Un detingut per estafar 54.000 euros una dona a l’Alcora

La Guàrdia Civil de l’Alcora ha detingut un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’estafa en sostreure del compte bancari d’una dona 54.000 euros.

La investigació va començar el passat mes de novembre davant la denúncia interposada per la perjudicada en posar en coneixement de la Guàrdia Civil la sostracció de la targeta bancària i en conseqüència la totalitat dels diners que tenia estalviats en el compte.

En aquests moments, els agents van iniciar una investigació per esbrinar l’autoria dels fets, comprovant que a més dels estalvis el presumpte autor hauria generat un deute a la dona que pujava a 2.800 euros.

Després de diverses indagacions investigatives els guàrdies civils van poder identificar el presumpte autor dels fets, un amic de la filla de la denunciant, que valent-se de l’amistat i la confiança, havia sostret del domicili la targeta de crèdit juntament amb un paper que contenia la clau, fent ús d’ella en activitats lúdiques, gastant la seua totalitat en un saló de jocs.

Finalment, els guàrdies civils van localitzar i van detenir a la Vall d’Uixó un home de 42 anys per la seua presumpta autoria a la comissió d’un delicte d’estafa.

 

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.