9 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Detingut un fugitiu que tenia una ordre europea de busca en Picassent

Imatge del furgó de la Policia Nacional

Foto d’arxiu de la Policia Nacional  | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 36 anys quan estava treballant en la seua faena en Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València), per què tenia una ordre de detenció europea i entrega (OEDE) per un delicte contra l’ordre públic i altre contra l’estat.

 

Les investigacions van començar quan es van enterar de què este home, que podria estar vivint en València, tenia una ordre europea de detenció i entrega en Bulgària des de febrer de 2019. 

 

Van vore que el sospitós treballava en un polígon de Picassent i van muntar un dispositiu de vigilància en la zona en la que treballava. Quan van comprovar que era ell, el van identificar i van vore que era ell, pel que el van detindre, i ara ha passat ja a disposició del Jutjat Central número 5 de l’Audiència Nacional. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.