10.2 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Detingut per furtar en un supermercat de València i agredir a un treballador

Agents de la Policia Nacional han detingut en un establiment comercial del districte d'Exposició de València a un home de 37 anys, d'origen ucraïnés, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de, pel que sembla, intentar anar-se'n d'allí amb diversos efectes. En adonar-se un dels empleats i impedir-li l'eixida, va començar a insultar-lo i pel que sembla el va agafar del coll.

 

16 sobres de salmó i tres envasos de vi que ascendien a uns 65 euros

Els fets van ocórrer sobre les 20 hores, quan els policies es van dirigir al lloc, on van esbrinar que moments abans un home havia introduït diversos objectes de l'establiment en una borsa i va intentar abandonar-lo sense pagar-los, moment en què va ser interceptat per un dels empleats que va donar avís a la policia.

El sospitós, en assabentar-se que la policia havia sigut avisada, va començar a insultar a l'empleat i fins i tot va trencar una de les cistelles i va obrir un envàs de vi que es va beure.

 

Davant tal situació, un altre dels empleats es va aproximar per a ajudar al seu company, moment en què va començar a insultar-lo i el va agafar del coll. Finalment, els agents el van detenir com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.