Detingut per furtar en un supermercat de València i agredir a un treballador

Agents de la Policia Nacional han detingut en un establiment comercial del districte d'Exposició de València a un home de 37 anys, d'origen ucraïnés, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de, pel que sembla, intentar anar-se'n d'allí amb diversos efectes. En adonar-se un dels empleats i impedir-li l'eixida, va començar a insultar-lo i pel que sembla el va agafar del coll.

 

16 sobres de salmó i tres envasos de vi que ascendien a uns 65 euros

Els fets van ocórrer sobre les 20 hores, quan els policies es van dirigir al lloc, on van esbrinar que moments abans un home havia introduït diversos objectes de l'establiment en una borsa i va intentar abandonar-lo sense pagar-los, moment en què va ser interceptat per un dels empleats que va donar avís a la policia.

El sospitós, en assabentar-se que la policia havia sigut avisada, va començar a insultar a l'empleat i fins i tot va trencar una de les cistelles i va obrir un envàs de vi que es va beure.

 

Davant tal situació, un altre dels empleats es va aproximar per a ajudar al seu company, moment en què va començar a insultar-lo i el va agafar del coll. Finalment, els agents el van detenir com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.