Detingut per furtar 2.500 quilos de taronges en Soneja

Taronges

Els presumptes lladres son tres xics d’entre 27 i 36 anys | ValènciaDiari

 

La Guàrdia Civil, amb els servicis per a combatre robatoris en el camp, ha detingut a un home i investigat a altres dos com a presumptes lladres de més de 2.500 quilos de taronges en Soneja, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló). 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la investigació es va iniciar després de què un home denunciara durant alguns dies consecutius la falta de taronges en el seu hort. Per este motiu, la Guàrdia Civil de Sogorb, localitat de la mateixa comarca, es va desplaçar fins al lloc dels fets i va descobrir algunes persones recollint taronges allí. Estos individus van informar als agents que eren treballadors i que el seu cap els havia enviat a eixe camp a treballar i per això feia dies que collien en el mateix lloc. 

 

Amb els treballs fets per l’Equip contra robatoris en el camp (ROCA) de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa, s’ha pogut determinar que els presumptes lladres eren enviats per un tercer, sense que els treballadors tingueren contacte amb el propietari de l’hort. A demés, es va poder fixar que la quantitat de taronges recollides superava els 2.500 quilos. 

 

Després d’algunes investigacions, la Guàrdia Civil ha conseguit identificar, localitzar i detindre a un home i investigar a altres dos. Es tracta de tres xics d’entre 27 i 36 anys que han sigut detinguts com a presumptes autors de robatori de taronges. Les diligències amb motiu de la detenció i investigació han passat a la disposició del Deganat dels Jutjats de Primera Instància i Instrucció de Sogorb.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.