Detingut un home per delictes de proxenetisme agreujat

Agents de la Policia Nacional han detingut a Alacant a una persona de 36 anys i nacional de Paraguai que era buscat per la Justícia de França la qual havia dictat una Ordre Europea de Detenció i Lliurament per un presumpte delicte de proxenetisme agreujat, pertinença a organització criminal, tràfic d’éssers humans, conspiració i blanqueig de capitals perquè fos detingut.

Els agents de la Unitat de Delinqüència Especialitzada i Violenta de la Brigada de Policia Judicial d’Elx van rebre de la Secció de Fugitius de la UDYCO Central de la Brigada Central de Policia Judicial la sol·licitud de col·laboració per a donar amb el parador de tal persona, ja que es tenia sospites que podria estar treballant a Alacant. Després de diversos dies de vigilàncies, els policies van descobrir que el fugitiu es trobava treballant en un concessionari de vehicles a la ciutat d’Alacant.

Va ser detingut quan sortia del seu treball

Una vegada descobert el seu lloc de treball els agents van realitzar un dispositiu discret fins que es van donar les condicions segures per a ser interceptat i detingut.

El detingut formava part presumptament d’una xarxa de proxenetisme internacional que operava a França, Espanya i Paraguai

El detingut formava part presumptament d’una xarxa de proxenetisme molt estructurada establerta entre França, Espanya i Paragua. Les xiques víctimes de la xarxa eren obligades a prostituir-se a la regió de París i lliuraven els seus ingressos als proxenetes de Paraguai i Espanya. El detingut es va establir a Espanya i des d’aquí gestionava les activitats de proxenetisme a França i Espanya. A més realitzava les transferències de diners entre França, Paraguai i Espanya, així com els transports de les víctimes prostituïdes a França i Espanya. Per estos delictes s’enfronta a una pena màxima de 20 anys de presó.

El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número tres de l’Audiència nacional que serà l’encarregat de decidir sobre l’Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.