Detingut el conductor que va fugir a l’atropellar a un home en la Circumval·lació

A hores d’ara el Grup de Recerca i Anàlisi del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de Las Palmas ha procedit a detenir al conductor d’un turisme que en la matinada del diumenge 9 de maig va atropellar a un vianant, donant-se a la fugida.

La víctima va ser un home de 59 anys, un vianant, que va resultar ferit de gravetat i va ser traslladat al Servei d’Urgències de l’Hospital General de Gran Canària Doctor Negrín.

La búsqueda

El GIAT del Subsector de Trànsit va tenir coneixement a través de la comunicació de la Central d’Operacions del Subsector de l’ocurrència d’un sinistre vial a l’altura del punt quilomètric 12,950 de l’autovia de Circumval·lació, GC3, consistent en l’atropellament a un vianant, el qual després de ser atés per les unitats del SUC desplaçades a este efecte, va ser traslladat al Servei d’Urgències de l’Hospital Dr. Negrín amb lesions de pronòstic greu. El conductor causant de l’atropellament havia continuat la seua marxa sense detenir-se ni prestar o sol·licitar auxili per a la víctima; testimonis presencials van facilitar informació sobre la marca, model i color del turisme. Amb esta informació i les dades obtingudes dels vestigis recollits durant la inspecció ocular realitzada en el lloc dels fets, els investigadors van iniciar la cerca del causant de l’atropellament.

La investigació i la seva anàlisi, finalment va portar als investigadors a un veí de Arucas, propietari d’un turisme que encaixava perfectament amb les característiques facilitades pels testimonis. Quan efectius del Subsector de Trànsit es dirigien a esta localitat a fi de localitzar-lo, van observar la circulació d’este, donant-li l’alt i identificant al seu conductor. El vehicle presentava danys i desperfectes compatibles amb la manera de produir-se l’atropellament, per la qual cosa es va procedir a la detenció del citat conductor com a presumpte autor dels delictes de Lesions imprudents, Abandó del lloc de l’accident i Omissió del deure de socors.

El detingut una vegada va prestar declaració assistit per un lletrat, va ser posat en llibertat amb indicis. Les diligències van ser lliurades el dia 25 de maig en el Jutjat en funcions de Guàrdia de Las Palmas de Gran Canaria.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts dos germans per violar a una dona en un cotxe en un descampat de València

La Policia Nacional deté a València a dos germans de 56 i 71 anys acusats d'agredir sexualment a una dona en un cotxe aparcat en un descampat del barri de Malilla.

La Orquestra de València debutarà en el Musikverein de Viena el 16 d’abril

La Orquestra de València reforçarà la seua projecció internacional amb la seua estrena el 16 d'abril a la sala principal del Musikverein de Viena, sota la batuta d'Alexander Liebreich i amb el duo Silver-Garburg com a solistes.

Detingut a Santa Pola un fugitiu reclamat a Itàlia per robar en màquines recreatives

La Policia Nacional ha arrestat a Santa Pola a un home de 51 anys buscat a Itàlia per integrar un grup que va robar més de 4.500 euros en màquines de joc en 2020.

Una nova nanopartícula valenciana connecta al sistema immune amb el tumor i obri una via contra el càncer

Investigadors de la Politècnica de València han creat una nanopartícula tipus Janus que actua com a pont entre cèl·lules tumorals i immunes, restaurant la seua comunicació i potenciant la destrucció de les cèl·lules canceroses.

La memòria oculta del Patronat de Protecció a la Dona de València emergix després de dècades de silenci

Investigadores i supervivents trauen a la llum la història del Patronat de Protecció a la Dona de València, una institució franquista que va tancar a milers de jóvens per conductes considerades immorals.

La Comunitat Valenciana supera la mitjana espanyola en feminicidis des de 2003

La Comunitat Valenciana registra una taxa acumulada de feminicidis superior a la mitjana nacional des de 2003, en un context on Canàries i Melilla presenten els nivells més alts i Extremadura els més baixos.

Dissabte Sant amb cel buidat i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El Dissabte Sant arriba a la Comunitat Valenciana amb cels buidats, temperatures màximes en ascens i vent fluix amb brises en el litoral. El diumenge es mantindrà l'ambient estable i lleugerament més càlid.

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.