Detingut després d’intentar escanyar a la seua germana a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 18 anys d’origen hondureny, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, lesions, atemptat contra agent de l’autoritat, trencament de mesura cautelar i danys, després d’intentar escanyar a la seua germana i agredir a una amiga propinant-li diverses punyades quan va voler defensar-la. A més, els agents van localitzar al jove quan es trobava amb la seua parella sobre la qual tenia vigent una ordre d’allunyament. Així mateix, en el moment de la detenció va agredir als policies i va provocar nombrosos desperfectes en el vehicle policial.

 

Els fets van ocórrer este dimarts, al voltant de les set menys deu de la vesprada, en el districte de Marítim (València) quan els agents alertats per la Sala 091 van acudir fins a un domicili de la zona, on pel que sembla un home hauria agredit fortament a una dona i es trobava sagnant pel cap i el rostre.

Davant la urgència de l’avís, ràpidament els agents van arribar a l’habitatge i allí van observar a dos dones amb diverses ferides, una d’elles amb diverses lesions sagnants al cap i en el rostre. Immediatament, els policies van sol·licitar assistència sanitària i van ser traslladades a l’hospital Clínic de València per a la seua avaluació mèdica.

Després de realitzar les primeres indagacions policials, els agents van esbrinar que el sospitós va agredir violentament a la seua germana i la va intentar escanyar. Va ser en aqueix moment, quan una amiga que també es trobava en l’habitatge, en témer per la vida d’esta, ja que tenia dificultats per a respirar i picava de peus en el sòl, va intentar socórrer a la víctima. No obstant això, l’home no va cessar en l’agressió i li va propinar diverses puntades i punyades a l’amiga.

Trencament de mesura cautelar

 

Després de conéixer el succeït, els agents van iniciar una cerca per la zona per a localitzar al presumpte responsable dels fets que després de donar diverses batudes pels voltants, el van veure al costat d’una dona, sobre de la qual posteriorment es va esbrinar que tenia vigent una ordre d’allunyament. No obstant això, en observar a la patrulla policial este va emprendre la fugida, sent interceptat a escassos metres.

Va ser en eixe moment, quan anaven a detindre’l, que en un important estat d’agressivitat els va assestar diverses puntades als agents, mentre els insultava i els escopia, ja que no portava la màscara obligatòria. Una vegada que els policies ho van introduir en el vehicle policial i un agent li anava a ajustar el cinturó de seguretat, li va propinar una forta puntada en la cara que el va deixar atordit, per la qual cosa va haver de ser avaluat sanitàriament.

Així mateix, durant el seu trasllat en el vehicle policial, va colpejar amb les cames l’habitacle i va començar a donar cabotades en la mampara, causant diversos danys.

Per tots estos fets, els agents van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de temptativa d’homicidi, lesions, atemptat contra agent de l’autoritat, trencament de mesura cautelar i danys. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat este matí a disposició judicial.

Últimes notícies

Alicant preveu 550 vivendes noves al PAU 2-La Torreta, la mitat protegides

L’Ajuntament d’Alacant ha encetat la tramitació del Pla Parcial 2 del PAU 2-La Torreta, que preveu unes 550 vivendes noves en 5,5 hectàrees, amb almenys la mitat de protecció pública.

Un espectacle de 150 drons il·luminarà el cel d’Alacant amb un viatge espacial dissabte a la nit

El port d’Alacant acollirà este dissabte a les 23.00 hores un espectacle nocturn de 150 drons que recrearan un viatge espacial amb motiu de les Fogueres de Sant Joan.

Mercadona, el supermercat més innovador en distribució a Espanya segons Fortune

La revista Fortune ha situat Mercadona com la companyia més innovadora en la distribució a Espanya i huitena en el rànquing europeu del sector, dins d’una llista de 300 grans empreses del continent.

Capturats a Callosa dos fugitius reclamats fa més de tres anys per una temptativa d’homicidi

Dos joves de 18 i 21 anys, reclamats per la justícia per una presumpta temptativa d’homicidi a Callosa de Segura, han sigut detinguts després de més de tres anys fugits. La Guàrdia Civil i la Policia Local els han localitzat gràcies a un dispositiu especial desplegat a una vivenda i a la serra de Callosa.

Ola de calor imminent en la Comunitat amb més de 40 °C i nits a 25 °C

L’Aemet ha avançat que la calor s’intensificarà des d’este cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb màximes que superaran els 40 graus en punts del prelitoral i nits tòrrides amb mínimes de fins a 25 graus.

Domingo, Arteta i Gandía encapçalaran una gran gala lírica del FiMuVin a Requena

El Teatre Principal de Requena acollirà el 23 d’agost una gala lírica del FiMuVin amb Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía, acompanyats per l’Orquestra Filharmònica Fundació Ciutat de Requena, en l’any del seu vinté aniversari.

La Comunitat Valenciana ja supera els 3,3 milions de vivendes i acumula 62.632 pisos nous buits

La Comunitat Valenciana ha tancat 2025 amb 3.332.698 vivendes i 62.632 pisos nous sense vendre, l’1,8 % del parc total, en un context de demanda creixent i falta d’oferta assequible a tot l’Estat.

La química valenciana concentra quasi tot el negoci del sector amb 7.000 milions

Quimacova agrupa 261 empreses que concentren el 90% de la facturació del sector químic valencià, amb quasi 7.000 milions de negoci i una forta aposta per la innovació i l’ocupació.