Un detingut per estafar 54.000 euros una dona a l’Alcora

La Guàrdia Civil de l’Alcora ha detingut un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’estafa en sostreure del compte bancari d’una dona 54.000 euros.

La investigació va començar el passat mes de novembre davant la denúncia interposada per la perjudicada en posar en coneixement de la Guàrdia Civil la sostracció de la targeta bancària i en conseqüència la totalitat dels diners que tenia estalviats en el compte.

En aquests moments, els agents van iniciar una investigació per esbrinar l’autoria dels fets, comprovant que a més dels estalvis el presumpte autor hauria generat un deute a la dona que pujava a 2.800 euros.

Després de diverses indagacions investigatives els guàrdies civils van poder identificar el presumpte autor dels fets, un amic de la filla de la denunciant, que valent-se de l’amistat i la confiança, havia sostret del domicili la targeta de crèdit juntament amb un paper que contenia la clau, fent ús d’ella en activitats lúdiques, gastant la seua totalitat en un saló de jocs.

Finalment, els guàrdies civils van localitzar i van detenir a la Vall d’Uixó un home de 42 anys per la seua presumpta autoria a la comissió d’un delicte d’estafa.

 

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.