Detingut un home a Elx per agredir la seua parella i als agents que volien auxiliar-la

 

El dilluns 20 de setembre, al voltant de les 01:30 hores, la Policia Local d’Elx va rebre diverses trucades alertant sobre la presència d’un home en actitud clarament agressiva a la via pública.

Després de l’avís de la Sala d’Operacions, les patrulles pròximes al lloc dels fets van acudir i en principi no van observar a ningú al carrer, però sí crits des d’un habitatge pròxim, sent avisats pels mateixos testimonis des de les finestres que el sospitós havia pujat a un domicili.

Acudint immediatament a l’entrada d’esta, els va obrir un home que es va dirigir a ells en actitud desafiant i agressiva, observant a una dona darrere d’ell. Preguntada directament pels agents si necessitava ajuda, esta va respondre afirmativament, llançant la seua parella un cop de puny al policia que es dirigia a auxiliar-i donant lloc a un forcejament.

A causa de la forta resistència d’esta persona, que va fer sospitar a la patrulla que podria trobar-se sota la influència d’algun tipus de substància estupefaent, els agents van patir lesions a conseqüència dels continus cops de cap, cops de colze, cops de puny i puntades de peu rebuts.

Finalment, el presumpte maltractador va ser reduït i immobilitzat amb l’objectiu de garantir tant la seua integritat física com la dels presents.

L’agressor vivia al domicili amb la seua dona i dos fills. La víctima va manifestar venir patint amenaces, agressions i insults des de feia anys, reaccionant de forma especialment violenta a l’intentar calmar-quan va arribar alterat del carrer.

El detingut, de 46 anys, va ser traslladat a dependències policials previ pas pel centre de salut per valorar el seu estat, sent igualment assistits de diverses lesions i contusions als agents municipals.
 

Últimes notícies

Oratge estable i temperatures a l’alça per a encetar el cap de setmana de juny

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb oratge estable, pocs núvols i temperatures en ascens, amb el vent més intens a la província d’Alacant.

El Ford Kuga fabricat a Almussafes estrena a Espanya la conducció sense mans

El nou Ford Kuga produït a Almussafes s-ha convertit en el primer cotxe fabricat a Espanya amb tecnologia de conducció sense mans homologada per a les carreteres espanyoles, gràcies al sistema BlueCruise de nivell 2.

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.