8.8 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Detingut un menor per tràfic de drogues en Almenara

Detingut un menor per tràfic de drogues en Almenara, en la Plana Baixa (Castelló)

Haixix | Pixabay

 

La Policia Local ha detingut a un menor d’edat, de 16 anys, per, presumptament, ser autor d’un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues en la localitat d’Almenara, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). El menor actuava als voltants d’un institut del municipi.

 

En Almenara, la policia té un sistema de vigilància al voltant dels centres escolars per a evitar que els xiquets escapen de classe o per a controlar possibles delictes o actuacions vandàliques relacionades amb violència o droga.

 

Quan els agents policials estaven per fora de l’institut, van vore com un xic i diferents alumnes del centre escolar intercanviaven algunes substàncies, motiu pel que van decidir arrimar-se i enterar-se de què passava. Van anar fins allí i van identificar al menor, al mateix temps que el van registrar, moment en el que van trobar dosis d’haixix i una bàscula de precisió. En eixe instant, el van detindre i ara està en mans de la Guàrdia Civil d’Almenara.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.