Detingut després d’intentar escanyar a la seua germana a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 18 anys d’origen hondureny, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, lesions, atemptat contra agent de l’autoritat, trencament de mesura cautelar i danys, després d’intentar escanyar a la seua germana i agredir a una amiga propinant-li diverses punyades quan va voler defensar-la. A més, els agents van localitzar al jove quan es trobava amb la seua parella sobre la qual tenia vigent una ordre d’allunyament. Així mateix, en el moment de la detenció va agredir als policies i va provocar nombrosos desperfectes en el vehicle policial.

 

Els fets van ocórrer este dimarts, al voltant de les set menys deu de la vesprada, en el districte de Marítim (València) quan els agents alertats per la Sala 091 van acudir fins a un domicili de la zona, on pel que sembla un home hauria agredit fortament a una dona i es trobava sagnant pel cap i el rostre.

Davant la urgència de l’avís, ràpidament els agents van arribar a l’habitatge i allí van observar a dos dones amb diverses ferides, una d’elles amb diverses lesions sagnants al cap i en el rostre. Immediatament, els policies van sol·licitar assistència sanitària i van ser traslladades a l’hospital Clínic de València per a la seua avaluació mèdica.

Després de realitzar les primeres indagacions policials, els agents van esbrinar que el sospitós va agredir violentament a la seua germana i la va intentar escanyar. Va ser en aqueix moment, quan una amiga que també es trobava en l’habitatge, en témer per la vida d’esta, ja que tenia dificultats per a respirar i picava de peus en el sòl, va intentar socórrer a la víctima. No obstant això, l’home no va cessar en l’agressió i li va propinar diverses puntades i punyades a l’amiga.

Trencament de mesura cautelar

 

Després de conéixer el succeït, els agents van iniciar una cerca per la zona per a localitzar al presumpte responsable dels fets que després de donar diverses batudes pels voltants, el van veure al costat d’una dona, sobre de la qual posteriorment es va esbrinar que tenia vigent una ordre d’allunyament. No obstant això, en observar a la patrulla policial este va emprendre la fugida, sent interceptat a escassos metres.

Va ser en eixe moment, quan anaven a detindre’l, que en un important estat d’agressivitat els va assestar diverses puntades als agents, mentre els insultava i els escopia, ja que no portava la màscara obligatòria. Una vegada que els policies ho van introduir en el vehicle policial i un agent li anava a ajustar el cinturó de seguretat, li va propinar una forta puntada en la cara que el va deixar atordit, per la qual cosa va haver de ser avaluat sanitàriament.

Així mateix, durant el seu trasllat en el vehicle policial, va colpejar amb les cames l’habitacle i va començar a donar cabotades en la mampara, causant diversos danys.

Per tots estos fets, els agents van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de temptativa d’homicidi, lesions, atemptat contra agent de l’autoritat, trencament de mesura cautelar i danys. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat este matí a disposició judicial.

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.