Detingut amb deu ordres de detenció per estafa i un ingrés en presó en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat d’Alacant a un home de 44 anys sobre el què pesaven deu ordres de detenció dictades per les autoritats espanyoles per diferents delictes d’estafa, falsedat documental, apropiació indeguda i lesions. De fet, d’este últim tenia decretat un ingrés en la presó.

 

Les investigacions van començar el mes de juny passat, quan agents de la Brigada Provincial d’Estrangeria de la Comissaria Provincial d’Alacant van tindre coneixement d’una persona que estava reclamada per les autoritats espanyoles i sobre la que pesaven deu ordres de detenció per delictes econòmics, ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Per a eludir-se de l’acció de la justícia i evitar ser arrestat, l’ara detingut usava documentació falsa o de terceres persones.

 

Va canviar de casa tres voltes

La investigació ha durat sis mesos, durant els que el detingut extremava les mesures de seguretat per a evitar ser localitzat. D’esta forma, va arribar a canviar de casa fins a tres ocasions i usar espills des de les finestres de la casa per a detectar qualsevol presència policial.

 

L’home havia estat ocult en sa casa, sense eixir, a on finalment els agents van poder detindre’l després de sol·licitar un manament d’entrada judicial.

 

Després de l’arrest, se li va imputar a demés un presumpte delicte de falsedat documental, ja que havia usat documentació falsa per a adquirir d’un concessionari dos cotxes d’alta gamma. Un d’ells ha sigut localitzat en Alemanya pels investigadors.

 

El detingut, especialitzat en delictes econòmics i amb multitud d’antecedents per fets pareguts, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alacant.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.