Detingut un home a Elx per agredir la seua parella i als agents que volien auxiliar-la

 

El dilluns 20 de setembre, al voltant de les 01:30 hores, la Policia Local d’Elx va rebre diverses trucades alertant sobre la presència d’un home en actitud clarament agressiva a la via pública.

Després de l’avís de la Sala d’Operacions, les patrulles pròximes al lloc dels fets van acudir i en principi no van observar a ningú al carrer, però sí crits des d’un habitatge pròxim, sent avisats pels mateixos testimonis des de les finestres que el sospitós havia pujat a un domicili.

Acudint immediatament a l’entrada d’esta, els va obrir un home que es va dirigir a ells en actitud desafiant i agressiva, observant a una dona darrere d’ell. Preguntada directament pels agents si necessitava ajuda, esta va respondre afirmativament, llançant la seua parella un cop de puny al policia que es dirigia a auxiliar-i donant lloc a un forcejament.

A causa de la forta resistència d’esta persona, que va fer sospitar a la patrulla que podria trobar-se sota la influència d’algun tipus de substància estupefaent, els agents van patir lesions a conseqüència dels continus cops de cap, cops de colze, cops de puny i puntades de peu rebuts.

Finalment, el presumpte maltractador va ser reduït i immobilitzat amb l’objectiu de garantir tant la seua integritat física com la dels presents.

L’agressor vivia al domicili amb la seua dona i dos fills. La víctima va manifestar venir patint amenaces, agressions i insults des de feia anys, reaccionant de forma especialment violenta a l’intentar calmar-quan va arribar alterat del carrer.

El detingut, de 46 anys, va ser traslladat a dependències policials previ pas pel centre de salut per valorar el seu estat, sent igualment assistits de diverses lesions i contusions als agents municipals.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.