Un detingut per estafar 54.000 euros una dona a l’Alcora

La Guàrdia Civil de l’Alcora ha detingut un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’estafa en sostreure del compte bancari d’una dona 54.000 euros.

La investigació va començar el passat mes de novembre davant la denúncia interposada per la perjudicada en posar en coneixement de la Guàrdia Civil la sostracció de la targeta bancària i en conseqüència la totalitat dels diners que tenia estalviats en el compte.

En aquests moments, els agents van iniciar una investigació per esbrinar l’autoria dels fets, comprovant que a més dels estalvis el presumpte autor hauria generat un deute a la dona que pujava a 2.800 euros.

Després de diverses indagacions investigatives els guàrdies civils van poder identificar el presumpte autor dels fets, un amic de la filla de la denunciant, que valent-se de l’amistat i la confiança, havia sostret del domicili la targeta de crèdit juntament amb un paper que contenia la clau, fent ús d’ella en activitats lúdiques, gastant la seua totalitat en un saló de jocs.

Finalment, els guàrdies civils van localitzar i van detenir a la Vall d’Uixó un home de 42 anys per la seua presumpta autoria a la comissió d’un delicte d’estafa.

 

Últimes notícies

PP i Vox tomben les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament

La majoria de PP i Vox en Les Corts ha rebutjat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, en un debat marcat per les acusacions creuades sobre la “prioritat nacional” i el model fiscal.

La plantilla de Lladró manté els paros contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores per oposar-se al descuelgue de la part econòmica del conveni i advertixen que les mobilitzacions seguiran si no es garantixen els drets salarials.

La plantilla de Lladró manté les aturades contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores en protesta pel descuelgue del conveni en la part econòmica i advertixen que les mobilitzacions continuaran si no es garantixen els seus drets salarials.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar al CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ona de calor per a persones sense llar, amb 55 usuaris atesos al CAUS i controls reforçats als col·lectius més vulnerables.

Detecten a Vila-real l’ús de targetes de difunts per aparcar en places de mobilitat reduïda

La Policia Local de Vila-real ha descobert en quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes de mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i documents de persones difuntes.

Set milions de productes falsos requisats en 2025, amb la Comunitat Valenciana entre les més afectades

Les forces de seguretat han intervingut 7,3 milions de productes falsificats valorats en 694 milions d’euros, amb la Comunitat Valenciana entre les autonomies amb més incautacions. També s’han bloquejat més de cent webs que vulneraven la propietat intel·lectual.