Detingut un home per agredir la seua nóvia durant les seues vacances en València

Un home ha sigut detingut en València per agents de la Policia Nacional per agredir la seua nóvia durant les seues vacances en la capital. L'home, d'origen polonés ha sigut arrestat com autor d'un delicte de mals tractes en l'àmbit familiar, a pesar de tractar-se d'un cas de violència de gènere. Segons ha informat la Policia Nacional, l'home va agredir a la seua parella en l'apartament que compartien durant les vacances i la víctima va haver de rebre assistència sanitària. Els fets van ocórrer a la matinada, quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un domicili del districte d'Exposició on, segons sembla un home estava agredint a una dona. De seguida els agents es van dirigir al lloc i van trobar un home que eles va contar una versió totalment diferent. Va contar als agents que la seua nóvia s'havia posat agressiva amb ell i per a evitar problemes va decidir eixir de l'habitatge, ja que sabia que els veïns havien cridat a la policia.

Un dels agents es va quedar amb l'agressor i l'altre va anar a comprovar la veracitat dels fets. Una vegada va arribar al domicili per a parlar amb la víctima, aquesta li va manifestar que havien mantingut una forta discussió i que posteriorment ell l'havia agredit, espentant-la contra la paret, pegant-li diverses galtades i punyades en el pit, i finalment tirant-la contra terra on li va xafar el coll per a ofegar-la. Va continuar agredint-la espentant-la repetidament fins que va traure-la de la casa i la va tirar al replà. L'agressor masclista va ser detingut en comprovar els agents els colps que presentava la víctima i l'home, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.