7.2 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Detingut un home per amenaçar un altre amb una pistola en Albal

Un home ha sigut detingut este passat diumenge per agents de la Policia Local per presumptament haver amenaçat un altre amb una pistola en la terrassa d'un bar d'Albal, a l'Horta Sud. L'home, d'avançada edat, el va amenaçar apuntant-lo amb l'arma en presència de la resta de clients del local. Dos dels testimonis van acudir en auxili de la víctima i van aconseguir desarmar l'individu que va ser detingut poc després per una patrulla de la Policia Local d'Albal sense que ningú resultara ferit. 

L'alarma va saltar quan el telèfon d'Emergències 112 va rebre diverses cridades de veïns que alertaven de les amenaces que estava proferint un home armat en una pistola en Albal, en la terrassa d'un bar. L'incident va ocórrer concretament a les 14.30 hores, en el creuament dels carrers València i Salvador Ricart. El Centre d'Informació i Coordinació d'Emergències va mobilitzar la Guàrdia Civil i la Policia Local,que van acudir amb urgència al lloc indicat pels testimonis. Com ha avançat 'La Provincias', dos agents de la Policia Local van arribar primer a la terrassa, que aleshores estava plena de gent. L'individu ja havia sigut desarmat per dos clients del bar. Els agents van procedir a la detenció de l'home i després de forcejar li van llevar la pistola de la mà. Poc després va arribar la Guàrdia Civil.

Segons van contar els testimonis als agents, els dos homes havien discutit en la terrassa del bar per antigues picabaralles i posteriorment un d'ells havia tret una pistola per amenaçar l'altre. La gent que presenciava l'escena es va espantar quan van vore l'arma i es van apartar però dos veïns van acudir per auxiliar la víctima i un d'ells va aconseguir llevar-li la pistola. Just en eixe moment va arribar la Policia Local que va arrestar l'home i dos guàrdies civils de la caserna d'Alfafar. Una vegada detingut l'agressor els agents es van entrevistar amb diversos testimonis per a reconstruir l'escena dels fets i conéixer els motius de les amenaces. El detingut, un home de 73 anys i de nacionalitat espanyola passarà hui a disposició judicial com a preusmpte autor dels delictes d'amenaces. La víctima, en canvi, té 55 anys.

Últimes notícies

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.

El temporal ha deixat almenys 23.000 hectàrees de cultiu afectades i 80 intervencions a València

La Diputació xifra de manera provisional més de 23.000 hectàrees de cultiu afectades i el Consorci de Bombers ha gestionat 306 avisos, amb 80 intervencions. Tretze de les 14 carreteres tallades ja han reobert i es preveu l'obertura de la CV-543 entre hui i demà.

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.

La Generalitat defén que la simplificació administrativa generarà ocupació i riquesa

El Consell ha defés el seu decret de simplificació per a accelerar projectes i atraure inversió, mentres Govern i Compromís alerten de menys controls i riscos ambientals. El debat s'ha intensificat malgrat que la norma encara no s'ha publicat oficialment.

El PSOE avisa que Feijóo oferirà racisme i masclisme institucional si governa

Diana Morant ha vinculat el projecte del PP als seus pactes amb Vox i ha denunciat exemples de 'racisme institucional' i 'masclisme institucional' en diverses autonomies. També ha acusat a Feijóo de mancar de projecte propi, de normalitzar a Vox i ha defés que el PSOE ha expulsat als qui van incórrer en conductes reprotxables.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.