La Guàrdia Civil de Novelda ha detingut en la Alberca (Múrcia) a un home de 36 anys com a presumpte autor d'un delicte de robatori de joies per valor de més de 10.000 euros. L'home, de nacionalitat romanesa, suposadament va distraure a la dependenta d'una joieria de Monòver per a portar-se diverses peces. La investigació va començar a la fi de l'estiu de 2016 quan l'home va acudir a una joieria de Monòver, al Vinalopó Mitjà, com un client interessat a comprar diverses peces d'or. Li va dir a la dependenta que li ensenyara vàries i es va decidir per cinc d'elles: dos penjolls d'or amb pedres precioses, dos cadenes d'or i un rellotge valorats en 10.000 euros.
Últimes notícies
Economia
Sèptim dia de vaga del professorat valencià amb negociació clau i amenaça de dimissió massiva
La vaga indefinida del professorat de la xarxa pública valenciana entra en el seu sèptim dia amb una reunió negociadora decisiva i la pressió afegida d'una possible dimissió col·lectiva d'equips directius.
Economia
La Porcellana de Llemotges aconseguix la primera indicació geogràfica artesanal protegida per la UEIPO
La Porcellana de Llemotges es convertix en la primera indicació geogràfica artesanal i industrial registrada per la EUIPO, una fita que reforça la protecció de l'artesania europea i obri la porta a noves sol·licituds.
Educació
Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta
Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.
Oratge
Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló
La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.
Economia
Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent
Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.
Esports
El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam
El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.
Esports
L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa
El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.
Esports
L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa
El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.








