Detingut després d’intentar escanyar a la seua germana a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 18 anys d’origen hondureny, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, lesions, atemptat contra agent de l’autoritat, trencament de mesura cautelar i danys, després d’intentar escanyar a la seua germana i agredir a una amiga propinant-li diverses punyades quan va voler defensar-la. A més, els agents van localitzar al jove quan es trobava amb la seua parella sobre la qual tenia vigent una ordre d’allunyament. Així mateix, en el moment de la detenció va agredir als policies i va provocar nombrosos desperfectes en el vehicle policial.

 

Els fets van ocórrer este dimarts, al voltant de les set menys deu de la vesprada, en el districte de Marítim (València) quan els agents alertats per la Sala 091 van acudir fins a un domicili de la zona, on pel que sembla un home hauria agredit fortament a una dona i es trobava sagnant pel cap i el rostre.

Davant la urgència de l’avís, ràpidament els agents van arribar a l’habitatge i allí van observar a dos dones amb diverses ferides, una d’elles amb diverses lesions sagnants al cap i en el rostre. Immediatament, els policies van sol·licitar assistència sanitària i van ser traslladades a l’hospital Clínic de València per a la seua avaluació mèdica.

Després de realitzar les primeres indagacions policials, els agents van esbrinar que el sospitós va agredir violentament a la seua germana i la va intentar escanyar. Va ser en aqueix moment, quan una amiga que també es trobava en l’habitatge, en témer per la vida d’esta, ja que tenia dificultats per a respirar i picava de peus en el sòl, va intentar socórrer a la víctima. No obstant això, l’home no va cessar en l’agressió i li va propinar diverses puntades i punyades a l’amiga.

Trencament de mesura cautelar

 

Després de conéixer el succeït, els agents van iniciar una cerca per la zona per a localitzar al presumpte responsable dels fets que després de donar diverses batudes pels voltants, el van veure al costat d’una dona, sobre de la qual posteriorment es va esbrinar que tenia vigent una ordre d’allunyament. No obstant això, en observar a la patrulla policial este va emprendre la fugida, sent interceptat a escassos metres.

Va ser en eixe moment, quan anaven a detindre’l, que en un important estat d’agressivitat els va assestar diverses puntades als agents, mentre els insultava i els escopia, ja que no portava la màscara obligatòria. Una vegada que els policies ho van introduir en el vehicle policial i un agent li anava a ajustar el cinturó de seguretat, li va propinar una forta puntada en la cara que el va deixar atordit, per la qual cosa va haver de ser avaluat sanitàriament.

Així mateix, durant el seu trasllat en el vehicle policial, va colpejar amb les cames l’habitacle i va començar a donar cabotades en la mampara, causant diversos danys.

Per tots estos fets, els agents van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de temptativa d’homicidi, lesions, atemptat contra agent de l’autoritat, trencament de mesura cautelar i danys. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat este matí a disposició judicial.

Últimes notícies

La Oreja de Van Gogh converteix el Roig Arena en una festa de nostàlgia a València

La Oreja de Van Gogh ha omplit el Roig Arena de València amb 15.000 persones en el primer dels seus dos concerts, convertint el retrobament amb Amaia Montero en una autèntica festa de nostàlgia. El recinte celebra també el seu primer aniversari com a referent del mapa musical valencià.

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.