Detingut un home per delictes de proxenetisme agreujat

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alacant a una persona de 36 anys i nacional de Paraguai que era buscat per la Justícia de França la qual havia dictat una Ordre Europea de Detenció i Lliurament per un presumpte delicte de proxenetisme agreujat, pertinença a organització criminal, tràfic d’éssers humans, conspiració i blanqueig de capitals perquè fos detingut.

Els agents de la Unitat de Delinqüència Especialitzada i Violenta de la Brigada de Policia Judicial d’Elx van rebre de la Secció de Fugitius de la UDYCO Central de la Brigada Central de Policia Judicial la sol·licitud de col·laboració per a donar amb el parador de tal persona, ja que es tenia sospites que podria estar treballant a Alacant. Després de diversos dies de vigilàncies, els policies van descobrir que el fugitiu es trobava treballant en un concessionari de vehicles a la ciutat d’Alacant.

Va ser detingut quan sortia del seu treball

Una vegada descobert el seu lloc de treball els agents van realitzar un dispositiu discret fins que es van donar les condicions segures per a ser interceptat i detingut.

El detingut formava part presumptament d’una xarxa de proxenetisme internacional que operava a França, Espanya i Paraguai

El detingut formava part presumptament d’una xarxa de proxenetisme molt estructurada establerta entre França, Espanya i Paragua. Les xiques víctimes de la xarxa eren obligades a prostituir-se a la regió de París i lliuraven els seus ingressos als proxenetes de Paraguai i Espanya. El detingut es va establir a Espanya i des d’aquí gestionava les activitats de proxenetisme a França i Espanya. A més realitzava les transferències de diners entre França, Paraguai i Espanya, així com els transports de les víctimes prostituïdes a França i Espanya. Per estos delictes s’enfronta a una pena màxima de 20 anys de presó.

El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número tres de l’Audiència nacional que serà l’encarregat de decidir sobre l’Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.