Detingut per furtar en un supermercat de València i agredir a un treballador

Agents de la Policia Nacional han detingut en un establiment comercial del districte d'Exposició de València a un home de 37 anys, d'origen ucraïnés, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de, pel que sembla, intentar anar-se'n d'allí amb diversos efectes. En adonar-se un dels empleats i impedir-li l'eixida, va començar a insultar-lo i pel que sembla el va agafar del coll.

 

16 sobres de salmó i tres envasos de vi que ascendien a uns 65 euros

Els fets van ocórrer sobre les 20 hores, quan els policies es van dirigir al lloc, on van esbrinar que moments abans un home havia introduït diversos objectes de l'establiment en una borsa i va intentar abandonar-lo sense pagar-los, moment en què va ser interceptat per un dels empleats que va donar avís a la policia.

El sospitós, en assabentar-se que la policia havia sigut avisada, va començar a insultar a l'empleat i fins i tot va trencar una de les cistelles i va obrir un envàs de vi que es va beure.

 

Davant tal situació, un altre dels empleats es va aproximar per a ajudar al seu company, moment en què va començar a insultar-lo i el va agafar del coll. Finalment, els agents el van detenir com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.