13.8 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Un detingut per estafar 54.000 euros una dona a l’Alcora

La Guàrdia Civil de l’Alcora ha detingut un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte d’estafa en sostreure del compte bancari d’una dona 54.000 euros.

La investigació va començar el passat mes de novembre davant la denúncia interposada per la perjudicada en posar en coneixement de la Guàrdia Civil la sostracció de la targeta bancària i en conseqüència la totalitat dels diners que tenia estalviats en el compte.

En aquests moments, els agents van iniciar una investigació per esbrinar l’autoria dels fets, comprovant que a més dels estalvis el presumpte autor hauria generat un deute a la dona que pujava a 2.800 euros.

Després de diverses indagacions investigatives els guàrdies civils van poder identificar el presumpte autor dels fets, un amic de la filla de la denunciant, que valent-se de l’amistat i la confiança, havia sostret del domicili la targeta de crèdit juntament amb un paper que contenia la clau, fent ús d’ella en activitats lúdiques, gastant la seua totalitat en un saló de jocs.

Finalment, els guàrdies civils van localitzar i van detenir a la Vall d’Uixó un home de 42 anys per la seua presumpta autoria a la comissió d’un delicte d’estafa.

 

Últimes notícies

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.

El Consell prorroga fins a juny de 2026 els descomptes del transport públic i manté la gratuïtat per la dana

El Consell ha estés les rebaixes en tarifes del transport públic fins al 30 de juny de 2026 i manté la gratuïtat per a municipis afectats per la dana. Es conserven les condicions per a menors, jóvens i abonaments multiviatge.

Defensa exigix disculpes a Feijóo i Mazón per faltar a la veritat sobre l’UME en la dana

Defensa ha demanat a Feijóo i a Mazón disculpes públiques per faltar a la veritat sobre el desplegament de la UME durant la dana. Missatges entre els dos han acreditat que la unitat va estar disponible des de l'inici, mentres un jutjat investiga els fets.

Josep Puerto reivindica el creixement del València Basket sense perdre l’essència

El capità del València Basket, Josep Puerto, va valorar el creixement del club l'any del trasllat al Roig Arena i va subratllar que l'essència es manté. Va destacar l'ambient en el nou pavelló, l'impacte a la ciutat i el suport de més de 500 aficionats en l'entrenament nadalenc.