11.1 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

La policia deté en Benidorm a un fugitiu neerlandés buscat per estafar 450.000 euros

 

Agents de la Policia Nacional de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) han detingut a un fugitiu de nacionalitat neerlandesa i de 51 anys sobre el que pesava una Ordre Europea de Detenció i Lliurament emès per Països Baixos des del mes d’octubre de 2020.

 

Segons han informat fonts policials, l’home, acusat d’un delicte d’estafa de 450.000 euros, feia ús d’un cotxe de lloguer valorat en 70.000 euros, anava vestit amb roba de signatures de luxe i tenia en el seu poder diferents targetes en el moment de la seua detenció.

 

La investigació va començar quan el Grup VI de Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm va rebre informació en la que es comunicava que una persona podria usar documentació falsa diàriament i que podria tractar-se d’una persona sobre la que pesava una Ordre Europea de Detenció.

 

Descobrixen que usava documentació falsa

Al fil dels fets, els investigadors van localitzar al sospitós a la ciutat, que inicialment es va identificar mitjançant un permís de conduir espanyol. No obstant això, els agents van poder comprovar que el mateix va ser obtingut de manera fraudulenta amb documentació falsa i gràcies a la presa de les petjades van poder revelar la seua vertadera identitat.

 

En conclusió, després de confirmar els fets, la Brigada Local de Policia Científica va determinar que es tractava d’un fugitiu acusat d’un delicte d’estafa de 450.000 euros i pel que ha de ser jutjat en Països Baixos.

 

El detingut, que ja havia estat a la presó en Espanya, ha passat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número 2 de l’Audiència Nacional, encarregat de dur a terme els tràmits necessaris per al compliment de l’ordre europea.

Últimes notícies

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.