Detingut per furtar 2.500 quilos de taronges en Soneja

Taronges

Els presumptes lladres son tres xics d’entre 27 i 36 anys | ValènciaDiari

 

La Guàrdia Civil, amb els servicis per a combatre robatoris en el camp, ha detingut a un home i investigat a altres dos com a presumptes lladres de més de 2.500 quilos de taronges en Soneja, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló). 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la investigació es va iniciar després de què un home denunciara durant alguns dies consecutius la falta de taronges en el seu hort. Per este motiu, la Guàrdia Civil de Sogorb, localitat de la mateixa comarca, es va desplaçar fins al lloc dels fets i va descobrir algunes persones recollint taronges allí. Estos individus van informar als agents que eren treballadors i que el seu cap els havia enviat a eixe camp a treballar i per això feia dies que collien en el mateix lloc. 

 

Amb els treballs fets per l’Equip contra robatoris en el camp (ROCA) de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa, s’ha pogut determinar que els presumptes lladres eren enviats per un tercer, sense que els treballadors tingueren contacte amb el propietari de l’hort. A demés, es va poder fixar que la quantitat de taronges recollides superava els 2.500 quilos. 

 

Després d’algunes investigacions, la Guàrdia Civil ha conseguit identificar, localitzar i detindre a un home i investigar a altres dos. Es tracta de tres xics d’entre 27 i 36 anys que han sigut detinguts com a presumptes autors de robatori de taronges. Les diligències amb motiu de la detenció i investigació han passat a la disposició del Deganat dels Jutjats de Primera Instància i Instrucció de Sogorb.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juny negre a les carreteres: 14 morts a la Comunitat Valenciana, huit més que fa un any

La Comunitat Valenciana ha registrat 14 morts en accidents de trànsit en juny, huit més que el 2025, dins d’un balanç estatal amb 142 víctimes mortals, la xifra més alta per a este mes des de 2010.

Pressions a l’alcalde d’Alacant perquè dimitisca pel pis VPP de Rocío Gómez a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant ha admés en Les Corts que sabia des de juliol de 2024 que l’exedil d’Urbanisme Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV reclama una compareixença urgent.

Un exregidor del PP assegura que Rocío Gómez li va dir en 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant, Antonio Gallego, ha declarat en Les Corts que Rocío Gómez li va comunicar abans d’un ple de juliol de 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV exigeix una compareixença urgent.

Pressió política a Alacant per un pis de protecció pública de l’exedil Rocío Gómez

L’exregidor Antonio Gallego assegura en Les Corts que va saber en 2024 que Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís i PSPV reclamen ara explicacions urgents i la dimissió de l’alcalde Luis Barcala.

Pavón i Bellido carreguen contra Barcala pel cas de les vivendes de protecció de Les Naus

Miguel Pavón i Natxo Bellido han responsabilitzat el govern de Luis Barcala de l’escàndal en l’adjudicació de vivendes de protecció pública a Les Naus, en la primera sessió de la comissió d’investigació de Les Corts sobre este cas.

Santi Cazorla penja les botes després de 23 anys al futbol professional

Santi Cazorla, capità i símbol del Real Oviedo i mite del Villarreal, ha confirmat la seua retirada als 41 anys després de 23 temporades al futbol professional.

Lliure amb càrrecs el conductor begut que ha ferit greu una motorista en pràctiques i ha fugit a El Campello

Un home de 32 anys ha ferit de gravetat una alumna d’autoescola que feia pràctiques de moto a El Campello i ha fugit. Quadruplicava la taxa d’alcohol i ha quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.

La campanya l’Espera Infinita denuncia el deteriorament de Rodalia a la província de València

El president provincial del PP de València, Vicent Mompó, ha llançat a Gandia la campanya l'Espera Infinita per a denunciar retards, cancel·lacions i averies constants a les línies de Rodalia, que considera un abandó del Govern central.