Detingut un fugitiu del Perú reclamat per una violació a una menor en Castelló de la Plana

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la zona de sud de Castelló de la Plana a un fugitiu de la justícia peruana que estava sent buscat per la presumpta violació d’una menor d’edat, a qui a demés d’agredir-la sexualment, la va colpejar i va amenaçar. Uns delictes pels que es podria enfrontar a una pena de fins a 26 anys de presó, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

 

La investigació policial es va iniciar amb la sol·licitud de col·laboració de la Policia Nacional amb l’Agència Interpol, més concretament amb agents de la Comissaria Provincial de Castelló, per a la localització i detenció d’un fugitiu de la justícia del Perú, sobre el que pesava una Ordre Internacional de Detenció per la comissió al seu país natal d’un delicte de Violació a una menor d’edat, del que es tenien informacions que podria residir en la província de Castelló.

 

Per part dels investigadors es va crear el cércol i es va posar el focus sobre la capital de la Plana. Van conseguir situar la casa en la que estava ocult, en la zona sud de la ciutat. Una volta centrat l’objectiu de la investigació i corroborada la seua identitat, els agents el van detindre per a ser posat a la disposició de l’Audiència Nacional, que va ordenar el seu ingrés a la presó per a la seua posterior extradició.

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.