Detingut un home per més de 16 robatoris en comerços de l’Horta Nord

La Guàrdia Civil de Massamagrell dins dels serveis establits de forma permanent, en el marc del 'Pla de millora de Seguretat en el Sector de Comerç' ha procedit contra una persona implicada en diferents delictes de robatori en poblacions de la comarca de l'Horta Nord. La Guàrdia Civil de Massamagrell inicià l'operació 'GÜIMA' a fi de poder identificar i detindre a l'autor o autors de fets delictius ocorreguts en aquestes poblacions. Fruit de les gestions realitzades pels responsables d'aquest operatiu es va aconseguir esclarir aquests fets i conduir contra el presumpte autor. Segons van poder saber, l'autor dels robatoris utilitzava sempre el mateix modus operandi. Aquesta persona presumptament actuava només portant una arma blanca per a intimidar als empleats dels establiments usant a vegades la violència.

Segons sembla, l'agressor s'ocultava el rostre amb un casc o passamuntanyes a fi d'ocultar la seua identitat. Fins al moment s'han pogut esclarir 16 delictes la gran majoria de robatori, en el marc de l'operació 'GÜIMA' realitzada per la Guàrdia Civil de Massamagrell. Les investigacions van portar a un sospitós, un home al qual se li imputen 16 delictes, quatre d'ells de robatori amb violència i intimidació, nou delictes de robatori amb força, 2 de robatori de vehicle de motor i 1 delicte contra la seguretat viària. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de Massamagrell.

Últimes notícies

Quatre detinguts per una sèrie d’atracaments violents en gasolineres d’Alacant i Múrcia

Quatre hòmens d’entre 28 i 38 anys han sigut detinguts per dos robatoris amb violència consumats i un tercer en grau de temptativa en gasolineres de Biar, Villena i Yecla.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 graus este dissabte a l’interior sud de València

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor a l’interior sud de València, on s’esperen fins a 38 graus, i en altres zones de la província per màximes de 36 graus.

Detenen a Alacant un jove per apunyalar un home en un autobús de Palma

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un dels dos joves que presumptament van apunyalar un home després d’una discussió per la música en un autobús de Palma. La víctima va patir ferides greus i continua oberta la cerca del segon implicat.

Un detingut a Almassora per estafar més de 20.000 euros en la venda de vehicles industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora un treballador d’una empresa de compravenda de vehicles industrials acusat d’estafar huit clients i defraudar més de 20.000 euros. L’home presumptament alterava la documentació i desviava els pagaments a comptes bancaris sota el seu control.

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.

La jove apunyalada pel pare en un crim masclista a Alacant evoluciona fora de perill

La jove de 26 anys ferida pel pare en el crim masclista de Cañada del Fenollar continua ingressada a l’hospital d’Alacant, però la seua vida no corre perill.