15.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

La policia deté en Benidorm a un fugitiu neerlandés buscat per estafar 450.000 euros

 

Agents de la Policia Nacional de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) han detingut a un fugitiu de nacionalitat neerlandesa i de 51 anys sobre el que pesava una Ordre Europea de Detenció i Lliurament emès per Països Baixos des del mes d’octubre de 2020.

 

Segons han informat fonts policials, l’home, acusat d’un delicte d’estafa de 450.000 euros, feia ús d’un cotxe de lloguer valorat en 70.000 euros, anava vestit amb roba de signatures de luxe i tenia en el seu poder diferents targetes en el moment de la seua detenció.

 

La investigació va començar quan el Grup VI de Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm va rebre informació en la que es comunicava que una persona podria usar documentació falsa diàriament i que podria tractar-se d’una persona sobre la que pesava una Ordre Europea de Detenció.

 

Descobrixen que usava documentació falsa

Al fil dels fets, els investigadors van localitzar al sospitós a la ciutat, que inicialment es va identificar mitjançant un permís de conduir espanyol. No obstant això, els agents van poder comprovar que el mateix va ser obtingut de manera fraudulenta amb documentació falsa i gràcies a la presa de les petjades van poder revelar la seua vertadera identitat.

 

En conclusió, després de confirmar els fets, la Brigada Local de Policia Científica va determinar que es tractava d’un fugitiu acusat d’un delicte d’estafa de 450.000 euros i pel que ha de ser jutjat en Països Baixos.

 

El detingut, que ja havia estat a la presó en Espanya, ha passat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número 2 de l’Audiència Nacional, encarregat de dur a terme els tràmits necessaris per al compliment de l’ordre europea.

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.