Detingut un home en Alacant per deambular pel carrer durant el toc de queda amb un ganivet de grans dimensions

 

La Policia Local d’Alacant ha detingut esta matinada de dimecres, 18 de novembre, a una persona en el carrer San Carlos, que portava un ganivet de grans dimensions i que a demés, té una ordre de prohibició de tinença d’armes.

 

Segons fonts policials els fets van tindre lloc en localitzar els agents a una persona que es trobava deambulant pel carrer, incomplint el toc de queda i portant un ganivet de grans dimensions. El sospitós presentava lesions per una presumpta baralla.

 

Els agents van interceptar a esta persona per a ser identificat i van comprovar que li constava una ordre de prohibició de tinença d’armes, i per tals fets les autoritats van procedir a confiscar l’arma, i a dur a terme la seua detenció.

 

A continuació, la Policia va informar al presumpte autor dels fets dels motius de la detenció i els drets que li assistixen, per a després traslladar-lo a dependències policials. A hores d’ara, els agents han obert una investigació per a esclarir els motius i lloc de la presumpta baralla i la identitat de la resta d’intervinents.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca defensa que el PP no es plega i vincula els pressupostos a garanties de futur per a la Comunitat

El president Juanfran Pérez Llorca defensa que el PP no es plega davant ningú, reivindica els pressupostos de la Generalitat per a 2026 i nega discriminacions en matèria d’immigració, mentres marca distàncies amb Vox i critica Compromís.

Óscar López defensa que el rescat de Plus Ultra ha complit tots els requisits legals

Óscar López assegura a Alacant que el préstec públic a Plus Ultra ha superat tots els informes i filtres exigits i qualifica l’operació de correcta, també en relació amb el paper de José Luis Rodríguez Zapatero.

Més de 300 professionals treballen en el primer rodatge de Good Films a la Ciutat de la Llum

El primer rodatge de Good Films Studios Spain a la Ciutat de la Llum d’Alacant compta amb més de 300 professionals, el 60 % dels quals són de la Comunitat Valenciana, i preveu un fort impacte econòmic i laboral.

Morant acusa a Pérez Llorca de fer “apartheid en llei” amb els pressupostos de 2026

Diana Morant ha acusat Juanfran Pérez Llorca de convertir l’apartheid en llei amb els pressupostos de la Generalitat de 2026, que el PP ha aprovat amb el suport de Vox, i que qualifica de retallades i racistes.

Morant reivindica Zapatero com a president dels drets davant les acusacions pel cas Plus Ultra

Diana Morant defensa a València que José Luis Rodríguez Zapatero serà recordat com el president dels drets i qualifica de sospitoses les acusacions que l’afecten pel préstec a Plus Ultra.

Quasi 29.000 persones migrants ja cotitzen en la Seguretat Social a la Comunitat Valenciana

Un total de 28.700 persones de les 167.000 sol·licituds de regularització presentades a la Comunitat Valenciana ja han començat a treballar i cotitzar, segons ha informat la ministra Elma Saiz després d’una reunió amb agents socials a València.

El 16 de setembre serà el Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat Valenciana

El Consell ha anunciat que fixarà el 16 de setembre com a Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat Valenciana, data vinculada a l’atemptat d’ETA a Mutxamel en 1991.

Óscar López acusa Feijóo d’“agorer” i de “banyar Espanya de fang”

Óscar López ha acusat Alberto Núñez Feijóo de ser “un agorer” que ha “inundat Espanya de fang” i de liderar una oposició “fallida”, durant una visita als estudis Ciudad de la Luz d’Alacant.