Detingut un home per amenaçar un altre amb una pistola en Albal

Un home ha sigut detingut este passat diumenge per agents de la Policia Local per presumptament haver amenaçat un altre amb una pistola en la terrassa d'un bar d'Albal, a l'Horta Sud. L'home, d'avançada edat, el va amenaçar apuntant-lo amb l'arma en presència de la resta de clients del local. Dos dels testimonis van acudir en auxili de la víctima i van aconseguir desarmar l'individu que va ser detingut poc després per una patrulla de la Policia Local d'Albal sense que ningú resultara ferit. 

L'alarma va saltar quan el telèfon d'Emergències 112 va rebre diverses cridades de veïns que alertaven de les amenaces que estava proferint un home armat en una pistola en Albal, en la terrassa d'un bar. L'incident va ocórrer concretament a les 14.30 hores, en el creuament dels carrers València i Salvador Ricart. El Centre d'Informació i Coordinació d'Emergències va mobilitzar la Guàrdia Civil i la Policia Local,que van acudir amb urgència al lloc indicat pels testimonis. Com ha avançat 'La Provincias', dos agents de la Policia Local van arribar primer a la terrassa, que aleshores estava plena de gent. L'individu ja havia sigut desarmat per dos clients del bar. Els agents van procedir a la detenció de l'home i després de forcejar li van llevar la pistola de la mà. Poc després va arribar la Guàrdia Civil.

Segons van contar els testimonis als agents, els dos homes havien discutit en la terrassa del bar per antigues picabaralles i posteriorment un d'ells havia tret una pistola per amenaçar l'altre. La gent que presenciava l'escena es va espantar quan van vore l'arma i es van apartar però dos veïns van acudir per auxiliar la víctima i un d'ells va aconseguir llevar-li la pistola. Just en eixe moment va arribar la Policia Local que va arrestar l'home i dos guàrdies civils de la caserna d'Alfafar. Una vegada detingut l'agressor els agents es van entrevistar amb diversos testimonis per a reconstruir l'escena dels fets i conéixer els motius de les amenaces. El detingut, un home de 73 anys i de nacionalitat espanyola passarà hui a disposició judicial com a preusmpte autor dels delictes d'amenaces. La víctima, en canvi, té 55 anys.

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.