Detenen a un home en València per amenaçar de mort a una anciana i incendiar l’entrada de la seua casa

 

Agents de Policia Nacional han detingut a un home de 49 anys d’edat, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, danys i incendis. Els fets es van produir en el carrer de Pesset Aleixandre de València, quan un veí va amenaçar de mort a una dona d’avançada edat i després li va pegar foc a la catifa situada en l’entrada de sa casa.

 

El sospitós va començar a increpar i amenaçar a la dona de 72 anys sense haver-hi hagut cap discussió, al mateix temps que li cridava «eres una filla de puta i et mataré a tu i al teu fill».

 

Les investigacions policials apunten al fet que l’home va començar a donar colps a la porta. Per este motiu, l’anciana espantada es va refugiar en l’última habitació de la casa i va alertar al seu fill per telèfon.

 

L’home portava un esprai aerosol i un encenedor

Immediatament, el fill va acudir al domicili de la seua mare i va observar a un veí que portava un esprai aerosol i un encenedor, amb el que pel que pareix volia pegar-li foc. No obstant això, el presumpte agressor va incendiar la catifa situada en l’entrada de la casa.

 

A l’arribada dels agents el sospitós s’havia ficat en la seua casa pel que els policies, després de cridar al timbre en reiterades ocasions, al final va obrir la porta insistint que no havia fet res i que els veïns li tenien mania. 

 

L’home que compta amb antecedents policials, va ser detingut i traslladat a dependències policials per a posteriorment passar a disposició judicial.

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.