17.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Detingut un home per més de 16 robatoris en comerços de l’Horta Nord

La Guàrdia Civil de Massamagrell dins dels serveis establits de forma permanent, en el marc del 'Pla de millora de Seguretat en el Sector de Comerç' ha procedit contra una persona implicada en diferents delictes de robatori en poblacions de la comarca de l'Horta Nord. La Guàrdia Civil de Massamagrell inicià l'operació 'GÜIMA' a fi de poder identificar i detindre a l'autor o autors de fets delictius ocorreguts en aquestes poblacions. Fruit de les gestions realitzades pels responsables d'aquest operatiu es va aconseguir esclarir aquests fets i conduir contra el presumpte autor. Segons van poder saber, l'autor dels robatoris utilitzava sempre el mateix modus operandi. Aquesta persona presumptament actuava només portant una arma blanca per a intimidar als empleats dels establiments usant a vegades la violència.

Segons sembla, l'agressor s'ocultava el rostre amb un casc o passamuntanyes a fi d'ocultar la seua identitat. Fins al moment s'han pogut esclarir 16 delictes la gran majoria de robatori, en el marc de l'operació 'GÜIMA' realitzada per la Guàrdia Civil de Massamagrell. Les investigacions van portar a un sospitós, un home al qual se li imputen 16 delictes, quatre d'ells de robatori amb violència i intimidació, nou delictes de robatori amb força, 2 de robatori de vehicle de motor i 1 delicte contra la seguretat viària. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de Massamagrell.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.

Pérez Llorca: l’aeroport de Castelló té potencial per a augmentar usuaris i rutes

Pérez Llorca ha defés el potencial de l'aeroport de Castelló després de tancar 2025 amb més de 318.000 usuaris i un inici d'any a l'alça. En 2026 hi haurà 16 rutes, amb noves connexions a Manchester i Bolonya des de juny.