La policia deté en Benidorm a un fugitiu neerlandés buscat per estafar 450.000 euros

 

Agents de la Policia Nacional de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) han detingut a un fugitiu de nacionalitat neerlandesa i de 51 anys sobre el que pesava una Ordre Europea de Detenció i Lliurament emès per Països Baixos des del mes d’octubre de 2020.

 

Segons han informat fonts policials, l’home, acusat d’un delicte d’estafa de 450.000 euros, feia ús d’un cotxe de lloguer valorat en 70.000 euros, anava vestit amb roba de signatures de luxe i tenia en el seu poder diferents targetes en el moment de la seua detenció.

 

La investigació va començar quan el Grup VI de Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm va rebre informació en la que es comunicava que una persona podria usar documentació falsa diàriament i que podria tractar-se d’una persona sobre la que pesava una Ordre Europea de Detenció.

 

Descobrixen que usava documentació falsa

Al fil dels fets, els investigadors van localitzar al sospitós a la ciutat, que inicialment es va identificar mitjançant un permís de conduir espanyol. No obstant això, els agents van poder comprovar que el mateix va ser obtingut de manera fraudulenta amb documentació falsa i gràcies a la presa de les petjades van poder revelar la seua vertadera identitat.

 

En conclusió, després de confirmar els fets, la Brigada Local de Policia Científica va determinar que es tractava d’un fugitiu acusat d’un delicte d’estafa de 450.000 euros i pel que ha de ser jutjat en Països Baixos.

 

El detingut, que ja havia estat a la presó en Espanya, ha passat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número 2 de l’Audiència Nacional, encarregat de dur a terme els tràmits necessaris per al compliment de l’ordre europea.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.