Detingut un home per tindre un dipòsit il·legal d’armes a Vinaròs

Un home ha sigut detingut per la Guàrdia Civil en Vinaròs per tindre un garatge amb un dipòsit il·legal d'armes i munició de diversos tipus. L'operació es va iniciar quan es va tindre coneixement d'un fet delictiu, donant la circumstància que a més es podia trobar implicada en un delicte de fabricació d'armes, segon ha informat la Guàrdia Civil. Els agents van realitzar per tant un registre domiciliari autoritzat en un garatge propietat de l'home ara detingut.

Dins de l'habitacle van trobar 6 armes curtes de monitor, un revòlver de les mateixes característiques que les anteriors armes; quatre canons de diferent calibre, dos caixes d'impulsió a pólvora amb fulminant, cartutxos recarregats artesanalment, una carabina d'aire comprimit i a més un segons rifle modificat. Com a conseqüència, els agents van investigar al propietari, un home de 57 anys com a suposat autor d'un delicte de fabricació no autoritzada d'armes, dipòsit il·legal d'armes i munició. Les diligències instruïdes han sigut entregades en el Jutjat d'Instrucció número 4 de Vinaròs.

Últimes notícies

Condemnat a més de huit anys de presó per agredir sexualment la seua exparella a Cox

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a huit anys i mig de presó un home per agredir sexualment la seua exparella a Cox en 2022. La sentència imposa també 16 anys i mig d’allunyament, huit de llibertat vigilada i una indemnització de 10.120 euros.

Catalá es pregunta si l’alerta taronja hauria d’haver sigut roja per la intensitat de la pluja a València

María José Catalá ha posat en dubte si l’alerta taronja per les pluges a València hauria d’haver sigut roja i ha qüestionat la gestió de la CHJ i del Govern en el desallotjament de l’estadi d’Orriols.

Naix per primera vegada un margai a Terra Natura Benidorm, felí quasi amenaçat

Terra Natura Benidorm ha aconseguit per primera vegada la reproducció d’un margai, felí llatinoamericà catalogat com a quasi amenaçat per la UICN. La cria, nascuda el 10 de setembre, evoluciona bé junt amb la seua mare, Lecia, sota un seguiment discret del equip tècnic.

El Valencia Basket inicia l’era Xavi Albert defensant la Supercopa davant el Barça

El Valencia Basket debuta en la Supercopa este dissabte a Badalona davant el Barça, en el primer gran repte de l’era Xavi Albert i amb una plantilla profundament renovada.

Cau a Orihuela un dels dotze fugitius més buscats del Regne Unit per estafa i blanqueig

La Guàrdia Civil ha detingut a la costa d'Orihuela un britànic de 51 anys, un dels dotze fugitius més buscats del Regne Unit, condemnat a huit anys i mig de presó per delictes d'estafa i blanqueig de capitals. És el segon integrant d'esta llista capturat a la província d'Alacant en 2026.

Més de 430 milions per a refer l’alcanterillado després de la dana a València

El Govern d’Espanya ha consignat més de 430 milions per a la reconstrucció integral de l’alcanterillado als municipis afectats per la dana i ha invertit 220 milions en la reparació i neteja de cauces, amb actuacions destacades a la província de València.

El PP deixa l’acusació popular en el cas Azud al considerar que la Justícia ja ha actuat

El PP ha decidit retirar-se com a acusació popular en el cas Azud en entendre que la Justícia ja ha fixat els fets en l’auto de procediment abreujat i que els possibles delictes de dirigents del PSPV han prescrit. El síndic popular, Nando Pastor, assegura que la seua eixida no altera el procés ni impedirà que hi haja juí.

Cau a Oriola un dels dotze fugitius britànics més buscats per estafa i blanqueig

La Guàrdia Civil ha detingut a la costa d'Oriola un ciutadà britànic de 51 anys, inclòs en la campanya internacional Most Wanted, condemnat al Regne Unit a huit anys i mig de presó per estafa i blanqueig de capitals. És el segon dels dotze fugitius britànics més buscats localitzat enguany a la província d'Alacant.