Detingut un home per més de 16 robatoris en comerços de l’Horta Nord

La Guàrdia Civil de Massamagrell dins dels serveis establits de forma permanent, en el marc del 'Pla de millora de Seguretat en el Sector de Comerç' ha procedit contra una persona implicada en diferents delictes de robatori en poblacions de la comarca de l'Horta Nord. La Guàrdia Civil de Massamagrell inicià l'operació 'GÜIMA' a fi de poder identificar i detindre a l'autor o autors de fets delictius ocorreguts en aquestes poblacions. Fruit de les gestions realitzades pels responsables d'aquest operatiu es va aconseguir esclarir aquests fets i conduir contra el presumpte autor. Segons van poder saber, l'autor dels robatoris utilitzava sempre el mateix modus operandi. Aquesta persona presumptament actuava només portant una arma blanca per a intimidar als empleats dels establiments usant a vegades la violència.

Segons sembla, l'agressor s'ocultava el rostre amb un casc o passamuntanyes a fi d'ocultar la seua identitat. Fins al moment s'han pogut esclarir 16 delictes la gran majoria de robatori, en el marc de l'operació 'GÜIMA' realitzada per la Guàrdia Civil de Massamagrell. Les investigacions van portar a un sospitós, un home al qual se li imputen 16 delictes, quatre d'ells de robatori amb violència i intimidació, nou delictes de robatori amb força, 2 de robatori de vehicle de motor i 1 delicte contra la seguretat viària. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de Massamagrell.

Últimes notícies

El cap de bombers forestals de Buñol qüestiona que els apartaren de mesurar el barranc del Poyo en plena DANA

El responsable de la unitat de bombers forestals de Buñol ha declarat que li va estranyar que els ordenaren deixar de controlar el cabal del barranc del Poyo hores abans de la tragèdia de la DANA, mentre un altre bomber d'Alzira ha relatat que va començar rescats per iniciativa pròpia.

Retiren quilòmetres de peixos morts al Magre després d’un possible abocament tòxic

La CHJ ha iniciat la retirada de milers de peixos morts al riu Magre, en un tram d’uns deu quilòmetres entre Montroy i Llombai-Alfarp, després d’un possible abocament relacionat amb l’incendi d’una nau industrial a Montserrat.

El PSPV demana a Antifrau una investigació equanime sobre l’ajuda a UGT

El PSPV veu bé que l’Agència Antifrau investigue la subvenció de 80.000 euros al congrés confederal d’UGT de 2021 a València, però reclama equanimitat i que el president Pérez Llorca col·labore igual en els assumptes que afecten la seua parella.

Quinze anys d’Amazon a Espanya: 25.000 milions invertits i més de 30.000 treballadors

Amazon complix quinze anys a Espanya amb una inversió acumulada de 25.000 milions d’euros, més de 30.000 empleats i una forta aposta logística i de centres de dades que arriba també a Paterna.

Braulio Vázquez deixa Osasuna i aposta pel repte del València CF

Braulio Vázquez s’ha acomiadat d’Osasuna després de nou anys com a director esportiu i ha explicat que el seu fitxatge pel València CF era, per a ell, ‘ara o mai’. José Antonio Prieto ‘Cata’ assumirà la direcció esportiva del club navarrés.

Les 35 hores s’acosten als funcionaris de la Generalitat després d’un acord unànime

La mesa sectorial de la Administració de la Generalitat ha aprovat per unanimitat l’acord amb els sindicats que dona cobertura jurídica completa a la jornada de 35 hores setmanals per a més de 21.200 empleats públics. El pacte fixa el camí per a la seua implantació a partir de l’1 de gener de 2027, pendent encara de la ratificació del Consell.

Arcadi España reclama deixar la crispació per a pactar un finançament autonòmic històric

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, insta els partits a aparcar la crispació i negociar al Congrés el nou model de finançament autonòmic, que qualifica d’oportunitat històrica, clau per a territoris com la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Jeff Jones dirigirà la nova empresa conjunta de Ford i Geely a Almussafes

Ford ha designat Jeff Jones, directiu amb 30 anys d’experiència, com a president de la futura empresa conjunta Ford-Geely que operarà des de la planta d’Almussafes a partir de 2027.