Detingut per furtar 2.500 quilos de taronges en Soneja

Taronges

Els presumptes lladres son tres xics d’entre 27 i 36 anys | ValènciaDiari

 

La Guàrdia Civil, amb els servicis per a combatre robatoris en el camp, ha detingut a un home i investigat a altres dos com a presumptes lladres de més de 2.500 quilos de taronges en Soneja, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló). 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la investigació es va iniciar després de què un home denunciara durant alguns dies consecutius la falta de taronges en el seu hort. Per este motiu, la Guàrdia Civil de Sogorb, localitat de la mateixa comarca, es va desplaçar fins al lloc dels fets i va descobrir algunes persones recollint taronges allí. Estos individus van informar als agents que eren treballadors i que el seu cap els havia enviat a eixe camp a treballar i per això feia dies que collien en el mateix lloc. 

 

Amb els treballs fets per l’Equip contra robatoris en el camp (ROCA) de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa, s’ha pogut determinar que els presumptes lladres eren enviats per un tercer, sense que els treballadors tingueren contacte amb el propietari de l’hort. A demés, es va poder fixar que la quantitat de taronges recollides superava els 2.500 quilos. 

 

Després d’algunes investigacions, la Guàrdia Civil ha conseguit identificar, localitzar i detindre a un home i investigar a altres dos. Es tracta de tres xics d’entre 27 i 36 anys que han sigut detinguts com a presumptes autors de robatori de taronges. Les diligències amb motiu de la detenció i investigació han passat a la disposició del Deganat dels Jutjats de Primera Instància i Instrucció de Sogorb.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, nega haver-se beneficiat del presumpte frau en els bons consum de 2022 i 2023 i assegura tindre la consciència tranquil·la.

Gómez xifra en 200.000 les persones sense atendre per la vaga mèdica en la Comunitat Valenciana

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, assegura que la vaga mèdica en la Comunitat Valenciana ha impedit atendre unes 200.000 persones en primària, consultes externes i cirurgies, i reclama a la ministra de Sanitat que assumisca la seua responsabilitat per a desbloquejar el conflicte abans de la pròxima convocatòria.

Sindicats convoquen una vaga indefinida en Groundforce al Prat i altres onze aeroports

CC.OO., UGT i ÚS criden a una vaga indefinida en Groundforce des del 30 de març en els principals aeroports, en plena disputa per salaris i poder adquisitiu.

El president de la Cambra de Comerç d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, sosté després de la seua detenció per un presumpte frau en els bons consum que mai s'ha emportat diners. Defén la seua trajectòria i confirma que optarà a la reelecció al juny.

Pérez Llorca abordarà en Les Corts la situació de la seua Consell i l’abandó de les infraestructures

Juanfran Pérez Llorca respondrà en Les Corts sobre la situació de la seua Consell i el suposat abandó del Govern central a les infraestructures de la Comunitat Valenciana, en una sessió de control marcada per les crítiques de l'oposició.

Cau una xarxa que va defraudar 32,8 milions amb el comerç de begudes alcohòliques

L'Agència Tributària i la Policia Nacional han desmantellat una xarxa que utilitzava empreses pantalla i factures falses per a defraudar 32,8 milions d'euros en el comerç de begudes alcohòliques entre 2019 i 2025.

La plantilla de CaixaBank va a la vaga per a denunciar la pressió comercial i exigir canvis laborals

La plantilla de CaixaBank secunda una jornada de vaga coincidint amb la junta d'accionistes a València per a denunciar la pressió comercial, la sobrecàrrega de treball i el seu impacte en la salut mental.

Detinguda al Campello una fugitiva reclamada per Rússia per suborns en un hospital

Una dona de 34 anys ha sigut arrestada al Campello en estar reclamada per Rússia, que l'acusa de subornar al cap mèdic d'un hospital per a aconseguir avantatge en diversos contractes.