Detingut per 15 delictes de robatori i danys en cotxes en Segorbe

 

Els agents de la Guàrdia Civil ha detingut a un home, com a presumpte autor d’un total de 15 delictes de robatoris i danys en vehicles en la localitat de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló).

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la Policia Local i una patrulla de la Guàrdia Civil de Segorbe han sorprés un home forçant una furgoneta i han trobat entre les seues pertinences un objecte furtat del vehicle. D’esta forma, l’han detingut.

 

Des de principis del mes de setembre en esta localitat s’havia alertat d’alguns robatoris dins de cotxes, amb formes d’actuació comuns en els diferents fets. En total s’han comptabilitzat 15 robatoris de furgonetes d’empreses, amb 8 robatoris dins d’ells i amb 7 vehicles sense robatori però amb danys.

 

Per estos fets, els agents han decidit fer un registre en la casa del detingut, que ha acabat amb la intervenció d’alguns objectes com un maletí de broques, arnés, soldador, claus fixes, llanterna, rebladores, ordinador, entre altres.

 

I és que, els objectes recuperats, ha coincidit amb els furtats en tots estos robatoris i, com a conseqüència, han sigut tornants als seus propietaris. El detingut i les diligències instruïdes han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció de Segorbe, qui ha ordenat el seu ingrés en la presó. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.