La Policia Nacional deté a un home després d’amenaçar greument a la seua exparella

Agents de la Policia Nacional han detingut a Mejorada del Campo -Madrid– a un jove de 26 anys, d’origen argentí, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar ocorregut en la localitat valenciana de Gandia, després de pel que sembla amenaçar a la seua exparella, arribant a enviar-li arxius fotogràfics amb imatges de violència explícita.

 

La investigació es va iniciar a principis d’agost, en tindre coneixement els agents que una dona podria estar sent amenaçada per la seua exparella. Després de les primeres perquisicions policials, els agents van esbrinar que l’home hauria contactat amb la víctima a través de les xarxes socials enviant-li missatges amb insults i amenaces.

 

En les plataformes d’Internet, haurien publicat ofertes de treball amb informació personal i el telèfon de la dona, rebent aquesta nombroses telefonades per a optar a aquestes ocupacions. A més, l’home presumptament li hauria telefonat en nombroses ocasions, rebent una d’elles quan la víctima es trobava en aqueix moment en dependències policials.

 

Acusat d’un delicte de maltractament

Després de conéixer els fets, els agents van iniciar les perquisicions per a la seua localització, ja que es trobava en parador ignorat. Com a resultat de les investigacions, els policies van esbrinar que l’home havia fugit a la localitat de Mejorada del Campo (Madrid), per la qual cosa amb la col·laboració dels agents de la comissaria de Coslada finalment va ser localitzat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

A conseqüència de les investigacions realitzades, s’ha pogut determinar que el sospitós presumptament també hauria participat en un robatori amb violència en un establiment comercial comés el nou de juliol a Gandia i que a més, li constava una reclamació judicial per maltractaments en l’àmbit familiar i una ordre d’expulsió en vigor, en trobar-se irregularment a Espanya.

 

El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial de l’autoritat judicial de Gandia que ha decretat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Morant alerta que la Comunitat serà la primera amb pressupost de Vox amb ‘prioritat nacional’

Diana Morant critica que la Comunitat Valenciana vaja a aprovar el primer pressupost autonòmic de Vox amb ‘prioritat nacional’ i acusa el PP d’assumir la seua agenda, mentre anuncia que el Consell de Ministres aprovarà l’aportació anual a l’Acadèmia Valenciana de la Llengua.

El Valencia ultima el fitxatge de Thomas Meunier a l’espera de l’acord definitiu

El Valencia CF ha encarrilat el fitxatge del lateral belga Thomas Meunier i negocia els últims detalls del contracte, pendent només de l’acord definitiu i la revisió mèdica.

Morant acusa la Generalitat de fer la Comunitat líder en uns pressupostos amb ‘prioritat nacional’ de Vox

Diana Morant acusa el Consell de ser el primer a pactar uns pressupostos amb ‘prioritat nacional’ de Vox i anuncia que el Consell de Ministres aprovarà l’aportació anual a l’AVL.

El fitxatge de Thomas Meunier pel València CF, a punt de quedar tancat

El València CF negocia els últims detalls del contracte de Thomas Meunier, lateral belga de 34 anys que arriba lliure després de dos anys al Lille.

Aliou Dieng confia a estar a l’altura del que li demana Corberán en el Valencia CF

El migcampista malià Aliou Dieng, fitxat pel Valencia CF fins a 2028, assegura que Carlos Corberán espera molt d’ell i que treballarà per estar a l’altura, amb humilitat i dedicació absoluta al futbol i a la seua família.

Alacant recorda Miguel Ángel Blanco amb un minut de silenci i una ofrena floral

Alacant ha homenatjat Miguel Ángel Blanco, regidor del PP assassinat per ETA en 1997, amb un minut de silenci i una ofrena floral en el Monument a la Pau. L’acte ha reunit autoritats municipals i familiars, que han reclamat mantindre viu el seu llegat i el record de l’esperit d’Ermua.

Alacant recorda Miguel Ángel Blanco amb un minut de silenci 29 anys després del seu assassinat

Alacant ha homenatjat el regidor del PP a Ermua Miguel Ángel Blanco, assassinat per ETA en 1997, amb un minut de silenci i una ofrena floral al Monument a la Pau.

George Korsantia reforça el joc interior del Lucentum Alicante per a la Primera FEB

El Lucentum Alicante ha incorporat l’ala-pívot internacional georgià George Korsantia, huité fitxatge per a la pròxima temporada en Primera FEB.