Detingut un fugitiu del Perú reclamat per una violació a una menor en Castelló de la Plana

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la zona de sud de Castelló de la Plana a un fugitiu de la justícia peruana que estava sent buscat per la presumpta violació d’una menor d’edat, a qui a demés d’agredir-la sexualment, la va colpejar i va amenaçar. Uns delictes pels que es podria enfrontar a una pena de fins a 26 anys de presó, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

 

La investigació policial es va iniciar amb la sol·licitud de col·laboració de la Policia Nacional amb l’Agència Interpol, més concretament amb agents de la Comissaria Provincial de Castelló, per a la localització i detenció d’un fugitiu de la justícia del Perú, sobre el que pesava una Ordre Internacional de Detenció per la comissió al seu país natal d’un delicte de Violació a una menor d’edat, del que es tenien informacions que podria residir en la província de Castelló.

 

Per part dels investigadors es va crear el cércol i es va posar el focus sobre la capital de la Plana. Van conseguir situar la casa en la que estava ocult, en la zona sud de la ciutat. Una volta centrat l’objectiu de la investigació i corroborada la seua identitat, els agents el van detindre per a ser posat a la disposició de l’Audiència Nacional, que va ordenar el seu ingrés a la presó per a la seua posterior extradició.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges febles en el sud de València i nord d’Alacant amb descens de màximes

Cels nuvolosos i ruixats febles, més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. Pugen les mínimes i el vent del nord-est deixarà ratxes molt fortes.

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.