Detingut un home per agredir la seua nóvia durant les seues vacances en València

Un home ha sigut detingut en València per agents de la Policia Nacional per agredir la seua nóvia durant les seues vacances en la capital. L'home, d'origen polonés ha sigut arrestat com autor d'un delicte de mals tractes en l'àmbit familiar, a pesar de tractar-se d'un cas de violència de gènere. Segons ha informat la Policia Nacional, l'home va agredir a la seua parella en l'apartament que compartien durant les vacances i la víctima va haver de rebre assistència sanitària. Els fets van ocórrer a la matinada, quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un domicili del districte d'Exposició on, segons sembla un home estava agredint a una dona. De seguida els agents es van dirigir al lloc i van trobar un home que eles va contar una versió totalment diferent. Va contar als agents que la seua nóvia s'havia posat agressiva amb ell i per a evitar problemes va decidir eixir de l'habitatge, ja que sabia que els veïns havien cridat a la policia.

Un dels agents es va quedar amb l'agressor i l'altre va anar a comprovar la veracitat dels fets. Una vegada va arribar al domicili per a parlar amb la víctima, aquesta li va manifestar que havien mantingut una forta discussió i que posteriorment ell l'havia agredit, espentant-la contra la paret, pegant-li diverses galtades i punyades en el pit, i finalment tirant-la contra terra on li va xafar el coll per a ofegar-la. Va continuar agredint-la espentant-la repetidament fins que va traure-la de la casa i la va tirar al replà. L'agressor masclista va ser detingut en comprovar els agents els colps que presentava la víctima i l'home, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.