Detingut un fugitiu buscat per les autoritats del Regne Unit per tràfic de drogues en Xàbia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xàbia, en la Marina Alta (Alacant), a un un home britànic de 48 anys a què li constava una Ordre Internacional de Detenció i Lliurament per a Extradició (OIDE) emesa per les autoritats del Regne Unit per un presumpte delicte de tràfic de drogues i tinença il·lícita d’armes de foc.

 

Efectius de la Brigada Local de Policia Judicial de la Comissaria de Dénia, en la mateixa comarca, van rebre una comunicació del Grup de Fugitius Internacionals de la Comissaria General de la Policia Judicial sobre un ciutadà britànic al que li constava una OIDE dictada per les Autoritats del Regne Unit i que podia estar ocultant-se en la província d’Alacant, segons ha explicat la Prefectura en un comunicat.

Fetes les primeres investigacions sobre el seu parador, els agents van localitzar sa casa en la localitat de Xàbia, a on es va establir un dispositiu policial que va permetre la seua detenció.

 

Manchester, 2004

Els fets pels que se li buscava van tindre lloc al setembre de l’any 2004 en la ciutat de Manchester, el Regne Unit. La Policia d’esta ciutat anglesa el va detindre quan feia un intercanvi de droga dins d’una camioneta, a on posteriorment van intervindre dos armes de foc i una bolsa de drogues com Diamorfina i Petidina. Quan els agents li van prendre declaració inicialment va negar tindre implicació amb els fets però, més tard, va afirmar la seua participació.

 

L’arrestat estava pendent de ser jutjat en el seu país per un presumpte delicte de tràfic de drogues i tinença il·lícita d’armes de foc. S’enfrontava a una pena màxima de 20 anys de presó.

 

Una volta detingut, ha sigut posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número Quatre de l’Audiència Nacional que serà l’encarregat de tramitar l’Ordre Internacional de Detenció.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.