Detingut un home per matar a la seua mare de 85 anys a Aldaia

Agents de la Policía Nacional detingueren ahir de vesprada a un home de 55 anys per presuntament haber matat a la seua mare, de 86 anys, amb una arma blanca en una vivienda de la localitat valenciana d’Aldaia.

Segons les primeres informacions hauria sigut el mateix autor dels fets qui ha telefonat per a informar de l’assassinat. Quan els agents s’han personat en el domicili familiar, la dona, de 85 anys d’edat, estava ja morta i presentava ferides d’arma blanca. El seu fill, de 56 anys, ha sigut detingut.

Els fets s’han produït al voltant de les 19:00 hores d’este divendres en el barri del Crist d’Aldaia, quan l’home ha propinat diverses ganivetades a la seua progenitora, a la que seguidament ha degollat.

De moment, es desconeixen les circumstàncies del succés, tot i que les mateixes fonts no descarten que l’autor patisca algun tipus de malaltia mental.

 

Últimes notícies

Gayà reclama més ambició en l’últim any de Mestalla

José Luis Gayà considera especial l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027 i insta l’equip a ser més ambiciós des de l’inici de LaLiga.

Toni Francés deixa l’alcaldia d’Alcoi en 2027 després de quinze anys i obri la porta a Lorena Zamorano

L’alcalde d’Alcoi, Toni Francés, ha anunciat que no repetirà com a candidat del PSPV-PSOE en 2027 després de quinze anys governant, i ha obert la porta perquè Lorena Zamorano encapçale la candidatura socialista.

La Justícia avala l’Ajuntament d’Alacant i permet seguir disparant mascletaes en la plaça dels Luceros

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha estimat el recurs de l’Ajuntament d’Alacant i ha conclòs que l’associació Salvem el Nostre Patrimoni no estava legitimada per a impugnar les bases del concurs de mascletaes en la plaça dels Luceros.

PP i Vox tomben les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament

La majoria de PP i Vox en Les Corts ha rebutjat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, en un debat marcat per les acusacions creuades sobre la “prioritat nacional” i el model fiscal.

La plantilla de Lladró manté els paros contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores per oposar-se al descuelgue de la part econòmica del conveni i advertixen que les mobilitzacions seguiran si no es garantixen els drets salarials.

La plantilla de Lladró manté les aturades contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores en protesta pel descuelgue del conveni en la part econòmica i advertixen que les mobilitzacions continuaran si no es garantixen els seus drets salarials.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.