Detingut un fugitiu del Perú reclamat per una violació a una menor en Castelló de la Plana

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la zona de sud de Castelló de la Plana a un fugitiu de la justícia peruana que estava sent buscat per la presumpta violació d’una menor d’edat, a qui a demés d’agredir-la sexualment, la va colpejar i va amenaçar. Uns delictes pels que es podria enfrontar a una pena de fins a 26 anys de presó, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

 

La investigació policial es va iniciar amb la sol·licitud de col·laboració de la Policia Nacional amb l’Agència Interpol, més concretament amb agents de la Comissaria Provincial de Castelló, per a la localització i detenció d’un fugitiu de la justícia del Perú, sobre el que pesava una Ordre Internacional de Detenció per la comissió al seu país natal d’un delicte de Violació a una menor d’edat, del que es tenien informacions que podria residir en la província de Castelló.

 

Per part dels investigadors es va crear el cércol i es va posar el focus sobre la capital de la Plana. Van conseguir situar la casa en la que estava ocult, en la zona sud de la ciutat. Una volta centrat l’objectiu de la investigació i corroborada la seua identitat, els agents el van detindre per a ser posat a la disposició de l’Audiència Nacional, que va ordenar el seu ingrés a la presó per a la seua posterior extradició.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.