Detingut un home per intentar apunyalar dos voltes una dona després d’haver mantingut relacions a València

Agents de la Policia Nacional han detingut en els voltants de la Ciutat de la Justícia de València a un home de 50 anys, com a presumpte autor un delicte d'homicidi en grau de temptativa, després d'intentar apunyalar a una dona fins a dos ocasions després d'haver mantingut una cita sexual en un apartament. En anar-se'n, l'ara detingut va deixar a l'habitació diverses pertinences. Segons informa un comunicat de la Prefectura, els fets van ocórrer la matinada del 8 de desembre, encara que ha trascendit ara. L'home després de contactar amb una dona que es dedicava a la prostitució, se'n van anar junts a un habitatge de lloguer d'habitacions.

Quan la dona li va sol·licitar diners després de mantindre una relació amb ell, aquest sense mediar paraula, va traure de la butxaca posterior dels seus pantalons un ganivet d'aproximadament 30 centímetres de fulla i tot seguit va tractar d'escometre dos vegades contra el tors de la dona, mentre li manifestava que «s'anava a enterar». Un dels atacs va ser interceptat per la mà de la víctima, la qual cosa li va produir un tall en el seu dit polze dret, i l'altre va ser esquivat quan intentava alçar-se. Finalment, la dona va aconseguir fugir del lloc i va ser auxiliada per l'encarregat de l'immoble. Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar la identitat del sospitós i després de ser localitzat en un carrer pròxim a la Ciutat de la Justícia de València, ha sigut detingut com a presumpte autor d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa. L'agressor, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Un home agredix la seua parella amb una barra de ferro i li trenca una costella a València

Una nova agressió masclista s'ha produït el passat dimecres a València. Un home ha agredit la seua parella sentimental amb una barra de ferro fins a trencar-li una costella. Els dos són, desgraciadament, persones sense recursos que es van vore obligats a viure en una casa abandonada. L'agressió segons sembla va ocórrer el dimecres quan l'home, en circumstàncies que es desconeixen, va agafar una barra de ferro i va colpejar repetidament la seua parella fins al punt de trencar-li una costella. La víctima, una dona sense sostre de 42 anys, a ser trobada plorant per un veí que havia eixit a passejar el gos, en les proximitats de l'Hospital General de València. L'home li va preguntar què li passava i va alertar a la policia d'aquest nou cas de violència de gènere. Els agents es van entrevistar amb la víctima i van detindre al seu agressor, un home de 37 anys, de nacionalitat romanesa, acusat d'un delicte de violència de gènere. La dona va declarar que no era la primera volta que l'agressor exercia la violència sobre ella.

La víctima, també de nacionalitat romanesa, va ser atesa en el mateix centre hospitalari on els metges van confirmar les lesions i els hematomes que presentava; entre aquestes lesions es va vore que l'agressor li havia arribat a trencar una costella. L'arrestat va ser posat ahir a disposició del Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València. El jutge va dictar aleshores una ordre d'allunyament que li prohibix acostar-se a la seua víctima i incús l'entrada en València capital. Aquesta mesura de desterrament respon a la dificultat de controlar la ubicació de la víctima i de l'agressor, ja que els dos viuen en el carrer i compartien temporalment una caseta abandonada. Amb aquesta ordre, si els agents el localitzen en qualsevol punt de València podrien arrestar-lo per violar la mesura cautelar.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.