Detingut per furtar en un supermercat de València i agredir a un treballador

Agents de la Policia Nacional han detingut en un establiment comercial del districte d'Exposició de València a un home de 37 anys, d'origen ucraïnés, com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació, després de, pel que sembla, intentar anar-se'n d'allí amb diversos efectes. En adonar-se un dels empleats i impedir-li l'eixida, va començar a insultar-lo i pel que sembla el va agafar del coll.

 

16 sobres de salmó i tres envasos de vi que ascendien a uns 65 euros

Els fets van ocórrer sobre les 20 hores, quan els policies es van dirigir al lloc, on van esbrinar que moments abans un home havia introduït diversos objectes de l'establiment en una borsa i va intentar abandonar-lo sense pagar-los, moment en què va ser interceptat per un dels empleats que va donar avís a la policia.

El sospitós, en assabentar-se que la policia havia sigut avisada, va començar a insultar a l'empleat i fins i tot va trencar una de les cistelles i va obrir un envàs de vi que es va beure.

 

Davant tal situació, un altre dels empleats es va aproximar per a ajudar al seu company, moment en què va començar a insultar-lo i el va agafar del coll. Finalment, els agents el van detenir com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.