16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Detingut un home per amenaçar un altre amb una pistola en Albal

Un home ha sigut detingut este passat diumenge per agents de la Policia Local per presumptament haver amenaçat un altre amb una pistola en la terrassa d'un bar d'Albal, a l'Horta Sud. L'home, d'avançada edat, el va amenaçar apuntant-lo amb l'arma en presència de la resta de clients del local. Dos dels testimonis van acudir en auxili de la víctima i van aconseguir desarmar l'individu que va ser detingut poc després per una patrulla de la Policia Local d'Albal sense que ningú resultara ferit. 

L'alarma va saltar quan el telèfon d'Emergències 112 va rebre diverses cridades de veïns que alertaven de les amenaces que estava proferint un home armat en una pistola en Albal, en la terrassa d'un bar. L'incident va ocórrer concretament a les 14.30 hores, en el creuament dels carrers València i Salvador Ricart. El Centre d'Informació i Coordinació d'Emergències va mobilitzar la Guàrdia Civil i la Policia Local,que van acudir amb urgència al lloc indicat pels testimonis. Com ha avançat 'La Provincias', dos agents de la Policia Local van arribar primer a la terrassa, que aleshores estava plena de gent. L'individu ja havia sigut desarmat per dos clients del bar. Els agents van procedir a la detenció de l'home i després de forcejar li van llevar la pistola de la mà. Poc després va arribar la Guàrdia Civil.

Segons van contar els testimonis als agents, els dos homes havien discutit en la terrassa del bar per antigues picabaralles i posteriorment un d'ells havia tret una pistola per amenaçar l'altre. La gent que presenciava l'escena es va espantar quan van vore l'arma i es van apartar però dos veïns van acudir per auxiliar la víctima i un d'ells va aconseguir llevar-li la pistola. Just en eixe moment va arribar la Policia Local que va arrestar l'home i dos guàrdies civils de la caserna d'Alfafar. Una vegada detingut l'agressor els agents es van entrevistar amb diversos testimonis per a reconstruir l'escena dels fets i conéixer els motius de les amenaces. El detingut, un home de 73 anys i de nacionalitat espanyola passarà hui a disposició judicial com a preusmpte autor dels delictes d'amenaces. La víctima, en canvi, té 55 anys.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 1.900 metges van demanar ajuda per trastorns mentals i addiccions en 2023-2024

El Paime va atendre 1.933 metges entre 2023 i 2024: el 85% per trastorn mental i el 15,1% per addiccions. Les consultes per drogues es van duplicar i es marca màxim des de 2011

Ha sigut rescatat un jove de 20 anys que quasi s’ofega després de caure embriac al port d’Alacant

Un jove de 20 anys ha sigut rescatat amb símptomes d'hipotèrmia i esgotament després de caure de matinada al port d'Alacant en estat d'embriaguesa. Va ser traslladat a l'Hospital General Doctor Balmis i continua recuperant-se.

La Generalitat nomena un xofer per al expresident Carlos Mazón

El Diari Oficial publica el nomenament d'un conductor per al expresident, a proposta de Mazón i a l'empara de l'Estatut. PSPV i Compromís qüestionen el plus de quilometratge.

El vent suspén el trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana: quatre trens afectats

El tancament entre 11.00 i 16.00 per ratxes molt fortes afecta a tres Euromed i un Intercity en el corredor entre Catalunya i la Comunitat Valenciana. Renfe permet canvis i anul·lacions sense cost.

Detinguts 19 jóvens, 18 menors, per robatoris amb violència i lesions a València

La Policia Nacional ha detingut a 19 jóvens, 18 d'ells menors, per deu robatoris amb violència i dos delictes de lesions en el districte de Trànsits de València. Actuaven en grup amb una violència desmesurada i van arribar a usar armes blanques; la investigació continua oberta.

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.