19.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Detingut per 15 delictes de robatori i danys en cotxes en Segorbe

 

Els agents de la Guàrdia Civil ha detingut a un home, com a presumpte autor d’un total de 15 delictes de robatoris i danys en vehicles en la localitat de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló).

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la Policia Local i una patrulla de la Guàrdia Civil de Segorbe han sorprés un home forçant una furgoneta i han trobat entre les seues pertinences un objecte furtat del vehicle. D’esta forma, l’han detingut.

 

Des de principis del mes de setembre en esta localitat s’havia alertat d’alguns robatoris dins de cotxes, amb formes d’actuació comuns en els diferents fets. En total s’han comptabilitzat 15 robatoris de furgonetes d’empreses, amb 8 robatoris dins d’ells i amb 7 vehicles sense robatori però amb danys.

 

Per estos fets, els agents han decidit fer un registre en la casa del detingut, que ha acabat amb la intervenció d’alguns objectes com un maletí de broques, arnés, soldador, claus fixes, llanterna, rebladores, ordinador, entre altres.

 

I és que, els objectes recuperats, ha coincidit amb els furtats en tots estos robatoris i, com a conseqüència, han sigut tornants als seus propietaris. El detingut i les diligències instruïdes han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció de Segorbe, qui ha ordenat el seu ingrés en la presó. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sindicats de SGISE demanen que els bombers forestals no siguen caps de turc de la dana

Els sindicats de SGISE han demanat que no es criminalitze als bombers forestals per la dana de 2024 i han recolzat a huit agents citats com a testimonis. Reclamen suport jurídic, psicològic i reconeixement, i criden a distingir entre tasques de camp i decisions estratègiques.

Bernal i Cancel·le arranquen com a titulars en el Barça; Pedri i Rashford, a la banqueta

El Barça introduïx dos novetats en l'onze davant el Llevant: Marc Bernal i Joao Cancel·le seran titulars. Pedri i Marcus Rashford reben l'alta però comencen en la banqueta.

La pólvora i la música tornen a València en la Crida que obri les Falles 2026

La Crida marcarà l'inici oficial de les Falles 2026 amb milers de fallers davant les Torres de Serrans. La jornada inclou despertà, bandes i la primera mascletà.

Catalá demana canvis en el Codi Tècnic de l’Edificació per a evitar incendis com el de Campanar

Catalá ha reclamat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat després de l'incendi de Campanar. València ha activat una fitxa per a bombers i bonifica el 95% del ICIO, amb 68 sol·licituds en tràmit.

Kipngeno i Hariso dominen la Marató bp Castelló amb victòries en solitari

Els kenians Leonard Kipngeno i Keleitu Kayamo Hariso es van imposar amb autoritat en la Marató bp Castelló. Cap va batre el rècord, però van firmar àmplies victòries.

Pérez Llorca subratlla l’hospitalitat com a nexe entre valencians i andalusos

Pérez Llorca ha reivindicat l'hospitalitat, l'enteniment i l'alegria com a trets compartits per valencians i andalusos. Ho ha fet a Burjassot, en l'acte del Dia d'Andalusia organitzat per FECACV, que enguany ret homenatge a Huelva.

Catalá demana revisar el Codi Tècnic per a evitar incendis com el de Campanar

L'alcaldessa de València ha demanat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat i evitar materials que agreugen incendis. Ha detallat mesures locals i ajudes fiscals ja en marxa i l'avanç en 68 sol·licituds.

Cepeda va assegurar que l’Elx està capacitat i apunta a l’Espanyol per a frenar la mala ratxa

El xilé va defendre que l'equip està preparat per a revertir la mala dinàmica i va demanar passar pàgina després de la derrota a Bilbao. Va assenyalar el dol a casa davant l'Espanyol com a opció immediata per a sumar i allunyar el descens.