Detingut per 15 delictes de robatori i danys en cotxes en Segorbe

 

Els agents de la Guàrdia Civil ha detingut a un home, com a presumpte autor d’un total de 15 delictes de robatoris i danys en vehicles en la localitat de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló).

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la Policia Local i una patrulla de la Guàrdia Civil de Segorbe han sorprés un home forçant una furgoneta i han trobat entre les seues pertinences un objecte furtat del vehicle. D’esta forma, l’han detingut.

 

Des de principis del mes de setembre en esta localitat s’havia alertat d’alguns robatoris dins de cotxes, amb formes d’actuació comuns en els diferents fets. En total s’han comptabilitzat 15 robatoris de furgonetes d’empreses, amb 8 robatoris dins d’ells i amb 7 vehicles sense robatori però amb danys.

 

Per estos fets, els agents han decidit fer un registre en la casa del detingut, que ha acabat amb la intervenció d’alguns objectes com un maletí de broques, arnés, soldador, claus fixes, llanterna, rebladores, ordinador, entre altres.

 

I és que, els objectes recuperats, ha coincidit amb els furtats en tots estos robatoris i, com a conseqüència, han sigut tornants als seus propietaris. El detingut i les diligències instruïdes han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció de Segorbe, qui ha ordenat el seu ingrés en la presó. 

Últimes notícies

Alacant impulsa 475 noves vivendes al PAU 5 de la platja de Sant Joan amb un 30% protegit

L'Ajuntament d'Alacant té previst aprovar el projecte d'urbanització del Sector 2 del PAU 5, junt a El Campello, que permetrà construir 475 vivendes noves, de les quals un 30% seran de protecció pública, després de més de 20 anys de tramitació.

El nou Gulliver del Jardí del Túria estarà llest en sis mesos i alçarà nou metres

El nou parc infantil 'El Lilliput de Gulliver' completarà l'oferta lúdica del Jardí del Túria amb una escultura jugable de quasi nou metres, integrada en un espai temàtic d'uns 2.500 metres quadrats entre el Pont de les Arts i el de Glòries Valencianes.

Educació i sindicats acosten posicions en burocràcia i ràtios però ajornen l’acord

La Conselleria d’Educació i els cinc sindicats docents avancen en burocràcia, ràtios i substitucions en l’onzena reunió de negociació, però mantenen bloquejat el valencià i el capítol salarial i continuen sense tancar un acord que desactive la vaga indefinida.

El València Basket es retroba 23 anys després amb el Joventut en un playoff històric

El València Basket jugarà les semifinals de la Lliga Endesa contra el Joventut, el club davant del qual va aconseguir fa 23 anys la seua primera eliminatòria guanyada pel títol ACB. El duel recupera un enfrontament històric entre dos clàssics del bàsquet estatal, ara amb el Roig Arena com a escenari recent dels seus últims duels a cop o mort.

Bernabé acusa el Consell d’incompetència i retreu a Pérez Llorca que no parle amb el professorat

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa el Consell de posar els seus interessos per damunt de l’educació pública i critica que el president Juanfran Pérez Llorca encara no haja dialogat amb el professorat en la cinquena setmana de vaga indefinida.

Una boia electromagnètica dissenyada a la UA espanta les meduses sense fer-los mal

El grup GRE de la Universitat d'Alacant ha creat una boia flotant que genera camps electromagnètics per a allunyar les meduses de zones de bany i instal·lacions marines, modificant el seu moviment sense causar-los danys ni afectar altres espècies.

El Consell amplia en 7,1 milions les ajudes al lloguer per a quasi 3.000 famílies més

La Vicepresidència Primera i Conselleria d’Habitatge destina 7,1 milions d’euros addicionals perquè 2.969 famílies que havien quedat fora per falta de crèdit reben l’ajuda al lloguer de 2025, amb què s’atenen totes les sol·licituds que complien els requisits.

El Suprem tomba el recurs de València per a limitar la distància entre terrasses de bars

El Tribunal Suprem ha desestimat el recurs de cassació de l'Ajuntament de València i avala que no es limite a 30 metres la distància mínima entre terrasses de bars. SOS Hostelería considera que la decisió dona aire al sector i reclama col·laboració amb l'administració.