Detingut amb deu ordres de detenció per estafa i un ingrés en presó en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la ciutat d’Alacant a un home de 44 anys sobre el què pesaven deu ordres de detenció dictades per les autoritats espanyoles per diferents delictes d’estafa, falsedat documental, apropiació indeguda i lesions. De fet, d’este últim tenia decretat un ingrés en la presó.

 

Les investigacions van començar el mes de juny passat, quan agents de la Brigada Provincial d’Estrangeria de la Comissaria Provincial d’Alacant van tindre coneixement d’una persona que estava reclamada per les autoritats espanyoles i sobre la que pesaven deu ordres de detenció per delictes econòmics, ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Per a eludir-se de l’acció de la justícia i evitar ser arrestat, l’ara detingut usava documentació falsa o de terceres persones.

 

Va canviar de casa tres voltes

La investigació ha durat sis mesos, durant els que el detingut extremava les mesures de seguretat per a evitar ser localitzat. D’esta forma, va arribar a canviar de casa fins a tres ocasions i usar espills des de les finestres de la casa per a detectar qualsevol presència policial.

 

L’home havia estat ocult en sa casa, sense eixir, a on finalment els agents van poder detindre’l després de sol·licitar un manament d’entrada judicial.

 

Després de l’arrest, se li va imputar a demés un presumpte delicte de falsedat documental, ja que havia usat documentació falsa per a adquirir d’un concessionari dos cotxes d’alta gamma. Un d’ells ha sigut localitzat en Alemanya pels investigadors.

 

El detingut, especialitzat en delictes econòmics i amb multitud d’antecedents per fets pareguts, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alacant.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.