Detingut per furtar 2.500 quilos de taronges en Soneja

Taronges

Els presumptes lladres son tres xics d’entre 27 i 36 anys | ValènciaDiari

 

La Guàrdia Civil, amb els servicis per a combatre robatoris en el camp, ha detingut a un home i investigat a altres dos com a presumptes lladres de més de 2.500 quilos de taronges en Soneja, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló). 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la investigació es va iniciar després de què un home denunciara durant alguns dies consecutius la falta de taronges en el seu hort. Per este motiu, la Guàrdia Civil de Sogorb, localitat de la mateixa comarca, es va desplaçar fins al lloc dels fets i va descobrir algunes persones recollint taronges allí. Estos individus van informar als agents que eren treballadors i que el seu cap els havia enviat a eixe camp a treballar i per això feia dies que collien en el mateix lloc. 

 

Amb els treballs fets per l’Equip contra robatoris en el camp (ROCA) de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa, s’ha pogut determinar que els presumptes lladres eren enviats per un tercer, sense que els treballadors tingueren contacte amb el propietari de l’hort. A demés, es va poder fixar que la quantitat de taronges recollides superava els 2.500 quilos. 

 

Després d’algunes investigacions, la Guàrdia Civil ha conseguit identificar, localitzar i detindre a un home i investigar a altres dos. Es tracta de tres xics d’entre 27 i 36 anys que han sigut detinguts com a presumptes autors de robatori de taronges. Les diligències amb motiu de la detenció i investigació han passat a la disposició del Deganat dels Jutjats de Primera Instància i Instrucció de Sogorb.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.