Detingut un home per cometre huit robatoris i tres furts en una setmana a Paterna

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Paterna a un home de 37 anys com a presumpte autor de fins a huit robatoris i tres furts en establiments comercials de la localitat, comesos tots ells en tan sols una setmana i en diferents hores del dia.

La detenció es va produir sobre la una de la matinada, quan agents que prestaven servei de prevenció de la Seguretat Ciutadana van observar a un home amb la caputxa posada en actitud sospitosa, per la qual cosa el van vigilar des d’una distància prudencial.

En un moment donat, el sospitós va extraure de l’interior de la seua jaqueta una barra metàl·lica i va fer un gest de forçar el pany d’un establiment. Ràpidament, els agents es van acostar per a impedir el fet delictiu, moment en el qual es va adonar de la presència policial i va intentar fugir del lloc, sent finalment detingut al carrer Reis Catòlics.

L’arrestat va oposar gran resistència, arribant a lesionar a dos dels policies, presentant un d’ells una ferida sagnant en un dit, a més de trencar-li els pantalons, i l’altre un colp a la mà dreta.

La detenció s’ha produït en el marc d’un dispositiu de seguretat establit conjuntament per la Policia Nacional i la Policia Local de Paterna després d’una sèrie de robatoris en establiments comercials de Paterna comesos en l’última setmana.

A conseqüència de les investigacions, consideren a l’ara detingut el presumpte autor de tres delictes de robatori amb violència i intimidació, cinc delictes de robatori amb força i tres delictes lleus de furt en diferents comerços de la localitat comesos en els últims dies.

Els agents han pogut esbrinar que els fets comesos eren en un radi pròxim a l’habitatge del sospitós, per la qual cosa podria tornar ràpidament al seu habitatge en la qual s’ha intervingut, durant el registre realitzat, diferents peces de roba que podria haver vestit durant la comissió dels diferents fets.

El seu principal objectiu eren comerços tipus farmàcies, perruqueries o forns i aprofitava els moments en els quals hi havia poca o cap afluència de clients per a sostraure la recaptació de la caixa registradora. En una de les ocasions va arribar fins i tot a emprar una navalla per a intimidar a les empleades de l’establiment.

L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.