Detingut un home en Alacant per deambular pel carrer durant el toc de queda amb un ganivet de grans dimensions

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut esta matinada de dimecres, 18 de novembre, a una persona en el carrer San Carlos, que portava un ganivet de grans dimensions i que a demés, té una ordre de prohibició de tinença d’armes.

 

Segons fonts policials els fets van tindre lloc en localitzar els agents a una persona que es trobava deambulant pel carrer, incomplint el toc de queda i portant un ganivet de grans dimensions. El sospitós presentava lesions per una presumpta baralla.

 

Els agents van interceptar a esta persona per a ser identificat i van comprovar que li constava una ordre de prohibició de tinença d’armes, i per tals fets les autoritats van procedir a confiscar l’arma, i a dur a terme la seua detenció.

 

A continuació, la Policia va informar al presumpte autor dels fets dels motius de la detenció i els drets que li assistixen, per a després traslladar-lo a dependències policials. A hores d’ara, els agents han obert una investigació per a esclarir els motius i lloc de la presumpta baralla i la identitat de la resta d’intervinents.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.