Detingut un home a Elx per agredir la seua parella i als agents que volien auxiliar-la

 

El dilluns 20 de setembre, al voltant de les 01:30 hores, la Policia Local d’Elx va rebre diverses trucades alertant sobre la presència d’un home en actitud clarament agressiva a la via pública.

Després de l’avís de la Sala d’Operacions, les patrulles pròximes al lloc dels fets van acudir i en principi no van observar a ningú al carrer, però sí crits des d’un habitatge pròxim, sent avisats pels mateixos testimonis des de les finestres que el sospitós havia pujat a un domicili.

Acudint immediatament a l’entrada d’esta, els va obrir un home que es va dirigir a ells en actitud desafiant i agressiva, observant a una dona darrere d’ell. Preguntada directament pels agents si necessitava ajuda, esta va respondre afirmativament, llançant la seua parella un cop de puny al policia que es dirigia a auxiliar-i donant lloc a un forcejament.

A causa de la forta resistència d’esta persona, que va fer sospitar a la patrulla que podria trobar-se sota la influència d’algun tipus de substància estupefaent, els agents van patir lesions a conseqüència dels continus cops de cap, cops de colze, cops de puny i puntades de peu rebuts.

Finalment, el presumpte maltractador va ser reduït i immobilitzat amb l’objectiu de garantir tant la seua integritat física com la dels presents.

L’agressor vivia al domicili amb la seua dona i dos fills. La víctima va manifestar venir patint amenaces, agressions i insults des de feia anys, reaccionant de forma especialment violenta a l’intentar calmar-quan va arribar alterat del carrer.

El detingut, de 46 anys, va ser traslladat a dependències policials previ pas pel centre de salut per valorar el seu estat, sent igualment assistits de diverses lesions i contusions als agents municipals.
 

Últimes notícies

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 superen el primer tràmit en Les Corts

Els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions d’euros, continuen la tramitació en Les Corts després que PP i Vox hagen tombat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís, que en demanaven la devolució al Consell.

Awa Fam, del València Basket a la WNBA: així viu el seu somni americà

La pívot valenciana Awa Fam s’ha guanyat en pocs dies un lloc com a titular en les Seattle Storm i ja pensa en el Mundial FIBA de setembre a Alemanya.

Awa Fam, de València a la WNBA: la pívot que ja triomfa amb Seattle Storm

La pívot alacantina Awa Fam ha fet el salt de València Basket a la WNBA i ja s’ha consolidat com a titular a Seattle Storm, mentre mira al Mundial de setembre com un altre gran somni per complir.

Taxistes valencians es visten de negre i escenifiquen un enterrament contra el decret del Consell

Centenars de taxistes de la Comunitat Valenciana han protestat a València, vestits de negre i amb un taüt simbòlic, contra el decret del Consell que regularitza els VTC i permet trajectes urbans sense temps d’espera.

Marlaska resta importància a l’agressió policial a una docent a València i la qualifica de cas esporàdic

Fernando Grande-Marlaska ha demanat en el Congrés no qüestionar la faena de la Policia per l’agressió per l’esquena d’un agent a una professora jubilada en una manifestació a València, que ha reconegut com a desproporcionada però ha definit com un cas esporàdic.

Un 12 % d’alumnes de secundària admet que ha rebut missatges sexuals en línia de desconeguts

Un estudi de la Fundació SOL i la Guàrdia Civil alerta que un 12 % d’alumnes de secundària i un 4 % de primària han rebut missatges sexuals en línia de desconeguts, i que quasi quatre de cada deu jóvens han contactat per internet amb persones que no coneixien.

Espanya tindrà quasi un terç de població major de 65 anys i un 40 % nascuda fora en 50 anys

Les projeccions de l INE indiquen que Espanya arribarà als 53,8 milions d habitants en 2041 i que en 2076 el 30,9 % tindrà 65 anys o més i el 40,4 % haurà nascut fora.

Espanya encara la primera onada de calor de l’estiu amb nits tropicals i més de 40 graus

L’Aemet alerta que Espanya es troba probablement davant la primera onada de calor de l’estiu, amb més de 40 graus en zones de l’interior, nits tropicals generalitzades i tempestes puntuals al nord i oest. Alhora, confirma que la primavera de 2026 ha sigut la segona més càlida des de 1961, amb 1,6 graus per damunt de la mitjana històrica.