Detingut després d’intentar escanyar a la seua germana a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 18 anys d’origen hondureny, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, lesions, atemptat contra agent de l’autoritat, trencament de mesura cautelar i danys, després d’intentar escanyar a la seua germana i agredir a una amiga propinant-li diverses punyades quan va voler defensar-la. A més, els agents van localitzar al jove quan es trobava amb la seua parella sobre la qual tenia vigent una ordre d’allunyament. Així mateix, en el moment de la detenció va agredir als policies i va provocar nombrosos desperfectes en el vehicle policial.

 

Els fets van ocórrer este dimarts, al voltant de les set menys deu de la vesprada, en el districte de Marítim (València) quan els agents alertats per la Sala 091 van acudir fins a un domicili de la zona, on pel que sembla un home hauria agredit fortament a una dona i es trobava sagnant pel cap i el rostre.

Davant la urgència de l’avís, ràpidament els agents van arribar a l’habitatge i allí van observar a dos dones amb diverses ferides, una d’elles amb diverses lesions sagnants al cap i en el rostre. Immediatament, els policies van sol·licitar assistència sanitària i van ser traslladades a l’hospital Clínic de València per a la seua avaluació mèdica.

Després de realitzar les primeres indagacions policials, els agents van esbrinar que el sospitós va agredir violentament a la seua germana i la va intentar escanyar. Va ser en aqueix moment, quan una amiga que també es trobava en l’habitatge, en témer per la vida d’esta, ja que tenia dificultats per a respirar i picava de peus en el sòl, va intentar socórrer a la víctima. No obstant això, l’home no va cessar en l’agressió i li va propinar diverses puntades i punyades a l’amiga.

Trencament de mesura cautelar

 

Després de conéixer el succeït, els agents van iniciar una cerca per la zona per a localitzar al presumpte responsable dels fets que després de donar diverses batudes pels voltants, el van veure al costat d’una dona, sobre de la qual posteriorment es va esbrinar que tenia vigent una ordre d’allunyament. No obstant això, en observar a la patrulla policial este va emprendre la fugida, sent interceptat a escassos metres.

Va ser en eixe moment, quan anaven a detindre’l, que en un important estat d’agressivitat els va assestar diverses puntades als agents, mentre els insultava i els escopia, ja que no portava la màscara obligatòria. Una vegada que els policies ho van introduir en el vehicle policial i un agent li anava a ajustar el cinturó de seguretat, li va propinar una forta puntada en la cara que el va deixar atordit, per la qual cosa va haver de ser avaluat sanitàriament.

Així mateix, durant el seu trasllat en el vehicle policial, va colpejar amb les cames l’habitacle i va començar a donar cabotades en la mampara, causant diversos danys.

Per tots estos fets, els agents van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de temptativa d’homicidi, lesions, atemptat contra agent de l’autoritat, trencament de mesura cautelar i danys. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat este matí a disposició judicial.

Últimes notícies

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.
FILMOTECA D'ESTIU