Detingut amb deu ordres de detenció per estafa i un ingrés en presó en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat d’Alacant a un home de 44 anys sobre el què pesaven deu ordres de detenció dictades per les autoritats espanyoles per diferents delictes d’estafa, falsedat documental, apropiació indeguda i lesions. De fet, d’este últim tenia decretat un ingrés en la presó.

 

Les investigacions van començar el mes de juny passat, quan agents de la Brigada Provincial d’Estrangeria de la Comissaria Provincial d’Alacant van tindre coneixement d’una persona que estava reclamada per les autoritats espanyoles i sobre la que pesaven deu ordres de detenció per delictes econòmics, ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Per a eludir-se de l’acció de la justícia i evitar ser arrestat, l’ara detingut usava documentació falsa o de terceres persones.

 

Va canviar de casa tres voltes

La investigació ha durat sis mesos, durant els que el detingut extremava les mesures de seguretat per a evitar ser localitzat. D’esta forma, va arribar a canviar de casa fins a tres ocasions i usar espills des de les finestres de la casa per a detectar qualsevol presència policial.

 

L’home havia estat ocult en sa casa, sense eixir, a on finalment els agents van poder detindre’l després de sol·licitar un manament d’entrada judicial.

 

Després de l’arrest, se li va imputar a demés un presumpte delicte de falsedat documental, ja que havia usat documentació falsa per a adquirir d’un concessionari dos cotxes d’alta gamma. Un d’ells ha sigut localitzat en Alemanya pels investigadors.

 

El detingut, especialitzat en delictes econòmics i amb multitud d’antecedents per fets pareguts, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.