La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar greument a la seua exparella

Agents de la Policia Nacional han detingut a Mejorada del Campo -Madrid– a un jove de 26 anys, d’origen argentí, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar ocorregut en la localitat valenciana de Gandia, després de pel que sembla amenaçar a la seua exparella, arribant a enviar-li arxius fotogràfics amb imatges de violència explícita.

 

La investigació es va iniciar a principis d’agost, en tindre coneixement els agents que una dona podria estar sent amenaçada per la seua exparella. Després de les primeres perquisicions policials, els agents van esbrinar que l’home hauria contactat amb la víctima a través de les xarxes socials enviant-li missatges amb insults i amenaces.

 

En les plataformes d’Internet, haurien publicat ofertes de treball amb informació personal i el telèfon de la dona, rebent aquesta nombroses telefonades per a optar a aquestes ocupacions. A més, l’home presumptament li hauria telefonat en nombroses ocasions, rebent una d’elles quan la víctima es trobava en aqueix moment en dependències policials.

 

Acusat d’un delicte de maltractament

Després de conéixer els fets, els agents van iniciar les perquisicions per a la seua localització, ja que es trobava en parador ignorat. Com a resultat de les investigacions, els policies van esbrinar que l’home havia fugit a la localitat de Mejorada del Campo (Madrid), per la qual cosa amb la col·laboració dels agents de la comissaria de Coslada finalment va ser localitzat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

A conseqüència de les investigacions realitzades, s’ha pogut determinar que el sospitós presumptament també hauria participat en un robatori amb violència en un establiment comercial comés el nou de juliol a Gandia i que a més, li constava una reclamació judicial per maltractaments en l’àmbit familiar i una ordre d’expulsió en vigor, en trobar-se irregularment a Espanya.

 

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial de l’autoritat judicial de Gandia que ha decretat el seu ingrés a la presó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.