Detingut un home per més de 16 robatoris en comerços de l’Horta Nord

La Guàrdia Civil de Massamagrell dins dels serveis establits de forma permanent, en el marc del 'Pla de millora de Seguretat en el Sector de Comerç' ha procedit contra una persona implicada en diferents delictes de robatori en poblacions de la comarca de l'Horta Nord. La Guàrdia Civil de Massamagrell inicià l'operació 'GÜIMA' a fi de poder identificar i detindre a l'autor o autors de fets delictius ocorreguts en aquestes poblacions. Fruit de les gestions realitzades pels responsables d'aquest operatiu es va aconseguir esclarir aquests fets i conduir contra el presumpte autor. Segons van poder saber, l'autor dels robatoris utilitzava sempre el mateix modus operandi. Aquesta persona presumptament actuava només portant una arma blanca per a intimidar als empleats dels establiments usant a vegades la violència.

Segons sembla, l'agressor s'ocultava el rostre amb un casc o passamuntanyes a fi d'ocultar la seua identitat. Fins al moment s'han pogut esclarir 16 delictes la gran majoria de robatori, en el marc de l'operació 'GÜIMA' realitzada per la Guàrdia Civil de Massamagrell. Les investigacions van portar a un sospitós, un home al qual se li imputen 16 delictes, quatre d'ells de robatori amb violència i intimidació, nou delictes de robatori amb força, 2 de robatori de vehicle de motor i 1 delicte contra la seguretat viària. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de Massamagrell.

Últimes notícies

El far del Port de València es traslladarà davant de Veles e Vents per a fer-lo accessible

L’Ajuntament de València i l’Autoritat Portuària han acordat traslladar l’antic far al canal d’accés, davant de Veles e Vents, per a acostar-lo a la ciutadania i revaloritzar-lo com a símbol del front marítim.

El nou Centre del Mediterrani d’Intel·ligència Climàtica arrancarà en els pròxims mesos a València

El president Juanfran Pérez Llorca ha avançat que el Centre del Mediterrani d’Intel·ligència Climàtica començarà a funcionar en els pròxims mesos amb seu al Centre d’Investigació Príncep Felip, com a primer centre regional europeu dedicat a anticipar i gestionar riscos climàtics al Mediterrani.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 38,2 graus en pobles de l’interior

La Comunitat Valenciana ha viscut una altra matinada tòrrida, amb fins a 38,2 graus a Cocentaina i Muro d'Alcoi i mínimes molt altes a la costa i l'interior.

El Valencia Basket començarà la temporada el 19 de setembre en la Supercopa de Badalona

El Valencia Basket obrirà el curs 2026-27 el 19 de setembre en una semifinal de la Supercopa de Badalona, davant l’Asisa Joventut o el Barça, i ja coneix les dates clau de la Lliga Endesa i de la Copa del Rei al Roig Arena.

3,4 milions per a reforçar el suport als jóvens afectats per la DANA d’octubre

La Generalitat destinarà 3,4 milions d’euros a reforçar l’atenció psicosocial i la reconstrucció d’espais per a jóvens dels municipis afectats per la DANA d’octubre de 2024, donant continuïtat al treball iniciat per la Fundació Princesa de Girona.

Les platges valencianes acolliran una campanya per a previndre ofegaments aquest estiu

La Fundació Mapfre ha posat en marxa la campanya Prevenidos, listos, ya per a previndre ofegaments en nou ciutats, amb especial presència a Castelló, València i diverses platges d’Alacant, on s’instal·laran carpes informatives amb tallers de prevenció i primers auxilis.

València afronta temperatures de fins a 40 graus amb avís taronja per calor extrema

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dijous l’avís taronja per temperatures de fins a 40 graus a l’interior sud de València i Emergències ha declarat el risc extrem d’incendis en tota la Comunitat Valenciana.

Una investigació valenciana conclou que el Nen del Cerro El Plomo va morir en un sacrifici ritual inca

Un equip internacional liderat per la Universitat de València ha determinat que el Nen del Cerro El Plomo, trobat en 1954 als Andes xilens, no va morir per hipotèrmia sinó en un sacrifici ritual de la cerimònia inca de la Capacocha. L’estudi també revalua el cas de Cerro Esmeralda i aporta nova informació sobre estos rituals d’expansió del Tawantinsuyu.