Detingut un fugitiu del Perú reclamat per una violació a una menor en Castelló de la Plana

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la zona de sud de Castelló de la Plana a un fugitiu de la justícia peruana que estava sent buscat per la presumpta violació d’una menor d’edat, a qui a demés d’agredir-la sexualment, la va colpejar i va amenaçar. Uns delictes pels que es podria enfrontar a una pena de fins a 26 anys de presó, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

 

La investigació policial es va iniciar amb la sol·licitud de col·laboració de la Policia Nacional amb l’Agència Interpol, més concretament amb agents de la Comissaria Provincial de Castelló, per a la localització i detenció d’un fugitiu de la justícia del Perú, sobre el que pesava una Ordre Internacional de Detenció per la comissió al seu país natal d’un delicte de Violació a una menor d’edat, del que es tenien informacions que podria residir en la província de Castelló.

 

Per part dels investigadors es va crear el cércol i es va posar el focus sobre la capital de la Plana. Van conseguir situar la casa en la que estava ocult, en la zona sud de la ciutat. Una volta centrat l’objectiu de la investigació i corroborada la seua identitat, els agents el van detindre per a ser posat a la disposició de l’Audiència Nacional, que va ordenar el seu ingrés a la presó per a la seua posterior extradició.

Anuncios

Últimes notícies

Óscar Puente visita la nova passarel·la de Picanya reconstruïda després de la dana amb 2,1 milions

La nova passarel·la de María Cambrils a Picanya ha entrat en servici després de ser arrasada per la dana, amb una inversió de 2,1 milions i un disseny més resilient davant futurs temporals.

Sumar es desmarca del PSOE pel cas Ábalos i presumix de no tindre corrupció

Ernest Urtasun reclama que la Justícia investigue fins al final el cas Ábalos, es distancia del PSOE i reivindica que l'espai de Sumar no ha estat afectat per casos greus de corrupció.

El PP vincula el juí del cas Koldo amb la suposada implicació de Pedro Sánchez

El PP sosté que les declaracions en el juí del cas Koldo en el Suprem reforcen la idea d'una implicació de Pedro Sánchez i apunten a un presumpte finançament il·legal del PSOE.

Ábalos nega que els folis anaren bitllets i acusa un juí mediàtic pel cas Koldo

Ábalos es defén en el Suprem pel cas Koldo negant que els folis al·ludiren a diners, rebutjant haver intervingut en contractes públics i denunciant un juí ja condemnat mediàticament.

El Barça es creua amb el Recol·lectes Valladolid i l’Enforne Alacant amb el Bada Huesca en els quarts de la Copa del Rei

El sorteig de la Copa del Rei d'handbol definix uns quarts de final amb un Barça-Recol·lectes Atlètic Valladolid i un Enforne Alacant-Bada Huesca com a creus estel·lars en el Centre de Tecnificació.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde d'Alacant i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc adulta i infantil i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres durant tot l'any.

Robatori de 800 metres de línia elèctrica deixa sense enllumenat a la pedania del Escorratel a Orihuela

El robatori d'uns 800 metres de cablejat elèctric, entre línies subterrànies i aèries, ha deixat sense enllumenat públic a la pedania del Escorratel, a Orihuela, mentres l'Ajuntament treballa per a reposar el servici amb caràcter d'urgència.

Detingut un jove de 26 anys per un apunyalament mortal en un comerç de València

La Policia Nacional ha detingut a un jove de 26 anys per la mort a ganivetades d'un altre home en un comerç del barri de Russafa, a València. El Grup d'Homicidis investiga les causes del crim i la Policia Científica analitza l'escena.