Detingut un home per més de 16 robatoris en comerços de l’Horta Nord

La Guàrdia Civil de Massamagrell dins dels serveis establits de forma permanent, en el marc del 'Pla de millora de Seguretat en el Sector de Comerç' ha procedit contra una persona implicada en diferents delictes de robatori en poblacions de la comarca de l'Horta Nord. La Guàrdia Civil de Massamagrell inicià l'operació 'GÜIMA' a fi de poder identificar i detindre a l'autor o autors de fets delictius ocorreguts en aquestes poblacions. Fruit de les gestions realitzades pels responsables d'aquest operatiu es va aconseguir esclarir aquests fets i conduir contra el presumpte autor. Segons van poder saber, l'autor dels robatoris utilitzava sempre el mateix modus operandi. Aquesta persona presumptament actuava només portant una arma blanca per a intimidar als empleats dels establiments usant a vegades la violència.

Segons sembla, l'agressor s'ocultava el rostre amb un casc o passamuntanyes a fi d'ocultar la seua identitat. Fins al moment s'han pogut esclarir 16 delictes la gran majoria de robatori, en el marc de l'operació 'GÜIMA' realitzada per la Guàrdia Civil de Massamagrell. Les investigacions van portar a un sospitós, un home al qual se li imputen 16 delictes, quatre d'ells de robatori amb violència i intimidació, nou delictes de robatori amb força, 2 de robatori de vehicle de motor i 1 delicte contra la seguretat viària. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia de Massamagrell.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.