Detingut un home per agredir la seua nóvia durant les seues vacances en València

Un home ha sigut detingut en València per agents de la Policia Nacional per agredir la seua nóvia durant les seues vacances en la capital. L'home, d'origen polonés ha sigut arrestat com autor d'un delicte de mals tractes en l'àmbit familiar, a pesar de tractar-se d'un cas de violència de gènere. Segons ha informat la Policia Nacional, l'home va agredir a la seua parella en l'apartament que compartien durant les vacances i la víctima va haver de rebre assistència sanitària. Els fets van ocórrer a la matinada, quan els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un domicili del districte d'Exposició on, segons sembla un home estava agredint a una dona. De seguida els agents es van dirigir al lloc i van trobar un home que eles va contar una versió totalment diferent. Va contar als agents que la seua nóvia s'havia posat agressiva amb ell i per a evitar problemes va decidir eixir de l'habitatge, ja que sabia que els veïns havien cridat a la policia.

Un dels agents es va quedar amb l'agressor i l'altre va anar a comprovar la veracitat dels fets. Una vegada va arribar al domicili per a parlar amb la víctima, aquesta li va manifestar que havien mantingut una forta discussió i que posteriorment ell l'havia agredit, espentant-la contra la paret, pegant-li diverses galtades i punyades en el pit, i finalment tirant-la contra terra on li va xafar el coll per a ofegar-la. Va continuar agredint-la espentant-la repetidament fins que va traure-la de la casa i la va tirar al replà. L'agressor masclista va ser detingut en comprovar els agents els colps que presentava la víctima i l'home, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Metrovalencia fa treballs nocturns de manteniment en les línies 4 i 6 del tramvia sense tallar el servici

Metrovalencia executa fins a mitjan juny treballs nocturns de amolado en les línies 4 i 6 del tramvia per a reduir sorolls i vibracions, mantenint la circulació habitual.

L’incendi en la planta de processament d’ametla de Vall d’Alba seguix actiu després de tota la nit de treball

L'incendi declarat en una empresa de processament d'ametla en un polígon de Vall d'Alba continua actiu, malgrat que els bombers han treballat durant tota la nit en la seua extinció.

Cau una plantació de marihuana amb més de mil plantes a L’Olleria i quatre detinguts

La Guàrdia Civil desmantella a L'Olleria una plantació amb més de mil plantes de marihuana i deté a quatre persones, dos d'elles ja a la presó provisional.

Els sindicats docents accepten negociar amb Educació però mantenen la vaga i les protestes

Els sindicats docents acudiran a la taula de negociació amb la Conselleria d'Educació, però sostenen la vaga indefinida i les concentracions al carrer.

València impulsa la reintroducció de pollets d’òbila comuna en zones periurbanes

La Fundació Bioparc i la Generalitat han iniciat la reintroducció d'una vintena de pollets d'òbila comuna en zones periurbanes de València, una espècie vulnerable clau en el control natural de plagues de rosegadors.

Educació cita als sindicats a una nova reunió per a intentar frenar la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats del professorat a una nova reunió negociadora per a este dijous amb l'objectiu d'acostar postures i buscar un acord.

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.