Detingut un home per tindre un dipòsit il·legal d’armes a Vinaròs

Un home ha sigut detingut per la Guàrdia Civil en Vinaròs per tindre un garatge amb un dipòsit il·legal d'armes i munició de diversos tipus. L'operació es va iniciar quan es va tindre coneixement d'un fet delictiu, donant la circumstància que a més es podia trobar implicada en un delicte de fabricació d'armes, segon ha informat la Guàrdia Civil. Els agents van realitzar per tant un registre domiciliari autoritzat en un garatge propietat de l'home ara detingut.

Dins de l'habitacle van trobar 6 armes curtes de monitor, un revòlver de les mateixes característiques que les anteriors armes; quatre canons de diferent calibre, dos caixes d'impulsió a pólvora amb fulminant, cartutxos recarregats artesanalment, una carabina d'aire comprimit i a més un segons rifle modificat. Com a conseqüència, els agents van investigar al propietari, un home de 57 anys com a suposat autor d'un delicte de fabricació no autoritzada d'armes, dipòsit il·legal d'armes i munició. Les diligències instruïdes han sigut entregades en el Jutjat d'Instrucció número 4 de Vinaròs.

Últimes notícies

Morata renova al capdavant de Cambra València amb un nou ple orientat a la competitivitat empresarial

José Vicente Morata ha sigut reelegit per unanimitat president de Cambra València per al període 2026-2030, amb un nou Ple de 60 representants empresarials i un Comitè Executiu renovat orientat a reforçar la competitivitat de les empreses valencianes.

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.

Requena, Ayora i Pego es disparen per damunt dels 38 graus l’1 de juliol

L’1 de juliol ha arrancat amb màximes de fins a 38,7 graus en punts d’interior i una sensació de calor elevada a València per la humitat.

Absòlts els rapers El Jincho i Osiris de l’acusació d’agressió sexual a una menor a Mislata

L’Audiència Provincial de València ha absolt els rapers El Jincho i Osiris, acusats d’agredir sexualment una menor després d’un concert a Mislata en 2023, en apreciar dubtes racionals sobre el relat de la víctima i els fets denunciats.

417 ajuntaments rebran quasi 8 milions per a prevenir incendis forestals en 2026

La Generalitat ha assignat 7,95 milions d’euros a 417 ajuntaments valencians per a actuacions de prevenció d’incendis i gestió forestal durant 2026, amb especial pes per als municipis de la província de València.

Les vendes de turismes cauen un 15,4 % en mitat any a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat 67.234 matriculacions de turismes nous fins juny, un 15,4 % menys que fa un any, en contrast amb el creixement del mercat espanyol.