Detingut un home per intentar apunyalar dos voltes una dona després d’haver mantingut relacions a València

Agents de la Policia Nacional han detingut en els voltants de la Ciutat de la Justícia de València a un home de 50 anys, com a presumpte autor un delicte d'homicidi en grau de temptativa, després d'intentar apunyalar a una dona fins a dos ocasions després d'haver mantingut una cita sexual en un apartament. En anar-se'n, l'ara detingut va deixar a l'habitació diverses pertinences. Segons informa un comunicat de la Prefectura, els fets van ocórrer la matinada del 8 de desembre, encara que ha trascendit ara. L'home després de contactar amb una dona que es dedicava a la prostitució, se'n van anar junts a un habitatge de lloguer d'habitacions.

Quan la dona li va sol·licitar diners després de mantindre una relació amb ell, aquest sense mediar paraula, va traure de la butxaca posterior dels seus pantalons un ganivet d'aproximadament 30 centímetres de fulla i tot seguit va tractar d'escometre dos vegades contra el tors de la dona, mentre li manifestava que «s'anava a enterar». Un dels atacs va ser interceptat per la mà de la víctima, la qual cosa li va produir un tall en el seu dit polze dret, i l'altre va ser esquivat quan intentava alçar-se. Finalment, la dona va aconseguir fugir del lloc i va ser auxiliada per l'encarregat de l'immoble. Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar la identitat del sospitós i després de ser localitzat en un carrer pròxim a la Ciutat de la Justícia de València, ha sigut detingut com a presumpte autor d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa. L'agressor, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Un home agredix la seua parella amb una barra de ferro i li trenca una costella a València

Una nova agressió masclista s'ha produït el passat dimecres a València. Un home ha agredit la seua parella sentimental amb una barra de ferro fins a trencar-li una costella. Els dos són, desgraciadament, persones sense recursos que es van vore obligats a viure en una casa abandonada. L'agressió segons sembla va ocórrer el dimecres quan l'home, en circumstàncies que es desconeixen, va agafar una barra de ferro i va colpejar repetidament la seua parella fins al punt de trencar-li una costella. La víctima, una dona sense sostre de 42 anys, a ser trobada plorant per un veí que havia eixit a passejar el gos, en les proximitats de l'Hospital General de València. L'home li va preguntar què li passava i va alertar a la policia d'aquest nou cas de violència de gènere. Els agents es van entrevistar amb la víctima i van detindre al seu agressor, un home de 37 anys, de nacionalitat romanesa, acusat d'un delicte de violència de gènere. La dona va declarar que no era la primera volta que l'agressor exercia la violència sobre ella.

La víctima, també de nacionalitat romanesa, va ser atesa en el mateix centre hospitalari on els metges van confirmar les lesions i els hematomes que presentava; entre aquestes lesions es va vore que l'agressor li havia arribat a trencar una costella. L'arrestat va ser posat ahir a disposició del Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València. El jutge va dictar aleshores una ordre d'allunyament que li prohibix acostar-se a la seua víctima i incús l'entrada en València capital. Aquesta mesura de desterrament respon a la dificultat de controlar la ubicació de la víctima i de l'agressor, ja que els dos viuen en el carrer i compartien temporalment una caseta abandonada. Amb aquesta ordre, si els agents el localitzen en qualsevol punt de València podrien arrestar-lo per violar la mesura cautelar.

Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia demana 162 anys de presó a un acusat de gravar i difondre material pedòfil a Alacant

La Fiscalia sol·licita 162 anys de presó per a un home acusat de gravar a menors mitjançant videoconferència i compartir més de 2.000 arxius pedòfils en Internet.

CSIF exigix una rehabilitació urgent del CEIP Rosa Serrano de Paiporta per les humitats després de la dana

CSIF reclama a la Conselleria de Educacion i a l'Ajuntament de Paiporta una actuacion urgent i coordinada per a rehabilitar el CEIP Rosa Serrano, afectat per humitats i deterioració del forjat després de la dana d'octubre de 2024.

Les operacions immobiliàries cauen un 4,6% en la Comunitat Valenciana en l’inici de 2026

Les immobiliàries valencianes detecten una desacceleració del mercat de vivenda en la Comunitat, amb menys operacions i captacions, mentres el lloguer seguix molt tensionado i amb poca oferta.

Tres candidatures es disputen el Col·legi de Farmacèutics de València en les eleccions del diumenge

El Col·legi de Farmacèutics de València celebra este diumenge eleccions per a triar a la nova junta que succeirà a Jaime Giner, amb 5.155 col·legiats cridats a votar i tres candidatures en lliça.

Detingut a Alacant per fer-se passar per policia i parar cotxes per a tirar-se uns riures

Un home de 51 anys ha sigut detingut a Alacant acusat si es fes passar per policia per a detindre vehicles en la via pública amb l'excusa de tirar-se uns riures, utilitzant un cotxe amb rotatiu blau i peces amb emblemes policials.

La Policia incauta dos armes blanques en la perruqueria on va morir acoltellat un jove a València

La Policia Nacional investiga l'homicidi d'un jove de 25 anys acoltellat en una perruqueria de Russafa, on s'han confiscat dos armes blanques i seguix detingut un company com a principal sospitós.

La Comunitat Valenciana revalida el seu lideratge en banderes blaves amb 151 distintius

La Comunitat Valenciana torna a encapçalar el rànquing espanyol de banderes blaves amb 151 distintius, en un any en què Espanya reforça el seu primer lloc mundial en platges guardonades.

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.