16 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Detingut en Gandia per trencar-li un got en el cap al seu veí i amenaçar-lo amb un martell

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts a un home de 38 anys, com a presumpte autor dels delictes de lesions i amenaces, després d’agredir amb un got de vidre en el cap i amenaçar de mort al seu veí en Gandia, en la comarca de la Safor (València).

 

Els fets s’han produït cap a les set de la vesprada quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un carrer de Gandia, a on pareixia que una persona havia sigut agredida i es trobava sagnant pel cap.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit fins al lloc dels fets, a on han vist a un home que sagnava pel cap. Per eixa raó, el primer que han fet ha sigut avisar als servicis sanitaris que, després d’assistir-lo, l’han traslladat a un centre sanitari, ja que necessitava punts de sutura. A demés, ha hagut de ser operat d’urgència perquè l’agressor també li ha tallat el tendó del dit índex dret.

 

La víctima assegura que havia tingut una discussió amb un veí de la finca. En un moment donat, eixe veí ha agarrat un got de vidre i un martell i s’ha dirigit cap a ell mentres l’ha amenaçat amb matar-lo. L’agressor li ha trencat el got de vidre en el cap i li ha provocat un tall en la part frontal.

 

Els agents han demanat al sospitós que baixara al portal i una volta allí els ha assegurat que efectivament havia tingut una discussió amb la víctima sense donar més detalls del que havia passat. A pesar d’això, els agents han vist que l’home tenia uns talls en la mà dreta, pel que, després de fer les comprovacions oportunes, l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions i amenaces.

 

El detingut, amb antecedents policials, ha quedat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer quan siga requerit per l’Autoritat Judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.

El levantinismo rep a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua imatge en el seu primer retorn al Ciutat de València amb el València. El migcampista és titular.

Dimitrievski frena al Llevant i manté viu al València en el derbi (0-0)

El Llevant va tindre l'ocasió més clara amb una cabotada d'Iván Romero que Stole Dimitrievski va traure en el 16; el València, sense connectar amb Pepelu i Ugrinic, a penes va inquietar a Ryan.

El vent marca l’obertura de temporada en el Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo ha obert la temporada amb nou carreres concentrades en diumenge pel fort vent. Van Langendonck, Ruta, Bearman, Kräling i els GT i GT4 repartixen triomfs; Stromsted domina en prototips.

La DGT alça les restriccions de velocitat a Castelló pel vent

La DGT ha alçat el límit de 80 km/h en l'AP-7 de Castelló pel vent. Seguixen restriccions per a pesats en l'A-33 i en l'AP-7, amb alerta groga.

El Ciutat de València va rebre a Pepelu amb crits i bitllets amb la seua cara

L'afició del Llevant va corejar 'Pepelu és una rata' i va mostrar bitllets amb el seu rostre en el seu retorn al Ciutat. Els càntics, amb el lema 'Pepelu judas', van començar en els limítrofs i es van repetir durant el calfament.

El Vila-real encadena tres eixides sense guanyar més d’un any després

El Vila-real va perdre 2-1 davant el Getafe i encadena tres eixides sense guanyar. L'última victòria fora va ser 1-3 davant l'Elx el 3 de gener.

Demi Vollering conquista la Setmana Ciclista de la Comunitat Valenciana amb victòria al sprint a València

Demi Vollering es va imposar en l'última etapa a València i va assegurar la general de la dècima Setmana Ciclista. Va sumar el seu segon títol i el mallot de punts.