Detenen a un home en València per amenaçar de mort a una anciana i incendiar l’entrada de la seua casa

 

Agents de Policia Nacional han detingut a un home de 49 anys d’edat, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, danys i incendis. Els fets es van produir en el carrer de Pesset Aleixandre de València, quan un veí va amenaçar de mort a una dona d’avançada edat i després li va pegar foc a la catifa situada en l’entrada de sa casa.

 

El sospitós va començar a increpar i amenaçar a la dona de 72 anys sense haver-hi hagut cap discussió, al mateix temps que li cridava «eres una filla de puta i et mataré a tu i al teu fill».

 

Les investigacions policials apunten al fet que l’home va començar a donar colps a la porta. Per este motiu, l’anciana espantada es va refugiar en l’última habitació de la casa i va alertar al seu fill per telèfon.

 

L’home portava un esprai aerosol i un encenedor

Immediatament, el fill va acudir al domicili de la seua mare i va observar a un veí que portava un esprai aerosol i un encenedor, amb el que pel que pareix volia pegar-li foc. No obstant això, el presumpte agressor va incendiar la catifa situada en l’entrada de la casa.

 

A l’arribada dels agents el sospitós s’havia ficat en la seua casa pel que els policies, després de cridar al timbre en reiterades ocasions, al final va obrir la porta insistint que no havia fet res i que els veïns li tenien mania. 

 

L’home que compta amb antecedents policials, va ser detingut i traslladat a dependències policials per a posteriorment passar a disposició judicial.

Últimes notícies

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.