15.7 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar greument a la seua exparella

Agents de la Policia Nacional han detingut a Mejorada del Campo -Madrid– a un jove de 26 anys, d’origen argentí, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar ocorregut en la localitat valenciana de Gandia, després de pel que sembla amenaçar a la seua exparella, arribant a enviar-li arxius fotogràfics amb imatges de violència explícita.

 

La investigació es va iniciar a principis d’agost, en tindre coneixement els agents que una dona podria estar sent amenaçada per la seua exparella. Després de les primeres perquisicions policials, els agents van esbrinar que l’home hauria contactat amb la víctima a través de les xarxes socials enviant-li missatges amb insults i amenaces.

 

En les plataformes d’Internet, haurien publicat ofertes de treball amb informació personal i el telèfon de la dona, rebent aquesta nombroses telefonades per a optar a aquestes ocupacions. A més, l’home presumptament li hauria telefonat en nombroses ocasions, rebent una d’elles quan la víctima es trobava en aqueix moment en dependències policials.

 

Acusat d’un delicte de maltractament

Després de conéixer els fets, els agents van iniciar les perquisicions per a la seua localització, ja que es trobava en parador ignorat. Com a resultat de les investigacions, els policies van esbrinar que l’home havia fugit a la localitat de Mejorada del Campo (Madrid), per la qual cosa amb la col·laboració dels agents de la comissaria de Coslada finalment va ser localitzat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

A conseqüència de les investigacions realitzades, s’ha pogut determinar que el sospitós presumptament també hauria participat en un robatori amb violència en un establiment comercial comés el nou de juliol a Gandia i que a més, li constava una reclamació judicial per maltractaments en l’àmbit familiar i una ordre d’expulsió en vigor, en trobar-se irregularment a Espanya.

 

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial de l’autoritat judicial de Gandia que ha decretat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.