La policia deté en Benidorm a un fugitiu neerlandés buscat per estafar 450.000 euros

 

Agents de la Policia Nacional de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) han detingut a un fugitiu de nacionalitat neerlandesa i de 51 anys sobre el que pesava una Ordre Europea de Detenció i Lliurament emès per Països Baixos des del mes d’octubre de 2020.

 

Segons han informat fonts policials, l’home, acusat d’un delicte d’estafa de 450.000 euros, feia ús d’un cotxe de lloguer valorat en 70.000 euros, anava vestit amb roba de signatures de luxe i tenia en el seu poder diferents targetes en el moment de la seua detenció.

 

La investigació va començar quan el Grup VI de Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm va rebre informació en la que es comunicava que una persona podria usar documentació falsa diàriament i que podria tractar-se d’una persona sobre la que pesava una Ordre Europea de Detenció.

 

Descobrixen que usava documentació falsa

Al fil dels fets, els investigadors van localitzar al sospitós a la ciutat, que inicialment es va identificar mitjançant un permís de conduir espanyol. No obstant això, els agents van poder comprovar que el mateix va ser obtingut de manera fraudulenta amb documentació falsa i gràcies a la presa de les petjades van poder revelar la seua vertadera identitat.

 

En conclusió, després de confirmar els fets, la Brigada Local de Policia Científica va determinar que es tractava d’un fugitiu acusat d’un delicte d’estafa de 450.000 euros i pel que ha de ser jutjat en Països Baixos.

 

El detingut, que ja havia estat a la presó en Espanya, ha passat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número 2 de l’Audiència Nacional, encarregat de dur a terme els tràmits necessaris per al compliment de l’ordre europea.

Últimes notícies

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.