Detingut un fugitiu del Perú reclamat per una violació a una menor en Castelló de la Plana

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la zona de sud de Castelló de la Plana a un fugitiu de la justícia peruana que estava sent buscat per la presumpta violació d’una menor d’edat, a qui a demés d’agredir-la sexualment, la va colpejar i va amenaçar. Uns delictes pels que es podria enfrontar a una pena de fins a 26 anys de presó, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

 

La investigació policial es va iniciar amb la sol·licitud de col·laboració de la Policia Nacional amb l’Agència Interpol, més concretament amb agents de la Comissaria Provincial de Castelló, per a la localització i detenció d’un fugitiu de la justícia del Perú, sobre el que pesava una Ordre Internacional de Detenció per la comissió al seu país natal d’un delicte de Violació a una menor d’edat, del que es tenien informacions que podria residir en la província de Castelló.

 

Per part dels investigadors es va crear el cércol i es va posar el focus sobre la capital de la Plana. Van conseguir situar la casa en la que estava ocult, en la zona sud de la ciutat. Una volta centrat l’objectiu de la investigació i corroborada la seua identitat, els agents el van detindre per a ser posat a la disposició de l’Audiència Nacional, que va ordenar el seu ingrés a la presó per a la seua posterior extradició.

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.