Detingut un home a Elx per agredir la seua parella i als agents que volien auxiliar-la

 

El dilluns 20 de setembre, al voltant de les 01:30 hores, la Policia Local d’Elx va rebre diverses trucades alertant sobre la presència d’un home en actitud clarament agressiva a la via pública.

Després de l’avís de la Sala d’Operacions, les patrulles pròximes al lloc dels fets van acudir i en principi no van observar a ningú al carrer, però sí crits des d’un habitatge pròxim, sent avisats pels mateixos testimonis des de les finestres que el sospitós havia pujat a un domicili.

Acudint immediatament a l’entrada d’esta, els va obrir un home que es va dirigir a ells en actitud desafiant i agressiva, observant a una dona darrere d’ell. Preguntada directament pels agents si necessitava ajuda, esta va respondre afirmativament, llançant la seua parella un cop de puny al policia que es dirigia a auxiliar-i donant lloc a un forcejament.

A causa de la forta resistència d’esta persona, que va fer sospitar a la patrulla que podria trobar-se sota la influència d’algun tipus de substància estupefaent, els agents van patir lesions a conseqüència dels continus cops de cap, cops de colze, cops de puny i puntades de peu rebuts.

Finalment, el presumpte maltractador va ser reduït i immobilitzat amb l’objectiu de garantir tant la seua integritat física com la dels presents.

L’agressor vivia al domicili amb la seua dona i dos fills. La víctima va manifestar venir patint amenaces, agressions i insults des de feia anys, reaccionant de forma especialment violenta a l’intentar calmar-quan va arribar alterat del carrer.

El detingut, de 46 anys, va ser traslladat a dependències policials previ pas pel centre de salut per valorar el seu estat, sent igualment assistits de diverses lesions i contusions als agents municipals.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.