Detingut un home per més de 16 robatoris en comerços de l’Horta Nord

La Guàrdia Civil de Massamagrell dins dels serveis establits de forma permanent, en el marc del 'Pla de millora de Seguretat en el Sector de Comerç' ha procedit contra una persona implicada en diferents delictes de robatori en poblacions de la comarca de l'Horta Nord. La Guàrdia Civil de Massamagrell inicià l'operació 'GÜIMA' a fi de poder identificar i detindre a l'autor o autors de fets delictius ocorreguts en aquestes poblacions. Fruit de les gestions realitzades pels responsables d'aquest operatiu es va aconseguir esclarir aquests fets i conduir contra el presumpte autor. Segons van poder saber, l'autor dels robatoris utilitzava sempre el mateix modus operandi. Aquesta persona presumptament actuava només portant una arma blanca per a intimidar als empleats dels establiments usant a vegades la violència.

Segons sembla, l'agressor s'ocultava el rostre amb un casc o passamuntanyes a fi d'ocultar la seua identitat. Fins al moment s'han pogut esclarir 16 delictes la gran majoria de robatori, en el marc de l'operació 'GÜIMA' realitzada per la Guàrdia Civil de Massamagrell. Les investigacions van portar a un sospitós, un home al qual se li imputen 16 delictes, quatre d'ells de robatori amb violència i intimidació, nou delictes de robatori amb força, 2 de robatori de vehicle de motor i 1 delicte contra la seguretat viària. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de Massamagrell.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.