Detingut un fugitiu anglés acusat d’agredir i amenaçar de mort a la seua exparella en San Fulgencio

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de San Fulgencio, en el Baix Segura (Alacant), a un xic de nacionalitat anglesa i de 34 anys, a qui li constava una OEDE (Ordre Europea de Detenció i Lliurament amb finalitats d’Extradició) dictada per les autoritats del Regne Unit per agredir i amenaçar de mort a la seua exparella.

 

Segons informa este cos de seguretat en un comunicat, a l’arrestat se l’acusa d’un presumpte delicte de lesions, amenaces de mort i danys pels fets ocorreguts l’any 2019 en Regne Unit, quan presumptament va forçar la porta de la casa en la que vivia la seua exparella i la va agredir en la cara i per tot el cos al mateix temps que l’amenaçava de mort. La víctima va poder escapar gràcies a l’ajuda d’un veí.

 

Respecte a la seua detenció en Espanya, a pesar que el fugitiu no portava cap classe de documentació que acreditara la seua identitat, els agents van poder identificar-lo per un dels seus tatuatges, ja que tenien coneixement d’això per les imàtgens aportades per les autoritats angleses.

 

Cooperació policial internacional

L’arrest es va produir pel fet que els agents del Grup II de Crim Organitzat de Policia Judicial de la Comissaria d’Alacant van rebre, a través de la cooperació policial internacional, una informació sobre una persona fugida de la justícia a qui li constava una Ordre Europea de Detenció per a Extradició dictada per Regne Unit.

 

Fruit de la coordinació permanent amb els canals d’informació de l’oficina encarregada de les comunicacions entre la justícia de països europeus i l’espanyola en matèria d’extradicions, els agents van tindre coneixement que el fugitiu es trobava ocult en la província d’Alacant.

 

Després de les primeres investigacions sobre el seu parador, els agents van trobar la casa en San Fulgencio, a on es va establir un ampli dispositiu que va permetre la seua detenció. En este dispositiu també van col·laborar agents de la Policia Local de San Fulgencio.

 

El detingut ha sigut posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número Cinc de l’Audiència Nacional que serà l’encarregat de tramitar l’Ordre Europea de Detenció. S’enfronta a 15 anys de presó per un possible delicte contra les persones.

Últimes notícies

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.
FILMOTECA D'ESTIU