Detingut un home per ruixar amb gas pebre a un altre i furtar-li el mòbil a València

Un home de 31 anys ha sigut detingut en València per Agents de la Policia Nacional per presumptament ser l'autor d'un delicte de robatori amb violència, després de ruixar amb gas pebre a un jove i apoderar-se del seu telèfon mòbil. El dispositiu va ser recuperat pels agents i va ser tornat a continuació al seu amo, que va haver de ser atés en un hospital.

Els fets van ocórrer quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren al carrer Gaspar Aguilar de València, on pel que sembla hi havia un home inconscient estés a terra. Immediatament els policies es van dirigir al lloc i van trobar una unitat sanitària assistint-lo, i a continuació van esbrinar que moments abans un home amb el qual havia estat de festa, sense intervindre paraula l'havia ruixat la cara amb un esprai de pebre per a posteriorment apoderar-se del seu telèfon mòbil. Els agents van localitzar a l'agressor a pocs metres d'allí, el qual portava en una de les seues butxaques de la jaqueta un esprai de pebre i un telèfon mòbil de la mateixa marca, model i color al sostret a la víctima que posteriorment el va reconéixer com de la seua propietat, per la qual cosa li va ser lliurat. Els policies després de les gestions pertinents, van detindre a l'agressor com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència. El detingut, d'origen cubà i sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.