Detingut un home per tindre un dipòsit il·legal d’armes a Vinaròs

Un home ha sigut detingut per la Guàrdia Civil en Vinaròs per tindre un garatge amb un dipòsit il·legal d'armes i munició de diversos tipus. L'operació es va iniciar quan es va tindre coneixement d'un fet delictiu, donant la circumstància que a més es podia trobar implicada en un delicte de fabricació d'armes, segon ha informat la Guàrdia Civil. Els agents van realitzar per tant un registre domiciliari autoritzat en un garatge propietat de l'home ara detingut.

Dins de l'habitacle van trobar 6 armes curtes de monitor, un revòlver de les mateixes característiques que les anteriors armes; quatre canons de diferent calibre, dos caixes d'impulsió a pólvora amb fulminant, cartutxos recarregats artesanalment, una carabina d'aire comprimit i a més un segons rifle modificat. Com a conseqüència, els agents van investigar al propietari, un home de 57 anys com a suposat autor d'un delicte de fabricació no autoritzada d'armes, dipòsit il·legal d'armes i munició. Les diligències instruïdes han sigut entregades en el Jutjat d'Instrucció número 4 de Vinaròs.

Últimes notícies

Detenen a Alcoi una dona per explotar sexualment altres dones en un pis

Una dona de 34 anys ha sigut detinguda a Alcoi per gestionar un pis on explotava sexualment dones estrangeres, aprofitant la seua vulnerabilitat i situació irregular.

El CGPJ ajorna la decisió sobre les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha decidit ajornar la resolució sobre les tres queixes disciplinàries contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València per a estudiar amb més detall la voluminosa documentació del cas. Les queixes provenen de la exconsellera Salomé Pradas, de l’ex secretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso i de l’advocat Rubén Gisbert.

Rafael Rubio nega ser ‘RR’ i reclama arxivar la seua imputació en el cas Azud

L’exsubdelegat del Govern i exregidor socialista Rafael Rubio ha sol·licitat al jutjat l’arxiu dels delictes de suborn i blanqueig que se li atribuïxen en el cas Azud, en considerar que els indicis són insuficients, especialment la suposada associació a les sigles ‘RR’.

Aemet activa avís taronja dimecres a València per fortes pluges i pedra gran

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja a la província de València per ruixats intensos de fins a 40 l/m2 en una hora i pedra de fins a 4 centímetres, sobretot en l’interior i el prelitoral.

Tancat el transvasament Tajo-Segura per una greu rotura del canal a Liétor

La Confederación Hidrográfica del Tajo ha tancat el transvasament Tajo-Segura després de detectar-se una greu rotura del canal al terme de Liétor (Albacete), fet que obliga a buidar el tram afectat i avaluar-ne els danys.

Retirats 1.500 quilos de peixos morts del riu Magre i els treballs acabaran dijous

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha arreplegat uns 1.500 quilos de peixos morts al riu Magre, entre Montserrat, Montroi i Llombai, i preveu completar els treballs este dijous.

Els quatre equips valencians només han guanyat un partit i tres ja estan en descens

Villarreal, Elche i València ocupen els tres llocs de descens després de cinc jornades, en un inici històricament negatiu per al futbol de la Comunitat Valenciana, que només ha celebrat una victòria entre els seus quatre equips.

Un any de Pablo Hernández al Castelló: del pou del descens a liderar LaLiga Hypermotion

Es complix un any de l’arribada de Pablo Hernández a la banqueta del Castelló, període en què ha passat del descens al liderat i ha jugat una promoció d’ascens.