10.2 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Detingut un menor per tràfic de drogues en Almenara

Detingut un menor per tràfic de drogues en Almenara, en la Plana Baixa (Castelló)

Haixix | Pixabay

 

La Policia Local ha detingut a un menor d’edat, de 16 anys, per, presumptament, ser autor d’un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues en la localitat d’Almenara, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). El menor actuava als voltants d’un institut del municipi.

 

En Almenara, la policia té un sistema de vigilància al voltant dels centres escolars per a evitar que els xiquets escapen de classe o per a controlar possibles delictes o actuacions vandàliques relacionades amb violència o droga.

 

Quan els agents policials estaven per fora de l’institut, van vore com un xic i diferents alumnes del centre escolar intercanviaven algunes substàncies, motiu pel que van decidir arrimar-se i enterar-se de què passava. Van anar fins allí i van identificar al menor, al mateix temps que el van registrar, moment en el que van trobar dosis d’haixix i una bàscula de precisió. En eixe instant, el van detindre i ara està en mans de la Guàrdia Civil d’Almenara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó de Castelló II

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona de 41 anys durant un control d'accés a visitants a la presó de Castelló II. Se li van intervindre 78 g de presumpte haixix i 2,20 g de suposada cocaïna ocults a l'interior del cos.

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó Castelló II

Una dona de 41 anys va ser arrestada en intentar introduir haixixs i suposada cocaïna a Castelló II. L'alerta d'un gos detector va permetre intervindre els embolcalls ocults.

Startup València, Alicantec i Xarxatec acorden constituir la federació Comunitat Startup amb més de 550 empreses

Les tres associacions de l'ecosistema emprenedor han pactat crear una federació regional que representarà a més de 550 empreses tecnològiques. La iniciativa busca una veu única i interlocució més eficaç amb institucions, amb suport empresarial i de la Generalitat.

Aerte xifra l’ocupació de les residències de majors en la Comunitat en el 95,5% i alerta de dèficit de places

Aerte corregix el 61,3% difós i situa l'ocupació mitjana en el 95,5% després d'analitzar més de 10.000 places. Reclama una resposta sostinguda davant la demanda.

Presó provisional per a quatre detinguts per l’assalt a una vivenda a Alacant

Un jutge ha decretat presó provisional per a quatre hòmens vinculats a un assalt violent a Alacant. La Policia va trobar armes i material per a immobilitzar a la víctima.

Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de droga en una vivenda de València i ha detingut a un pare i al seu fill. En el registre s'han intervingut cocaïna, marihuana, substància de tall, balances de precisió i més de 4.600 euros.

Sindicats denuncien 11 acomiadaments en Grup Segura i ús de ETT a València

CCOO i UGT han denunciat l'acomiadament d'11 treballadors en Grup Segura a València i l'ús de ETT. L'empresa ho vincula a la fi del tercer torn i defén el seu compromís laboral.

Compte arrere per al Benidorm Fest: Dani J trenca estereotips amb una bachata de fusió

Dani J arriba al Benidorm Fest amb una proposta de bachata que mescla estils i busca derrocar clixés. Promet un espectacle amb ball i menys pressió sense Eurovisió 2026.