Detingut un fugitiu en Benicarló

Un home amb les esposes posades

El presumpte autor ha sigut detingut 4 anys després dels fets | Pixabay

 

La Guàrdia Civil de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), va iniciar la seua actuació quan una dona es va presentar en dependències oficials demanant ajuda. Segons informa ‘Ebre Digital’, la dona va informar que el seu fill, que portava des de 2016 fora de casa, havia tornat i tenia causes pendents amb la justícia. A demés, el xic no volia abandonar la casa i, segons la dona, segurament portava una arma blanca per a evitar la seua possible detenció. 

 

Els agents sabien que esta dona vivia amb altres familiars i que, en altres ocasions, havia patit agressions per part del seu fill. Fins i tot, tenia diferents ordres de protecció que el suposat autor va infringir repetides voltes. Per això, davant les seues actituds, el Jutjat de Vinaròs, localitat de la mateixa comarca, va decretar en 2017 la seua busca, detenció i ingrés en la presó. El presumpte autor, que era coneixedor d’esta sentència, va fugir de Benicarló. 

 

A demés, a esta persona li consten des de l’any 2010 fins al 2015, diferents detencions per delicte de conducció per pèrdua de vigència del permís de conduir, delicte d’amenaces, delicte d’atemptat contra els agents de l’autoritat, delicte de cultiu i elaboració de drogues, delicte de lesions, delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i delicte de trencament de condemna.

 

D’esta manera, la Guàrdia Civil va establir ràpidament un dispositiu de busca d’este home, que va ser trobat fora de la casa familiar i que va intentar fugir escalant la tanca de la vivenda cap a una zona a on hi havien arbres fruiters. Finalment, els agents van procedir a la detenció. L’operatiu ha comptat amb la participació d’agents pertanyents al Lloc Principal de Benicarló, Posat d’Alcalà de Xivert-Alcossebre, Posat de Peníscola i Policia Local de Benicarló.

 

El detingut, de 29 anys, juntament amb les diligències instruïdes, han passat a disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 4 que ha decretat el seu ingrés en presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rafa Mir afronta este dijous un juí per agressió sexual amb petició de més de deu anys de presó

El futbolista Rafa Mir serà jutjat este dijous en l'Audiència de València per presumptes delictes d'agressió sexual i lesions, pels quals la Fiscalia sol·licita 10 anys i mig de presó, mentres el seu defensa insistix que les relacions van ser consentides i demana la seua absolució.

Nou detinguts i set investigats durant les festes de Santa Quiteria a Almassora

La Guàrdia Civil deté a nou persones i investiga a altres set en el dispositiu especial de seguretat de les festes de Santa Quiteria a Almassora, amb més d'un centenar de sancions tramitades.

Nou ajornament en la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident de Les Corts Juliol d'Espanya per presumpta agressió sexual i tracte degradant a dos pacients es posposa de nou, ara a l'1 de juny.

23 detinguts a València i Alacant per ciberestafas a veïns de Cantàbria

La Guàrdia Civil de Cantàbria ha detingut a 23 persones i manté a altres dos investigades a València i Alacant per diverses ciberestafas a càntabres que haurien suposat més de 65.000 euros en perjuís.

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.

Directors de centres reclamen a Educació una resposta urgent després de tretze dies de vaga

Directors de centres públics de la Comunitat Valenciana exigixen a la Conselleria d'Educació una resposta urgent per a desbloquejar la vaga indefinida, alertant que estan al límit i que el final de curs pot quedar seriosament afectat.

València llança València Conviu perquè majors i jóvens compartisquen vivenda i temps

L'Ajuntament de València impulsa València Conviu, un programa intergeneracional que unix a majors que viuen solos amb universitaris que necessiten allotjament assequible.

CGT demana personar-se com a acusació popular en el cas de les vivendes dels Naus

El sindicat CGT sol·licita personar-se com a acusació popular en la causa per l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus a la Platja de Sant Joan d'Alacant, ja sota investigació judicial i amb diverses dimissions polítiques.