Detingut per furtar 2.500 quilos de taronges en Soneja

Taronges

Els presumptes lladres son tres xics d’entre 27 i 36 anys | ValènciaDiari

 

La Guàrdia Civil, amb els servicis per a combatre robatoris en el camp, ha detingut a un home i investigat a altres dos com a presumptes lladres de més de 2.500 quilos de taronges en Soneja, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló). 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la investigació es va iniciar després de què un home denunciara durant alguns dies consecutius la falta de taronges en el seu hort. Per este motiu, la Guàrdia Civil de Sogorb, localitat de la mateixa comarca, es va desplaçar fins al lloc dels fets i va descobrir algunes persones recollint taronges allí. Estos individus van informar als agents que eren treballadors i que el seu cap els havia enviat a eixe camp a treballar i per això feia dies que collien en el mateix lloc. 

 

Amb els treballs fets per l’Equip contra robatoris en el camp (ROCA) de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa, s’ha pogut determinar que els presumptes lladres eren enviats per un tercer, sense que els treballadors tingueren contacte amb el propietari de l’hort. A demés, es va poder fixar que la quantitat de taronges recollides superava els 2.500 quilos. 

 

Després d’algunes investigacions, la Guàrdia Civil ha conseguit identificar, localitzar i detindre a un home i investigar a altres dos. Es tracta de tres xics d’entre 27 i 36 anys que han sigut detinguts com a presumptes autors de robatori de taronges. Les diligències amb motiu de la detenció i investigació han passat a la disposició del Deganat dels Jutjats de Primera Instància i Instrucció de Sogorb.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.