Un detingut per estafar 54.000 euros una dona a l’Alcora

La Guàrdia Civil de l’Alcora ha detingut un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’estafa en sostreure del compte bancari d’una dona 54.000 euros.

La investigació va començar el passat mes de novembre davant la denúncia interposada per la perjudicada en posar en coneixement de la Guàrdia Civil la sostracció de la targeta bancària i en conseqüència la totalitat dels diners que tenia estalviats en el compte.

En aquests moments, els agents van iniciar una investigació per esbrinar l’autoria dels fets, comprovant que a més dels estalvis el presumpte autor hauria generat un deute a la dona que pujava a 2.800 euros.

Després de diverses indagacions investigatives els guàrdies civils van poder identificar el presumpte autor dels fets, un amic de la filla de la denunciant, que valent-se de l’amistat i la confiança, havia sostret del domicili la targeta de crèdit juntament amb un paper que contenia la clau, fent ús d’ella en activitats lúdiques, gastant la seua totalitat en un saló de jocs.

Finalment, els guàrdies civils van localitzar i van detenir a la Vall d’Uixó un home de 42 anys per la seua presumpta autoria a la comissió d’un delicte d’estafa.

 

Últimes notícies

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.