Detenen a un home en València per amenaçar de mort a una anciana i incendiar l’entrada de la seua casa

 

Agents de Policia Nacional han detingut a un home de 49 anys d’edat, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, danys i incendis. Els fets es van produir en el carrer de Pesset Aleixandre de València, quan un veí va amenaçar de mort a una dona d’avançada edat i després li va pegar foc a la catifa situada en l’entrada de sa casa.

 

El sospitós va començar a increpar i amenaçar a la dona de 72 anys sense haver-hi hagut cap discussió, al mateix temps que li cridava «eres una filla de puta i et mataré a tu i al teu fill».

 

Les investigacions policials apunten al fet que l’home va començar a donar colps a la porta. Per este motiu, l’anciana espantada es va refugiar en l’última habitació de la casa i va alertar al seu fill per telèfon.

 

L’home portava un esprai aerosol i un encenedor

Immediatament, el fill va acudir al domicili de la seua mare i va observar a un veí que portava un esprai aerosol i un encenedor, amb el que pel que pareix volia pegar-li foc. No obstant això, el presumpte agressor va incendiar la catifa situada en l’entrada de la casa.

 

A l’arribada dels agents el sospitós s’havia ficat en la seua casa pel que els policies, després de cridar al timbre en reiterades ocasions, al final va obrir la porta insistint que no havia fet res i que els veïns li tenien mania. 

 

L’home que compta amb antecedents policials, va ser detingut i traslladat a dependències policials per a posteriorment passar a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca exige que els alts càrrecs de l’Estat facen públics els seus missatges sobre la dana

El president Juanfran Pérez Llorca ha instat el PSPV a demanar als responsables de CHJ i Aemet que facen públics els missatges que van intercanviar el 29 d’octubre de 2024 durant la dana que va causar 230 morts a la província de València. L’oposició li ha reclamat dimissions, eleccions anticipades i ha acusat el Consell de gestió nefasta de l’emergència.

Reforcen la seguretat de Susana Camarero per un home que acudix a tots els seus actes

La Policia Autonòmica ha reforçat la contravigilància al voltant de la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, per la presència reiterada d’un home amb nombrosos antecedents que acudix a tots els seus actes públics i s’espera davant la Conselleria.

Vox exigirà prioritat nacional i més retalls a agents socials en els pressupostos del 2026

Vox ha anunciat que presentarà esmenes als pressupostos de la Generalitat del 2026 per a introduir la prioritat nacional en ajudes públiques i vivenda i per a rebaixar un 20 % addicional les subvencions a patronal i sindicats, fins al 50 % en dos anys. El partit vincula l’aprovació dels comptes a l’aplicació d’estes mesures i reivindica que el pacte amb el PP inclou també la defensa del producte nacional.

El Vila-real CF demana començar la Lliga jugant fora per les obres a l’estadi de la Ceràmica

El Vila-real CF ha sol·licitat a LaLiga disputar com a visitant les tres primeres jornades del pròxim campionat per poder completar les obres de remodelació de l’estadi de la Ceràmica.

El desig d’un refugiat palestí a Alacant: reagrupar la seua família per a viure en pau

El refugiat palestí Karam Alzweidi, establit a Alacant, vol portar la seua família des de Gaza, especialment la mare, perquè puguen viure a Espanya amb dignitat, llibertat i pau, malgrat els obstacles burocràtics i la destrucció del consolat espanyol.

Així seran els dies grans de les Fogueres d’Alacant: mascletades, ‘plantà’ i ‘cremà’

Alacant enceta els dies grans de les Fogueres de Sant Joan amb la primera mascletà en Luceros, la ‘plantà’ de més de 180 monuments i la ‘cremà’ final en la nit del 24 al 25 de juny.

Carrasco assegura que PP i Vox ja han complit quasi tot el pacte de govern a Castelló

L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, afirma que el govern PP-Vox ja ha executat o té en marxa el 87% del seu acord de govern i destaca avanços en vivenda, empleu i rebaixa fiscal quan es complixen tres anys del mandat.

Catalá posa el focus en les urnes davant un possible congrés del PP valencià

L'alcaldessa de València, María José Catalá, rebutja entrar en el debat sobre un congrés regional del PP i insistix que la prioritat és preparar-se per a les pròximes eleccions, descartant alhora una candidatura seua a la Generalitat.