La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar greument a la seua exparella

Agents de la Policia Nacional han detingut a Mejorada del Campo -Madrid– a un jove de 26 anys, d’origen argentí, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar ocorregut en la localitat valenciana de Gandia, després de pel que sembla amenaçar a la seua exparella, arribant a enviar-li arxius fotogràfics amb imatges de violència explícita.

 

La investigació es va iniciar a principis d’agost, en tindre coneixement els agents que una dona podria estar sent amenaçada per la seua exparella. Després de les primeres perquisicions policials, els agents van esbrinar que l’home hauria contactat amb la víctima a través de les xarxes socials enviant-li missatges amb insults i amenaces.

 

En les plataformes d’Internet, haurien publicat ofertes de treball amb informació personal i el telèfon de la dona, rebent aquesta nombroses telefonades per a optar a aquestes ocupacions. A més, l’home presumptament li hauria telefonat en nombroses ocasions, rebent una d’elles quan la víctima es trobava en aqueix moment en dependències policials.

 

Acusat d’un delicte de maltractament

Després de conéixer els fets, els agents van iniciar les perquisicions per a la seua localització, ja que es trobava en parador ignorat. Com a resultat de les investigacions, els policies van esbrinar que l’home havia fugit a la localitat de Mejorada del Campo (Madrid), per la qual cosa amb la col·laboració dels agents de la comissaria de Coslada finalment va ser localitzat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

A conseqüència de les investigacions realitzades, s’ha pogut determinar que el sospitós presumptament també hauria participat en un robatori amb violència en un establiment comercial comés el nou de juliol a Gandia i que a més, li constava una reclamació judicial per maltractaments en l’àmbit familiar i una ordre d’expulsió en vigor, en trobar-se irregularment a Espanya.

 

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial de l’autoritat judicial de Gandia que ha decretat el seu ingrés a la presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.