Detingut un home per delictes de proxenetisme agreujat

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alacant a una persona de 36 anys i nacional de Paraguai que era buscat per la Justícia de França la qual havia dictat una Ordre Europea de Detenció i Lliurament per un presumpte delicte de proxenetisme agreujat, pertinença a organització criminal, tràfic d’éssers humans, conspiració i blanqueig de capitals perquè fos detingut.

Els agents de la Unitat de Delinqüència Especialitzada i Violenta de la Brigada de Policia Judicial d’Elx van rebre de la Secció de Fugitius de la UDYCO Central de la Brigada Central de Policia Judicial la sol·licitud de col·laboració per a donar amb el parador de tal persona, ja que es tenia sospites que podria estar treballant a Alacant. Després de diversos dies de vigilàncies, els policies van descobrir que el fugitiu es trobava treballant en un concessionari de vehicles a la ciutat d’Alacant.

Va ser detingut quan sortia del seu treball

Una vegada descobert el seu lloc de treball els agents van realitzar un dispositiu discret fins que es van donar les condicions segures per a ser interceptat i detingut.

El detingut formava part presumptament d’una xarxa de proxenetisme internacional que operava a França, Espanya i Paraguai

El detingut formava part presumptament d’una xarxa de proxenetisme molt estructurada establerta entre França, Espanya i Paragua. Les xiques víctimes de la xarxa eren obligades a prostituir-se a la regió de París i lliuraven els seus ingressos als proxenetes de Paraguai i Espanya. El detingut es va establir a Espanya i des d’aquí gestionava les activitats de proxenetisme a França i Espanya. A més realitzava les transferències de diners entre França, Paraguai i Espanya, així com els transports de les víctimes prostituïdes a França i Espanya. Per estos delictes s’enfronta a una pena màxima de 20 anys de presó.

El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número tres de l’Audiència nacional que serà l’encarregat de decidir sobre l’Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.