11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Detenen a un home en València per amenaçar de mort a una anciana i incendiar l’entrada de la seua casa

 

Agents de Policia Nacional han detingut a un home de 49 anys d’edat, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, danys i incendis. Els fets es van produir en el carrer de Pesset Aleixandre de València, quan un veí va amenaçar de mort a una dona d’avançada edat i després li va pegar foc a la catifa situada en l’entrada de sa casa.

 

El sospitós va començar a increpar i amenaçar a la dona de 72 anys sense haver-hi hagut cap discussió, al mateix temps que li cridava «eres una filla de puta i et mataré a tu i al teu fill».

 

Les investigacions policials apunten al fet que l’home va començar a donar colps a la porta. Per este motiu, l’anciana espantada es va refugiar en l’última habitació de la casa i va alertar al seu fill per telèfon.

 

L’home portava un esprai aerosol i un encenedor

Immediatament, el fill va acudir al domicili de la seua mare i va observar a un veí que portava un esprai aerosol i un encenedor, amb el que pel que pareix volia pegar-li foc. No obstant això, el presumpte agressor va incendiar la catifa situada en l’entrada de la casa.

 

A l’arribada dels agents el sospitós s’havia ficat en la seua casa pel que els policies, després de cridar al timbre en reiterades ocasions, al final va obrir la porta insistint que no havia fet res i que els veïns li tenien mania. 

 

L’home que compta amb antecedents policials, va ser detingut i traslladat a dependències policials per a posteriorment passar a disposició judicial.

Últimes notícies

Alacant negocia amb Royal Caribbean ser port base de creuers

Alacant negocia amb Royal Caribbean convertir-se en port base de creuers. La ciutat projecta en 2026 un 20% més d'impacte econòmic, més vaixells i més passatgers.

El turisme del running es dispara: maratons plenes, dorsals per sorteig i impacte milionari

L'auge del running transforma grans maratons en pols turístics: més jóvens i dones en la línia d'eixida, dorsals per sorteig i un fort impacte econòmic.

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.