Detingut el conductor que va fugir a l’atropellar a un home en la Circumval·lació

A hores d’ara el Grup de Recerca i Anàlisi del Subsector de Trànsit de la Guàrdia Civil de Las Palmas ha procedit a detenir al conductor d’un turisme que en la matinada del diumenge 9 de maig va atropellar a un vianant, donant-se a la fugida.

La víctima va ser un home de 59 anys, un vianant, que va resultar ferit de gravetat i va ser traslladat al Servei d’Urgències de l’Hospital General de Gran Canària Doctor Negrín.

La búsqueda

El GIAT del Subsector de Trànsit va tenir coneixement a través de la comunicació de la Central d’Operacions del Subsector de l’ocurrència d’un sinistre vial a l’altura del punt quilomètric 12,950 de l’autovia de Circumval·lació, GC3, consistent en l’atropellament a un vianant, el qual després de ser atés per les unitats del SUC desplaçades a este efecte, va ser traslladat al Servei d’Urgències de l’Hospital Dr. Negrín amb lesions de pronòstic greu. El conductor causant de l’atropellament havia continuat la seua marxa sense detenir-se ni prestar o sol·licitar auxili per a la víctima; testimonis presencials van facilitar informació sobre la marca, model i color del turisme. Amb esta informació i les dades obtingudes dels vestigis recollits durant la inspecció ocular realitzada en el lloc dels fets, els investigadors van iniciar la cerca del causant de l’atropellament.

La investigació i la seva anàlisi, finalment va portar als investigadors a un veí de Arucas, propietari d’un turisme que encaixava perfectament amb les característiques facilitades pels testimonis. Quan efectius del Subsector de Trànsit es dirigien a esta localitat a fi de localitzar-lo, van observar la circulació d’este, donant-li l’alt i identificant al seu conductor. El vehicle presentava danys i desperfectes compatibles amb la manera de produir-se l’atropellament, per la qual cosa es va procedir a la detenció del citat conductor com a presumpte autor dels delictes de Lesions imprudents, Abandó del lloc de l’accident i Omissió del deure de socors.

El detingut una vegada va prestar declaració assistit per un lletrat, va ser posat en llibertat amb indicis. Les diligències van ser lliurades el dia 25 de maig en el Jutjat en funcions de Guàrdia de Las Palmas de Gran Canaria.

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.