Detingut un home per agredir la seua nóvia durant les seues vacances en València

Un home ha sigut detingut en València per agents de la Policia Nacional per agredir la seua nóvia durant les seues vacances en la capital. L'home, d'origen polonés ha sigut arrestat com autor d'un delicte de mals tractes en l'àmbit familiar, a pesar de tractar-se d'un cas de violència de gènere. Segons ha informat la Policia Nacional, l'home va agredir a la seua parella en l'apartament que compartien durant les vacances i la víctima va haver de rebre assistència sanitària. Els fets van ocórrer a la matinada, quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un domicili del districte d'Exposició on, segons sembla un home estava agredint a una dona. De seguida els agents es van dirigir al lloc i van trobar un home que eles va contar una versió totalment diferent. Va contar als agents que la seua nóvia s'havia posat agressiva amb ell i per a evitar problemes va decidir eixir de l'habitatge, ja que sabia que els veïns havien cridat a la policia.

Un dels agents es va quedar amb l'agressor i l'altre va anar a comprovar la veracitat dels fets. Una vegada va arribar al domicili per a parlar amb la víctima, aquesta li va manifestar que havien mantingut una forta discussió i que posteriorment ell l'havia agredit, espentant-la contra la paret, pegant-li diverses galtades i punyades en el pit, i finalment tirant-la contra terra on li va xafar el coll per a ofegar-la. Va continuar agredint-la espentant-la repetidament fins que va traure-la de la casa i la va tirar al replà. L'agressor masclista va ser detingut en comprovar els agents els colps que presentava la víctima i l'home, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La espera per a operar pacients amb risc vital cau de 61 a 17 dies a la Comunitat

Sanitat ha reduït a 17 dies la demora mitjana per a operar pacients amb risc vital (prioritat 1), molt per davall del límit clínic de 30 dies, i ha retallat a la mitat el nombre d’afectats en esta categoria.

Detinguts 17 joves per assaltar dones majors i robar-los les joies a la Marina Baixa

La Guàrdia Civil ha detingut 17 persones, d’entre 17 i 31 anys, acusades de 18 robatoris amb violència i 3 furts a dones majors a Altea, l’Alfàs del Pi i altres municipis de la Marina Baixa. La banda presumptament les seguia fins al portal de casa per arrancar-los les joies, sovint amb lesions.

Mor un home de 76 anys després d’una parada cardiorespiratòria a la platja de Ponent-Los Náufragos de Torrevella

Un home de 76 anys ha mort a primera hora del matí a la platja de Ponent-Los Náufragos de Torrevella després de patir una parada cardiorespiratòria, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari.

Anselmi explica quin Elx vol: agressiu, valent i sempre mirant la porteria rival

L argentí Martín Anselmi definix el seu model per a l Elx: un equip agressiu, solidari, dinàmic i molt connectat en atac i pressió.

Judici oral a un jove per injuriar Carlos Mazón en xarxes mig any després de la dana

Una jutgessa de València ha obert judici oral contra un jove de 21 anys que, en abril de 2025, va insultar en obert l’aleshores president de la Generalitat, Carlos Mazón, a la xarxa social X. La Fiscalia demana una multa de 3.000 euros per un presumpte delicte d’injúries contra autoritat.

El relat més íntim de Ferran Torres: quan va pensar a deixar el futbol

Ferran Torres, heroi de la segona estrela d’Espanya, ha revelat que va arribar a perdre la il·lusió pel futbol i va pensar a deixar-lo per la pressió i les crítiques, fins que va demanar ajuda psicològica.

El xofer de Pradas diu que no recorda converses ni telefonades el dia de la DANA

El xofer de l’exconsellera Salomé Pradas ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda ni converses ni telefonades durant els desplaçaments del dia de la DANA perquè, segons ha explicat, anava pendent de la carretera. Ha detallat el recorregut d’aquella jornada i ha remarcat que va tindre poques interaccions amb la resta de càrrecs presents.

Fins a 41 graus: avís taronja per calor extrema en set comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana

Set comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, han activat l’avís taronja per una nova onada de calor amb màximes de fins a 41 graus, segons Aemet.