Detingut un home a Elx per agredir la seua parella i als agents que volien auxiliar-la

 

El dilluns 20 de setembre, al voltant de les 01:30 hores, la Policia Local d’Elx va rebre diverses trucades alertant sobre la presència d’un home en actitud clarament agressiva a la via pública.

Després de l’avís de la Sala d’Operacions, les patrulles pròximes al lloc dels fets van acudir i en principi no van observar a ningú al carrer, però sí crits des d’un habitatge pròxim, sent avisats pels mateixos testimonis des de les finestres que el sospitós havia pujat a un domicili.

Acudint immediatament a l’entrada d’esta, els va obrir un home que es va dirigir a ells en actitud desafiant i agressiva, observant a una dona darrere d’ell. Preguntada directament pels agents si necessitava ajuda, esta va respondre afirmativament, llançant la seua parella un cop de puny al policia que es dirigia a auxiliar-i donant lloc a un forcejament.

A causa de la forta resistència d’esta persona, que va fer sospitar a la patrulla que podria trobar-se sota la influència d’algun tipus de substància estupefaent, els agents van patir lesions a conseqüència dels continus cops de cap, cops de colze, cops de puny i puntades de peu rebuts.

Finalment, el presumpte maltractador va ser reduït i immobilitzat amb l’objectiu de garantir tant la seua integritat física com la dels presents.

L’agressor vivia al domicili amb la seua dona i dos fills. La víctima va manifestar venir patint amenaces, agressions i insults des de feia anys, reaccionant de forma especialment violenta a l’intentar calmar-quan va arribar alterat del carrer.

El detingut, de 46 anys, va ser traslladat a dependències policials previ pas pel centre de salut per valorar el seu estat, sent igualment assistits de diverses lesions i contusions als agents municipals.
 

Últimes notícies

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.

Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef

Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.

Les universitats públiques valencianes rebran 1.097 milions de la Generalitat en 2026

La Generalitat ha previst 1.097 milions d’euros en transferències per a les universitats públiques dins dels pressupostos de 2026, la xifra més alta fins ara, i reforça les beques, la gratuïtat de la primera matrícula i el suport a la investigació.

The Terminal Hub destinarà 3 milions a rehabilitar la base del Victory a la Marina de València

The Terminal Hub ha anunciat una inversió de quasi 3 milions d’euros per a rehabilitar l’antiga base del Victory Challenge a la Marina de València i convertir-la en un nou hub tecnològic internacional.

El PSPV exigirà reprovar Mompó en Les Corts i la Diputació pels seus insults a Diana Morant

El PSPV-PSOE presentarà iniciatives en Les Corts i en la Diputació de València per reprovar el president provincial, Vicent Mompó, després dels que qualifica d'insults masclistes cap a la ministra Diana Morant.

Les intervencions dels bombers de València per risc de suïcidi es tripliquen des de 2020

Les actuacions dels bombers de València davant situacions de risc de suïcidi s’han triplicat des de 2020 i han arribat a 316 serveis en 2025. L’Ajuntament ha reforçat la formació, la mediació i la coordinació amb Policia i sanitaris per a afrontar estos casos.