendrà en Les Corts eliminar el que considera privilegis il·lògics.

El TSJCV condemna a l’Arquebisbat a pagar 1,4 milions a Oliva pel centre ecumènic inacabat

El tribunal ha fixat en 1.436.624,93 euros el detriment causat per les obres del Centre Ecumènic El Salvador. L'Arquebisbat ha recorregut en cassació.

Tres detinguts per estafar 8.750 euros a un pres amb la promesa d’eixir de la presó

Tres persones, inclòs un intern, han sigut detingudes a Alacant per cobrar 8.750 euros a un altre pres amb la falsa promesa que eixiria en llibertat. Estan acusats d'estafa i apropiació indeguda.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de la vivenda pública

El president ha defés reforçar la transparència en l'adjudicació de vivenda pública i prioritzar l'arrelament en els barems. Ha reivindicat que ja es construïxen unes 5.000 vivendes i ha blindat el Pla Viu enfront d'intents de paralitzar-lo.

Ramazani, pichichi de penal amb un 100% d’encert i nou punts per al València

L'extrem belga s'ha afermat com a especialista des dels onze metres, ha sigut el màxim golejador del València en la segona volta i els seus quatre punts han donat nou punts.

Desmantellada una plantació de marihuana en una nau de Vallada: cinc detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat un cultiu interior en una nau sense activitat de Vallada amb 1.026 plantes i 25.655 grams de cabdells secs. Hi ha cinc detinguts i un ha ingressat a la presó.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space alçarà a principis del pròxim any una nova fàbrica a Elx per a escalar la seua producció i preveu duplicar la plantilla fins prop de 1.000 ocupacions des de 2028. El pla es recolza en un memoràndum amb Generalitat i Ajuntament per a agilitzar tràmits i formar perfils tècnics.