16.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Detingut amb deu ordres de detenció per estafa i un ingrés en presó en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat d’Alacant a un home de 44 anys sobre el què pesaven deu ordres de detenció dictades per les autoritats espanyoles per diferents delictes d’estafa, falsedat documental, apropiació indeguda i lesions. De fet, d’este últim tenia decretat un ingrés en la presó.

 

Les investigacions van començar el mes de juny passat, quan agents de la Brigada Provincial d’Estrangeria de la Comissaria Provincial d’Alacant van tindre coneixement d’una persona que estava reclamada per les autoritats espanyoles i sobre la que pesaven deu ordres de detenció per delictes econòmics, ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Per a eludir-se de l’acció de la justícia i evitar ser arrestat, l’ara detingut usava documentació falsa o de terceres persones.

 

Va canviar de casa tres voltes

La investigació ha durat sis mesos, durant els que el detingut extremava les mesures de seguretat per a evitar ser localitzat. D’esta forma, va arribar a canviar de casa fins a tres ocasions i usar espills des de les finestres de la casa per a detectar qualsevol presència policial.

 

L’home havia estat ocult en sa casa, sense eixir, a on finalment els agents van poder detindre’l després de sol·licitar un manament d’entrada judicial.

 

Després de l’arrest, se li va imputar a demés un presumpte delicte de falsedat documental, ja que havia usat documentació falsa per a adquirir d’un concessionari dos cotxes d’alta gamma. Un d’ells ha sigut localitzat en Alemanya pels investigadors.

 

El detingut, especialitzat en delictes econòmics i amb multitud d’antecedents per fets pareguts, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alacant.

Últimes notícies

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.