Detingut per 15 delictes de robatori i danys en cotxes en Segorbe

 

Els agents de la Guàrdia Civil ha detingut a un home, com a presumpte autor d’un total de 15 delictes de robatoris i danys en vehicles en la localitat de Segorbe, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló).

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la Policia Local i una patrulla de la Guàrdia Civil de Segorbe han sorprés un home forçant una furgoneta i han trobat entre les seues pertinences un objecte furtat del vehicle. D’esta forma, l’han detingut.

 

Des de principis del mes de setembre en esta localitat s’havia alertat d’alguns robatoris dins de cotxes, amb formes d’actuació comuns en els diferents fets. En total s’han comptabilitzat 15 robatoris de furgonetes d’empreses, amb 8 robatoris dins d’ells i amb 7 vehicles sense robatori però amb danys.

 

Per estos fets, els agents han decidit fer un registre en la casa del detingut, que ha acabat amb la intervenció d’alguns objectes com un maletí de broques, arnés, soldador, claus fixes, llanterna, rebladores, ordinador, entre altres.

 

I és que, els objectes recuperats, ha coincidit amb els furtats en tots estos robatoris i, com a conseqüència, han sigut tornants als seus propietaris. El detingut i les diligències instruïdes han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció de Segorbe, qui ha ordenat el seu ingrés en la presó. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.