9.5 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Detingut un home per agredir la seua nóvia durant les seues vacances en València

Un home ha sigut detingut en València per agents de la Policia Nacional per agredir la seua nóvia durant les seues vacances en la capital. L'home, d'origen polonés ha sigut arrestat com autor d'un delicte de mals tractes en l'àmbit familiar, a pesar de tractar-se d'un cas de violència de gènere. Segons ha informat la Policia Nacional, l'home va agredir a la seua parella en l'apartament que compartien durant les vacances i la víctima va haver de rebre assistència sanitària. Els fets van ocórrer a la matinada, quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un domicili del districte d'Exposició on, segons sembla un home estava agredint a una dona. De seguida els agents es van dirigir al lloc i van trobar un home que eles va contar una versió totalment diferent. Va contar als agents que la seua nóvia s'havia posat agressiva amb ell i per a evitar problemes va decidir eixir de l'habitatge, ja que sabia que els veïns havien cridat a la policia.

Un dels agents es va quedar amb l'agressor i l'altre va anar a comprovar la veracitat dels fets. Una vegada va arribar al domicili per a parlar amb la víctima, aquesta li va manifestar que havien mantingut una forta discussió i que posteriorment ell l'havia agredit, espentant-la contra la paret, pegant-li diverses galtades i punyades en el pit, i finalment tirant-la contra terra on li va xafar el coll per a ofegar-la. Va continuar agredint-la espentant-la repetidament fins que va traure-la de la casa i la va tirar al replà. L'agressor masclista va ser detingut en comprovar els agents els colps que presentava la víctima i l'home, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.