10.8 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Detingut per furtar en un supermercat de València i agredir a un treballador

Agents de la Policia Nacional han detingut en un establiment comercial del districte d'Exposició de València a un home de 37 anys, d'origen ucraïnés, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de, pel que sembla, intentar anar-se'n d'allí amb diversos efectes. En adonar-se un dels empleats i impedir-li l'eixida, va començar a insultar-lo i pel que sembla el va agafar del coll.

 

16 sobres de salmó i tres envasos de vi que ascendien a uns 65 euros

Els fets van ocórrer sobre les 20 hores, quan els policies es van dirigir al lloc, on van esbrinar que moments abans un home havia introduït diversos objectes de l'establiment en una borsa i va intentar abandonar-lo sense pagar-los, moment en què va ser interceptat per un dels empleats que va donar avís a la policia.

El sospitós, en assabentar-se que la policia havia sigut avisada, va començar a insultar a l'empleat i fins i tot va trencar una de les cistelles i va obrir un envàs de vi que es va beure.

 

Davant tal situació, un altre dels empleats es va aproximar per a ajudar al seu company, moment en què va començar a insultar-lo i el va agafar del coll. Finalment, els agents el van detenir com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Dijous nuvolós i amb ratxes molt fortes a Alacant i l’interior de València i Castelló

La jornada presenta intervals de núvols i possibilitat de pluges febles al final del dia, amb vent de l'oest i nord-oest que tendirà a amainar a la vesprada. La cota de neu se situa en 1.100-1.300 metres a l'interior nord i les temperatures varien poc.

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.