Detingut després d’intentar escanyar a la seua germana a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 18 anys d’origen hondureny, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, lesions, atemptat contra agent de l’autoritat, trencament de mesura cautelar i danys, després d’intentar escanyar a la seua germana i agredir a una amiga propinant-li diverses punyades quan va voler defensar-la. A més, els agents van localitzar al jove quan es trobava amb la seua parella sobre la qual tenia vigent una ordre d’allunyament. Així mateix, en el moment de la detenció va agredir als policies i va provocar nombrosos desperfectes en el vehicle policial.

 

Els fets van ocórrer este dimarts, al voltant de les set menys deu de la vesprada, en el districte de Marítim (València) quan els agents alertats per la Sala 091 van acudir fins a un domicili de la zona, on pel que sembla un home hauria agredit fortament a una dona i es trobava sagnant pel cap i el rostre.

Davant la urgència de l’avís, ràpidament els agents van arribar a l’habitatge i allí van observar a dos dones amb diverses ferides, una d’elles amb diverses lesions sagnants al cap i en el rostre. Immediatament, els policies van sol·licitar assistència sanitària i van ser traslladades a l’hospital Clínic de València per a la seua avaluació mèdica.

Després de realitzar les primeres indagacions policials, els agents van esbrinar que el sospitós va agredir violentament a la seua germana i la va intentar escanyar. Va ser en aqueix moment, quan una amiga que també es trobava en l’habitatge, en témer per la vida d’esta, ja que tenia dificultats per a respirar i picava de peus en el sòl, va intentar socórrer a la víctima. No obstant això, l’home no va cessar en l’agressió i li va propinar diverses puntades i punyades a l’amiga.

Trencament de mesura cautelar

 

Després de conéixer el succeït, els agents van iniciar una cerca per la zona per a localitzar al presumpte responsable dels fets que després de donar diverses batudes pels voltants, el van veure al costat d’una dona, sobre de la qual posteriorment es va esbrinar que tenia vigent una ordre d’allunyament. No obstant això, en observar a la patrulla policial este va emprendre la fugida, sent interceptat a escassos metres.

Va ser en eixe moment, quan anaven a detindre’l, que en un important estat d’agressivitat els va assestar diverses puntades als agents, mentre els insultava i els escopia, ja que no portava la màscara obligatòria. Una vegada que els policies ho van introduir en el vehicle policial i un agent li anava a ajustar el cinturó de seguretat, li va propinar una forta puntada en la cara que el va deixar atordit, per la qual cosa va haver de ser avaluat sanitàriament.

Així mateix, durant el seu trasllat en el vehicle policial, va colpejar amb les cames l’habitacle i va començar a donar cabotades en la mampara, causant diversos danys.

Per tots estos fets, els agents van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de temptativa d’homicidi, lesions, atemptat contra agent de l’autoritat, trencament de mesura cautelar i danys. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat este matí a disposició judicial.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.