Detenen a un home en València per amenaçar de mort a una anciana i incendiar l’entrada de la seua casa

 

Agents de Policia Nacional han detingut a un home de 49 anys d’edat, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces, danys i incendis. Els fets es van produir en el carrer de Pesset Aleixandre de València, quan un veí va amenaçar de mort a una dona d’avançada edat i després li va pegar foc a la catifa situada en l’entrada de sa casa.

 

El sospitós va començar a increpar i amenaçar a la dona de 72 anys sense haver-hi hagut cap discussió, al mateix temps que li cridava «eres una filla de puta i et mataré a tu i al teu fill».

 

Les investigacions policials apunten al fet que l’home va començar a donar colps a la porta. Per este motiu, l’anciana espantada es va refugiar en l’última habitació de la casa i va alertar al seu fill per telèfon.

 

L’home portava un esprai aerosol i un encenedor

Immediatament, el fill va acudir al domicili de la seua mare i va observar a un veí que portava un esprai aerosol i un encenedor, amb el que pel que pareix volia pegar-li foc. No obstant això, el presumpte agressor va incendiar la catifa situada en l’entrada de la casa.

 

A l’arribada dels agents el sospitós s’havia ficat en la seua casa pel que els policies, després de cridar al timbre en reiterades ocasions, al final va obrir la porta insistint que no havia fet res i que els veïns li tenien mania. 

 

L’home que compta amb antecedents policials, va ser detingut i traslladat a dependències policials per a posteriorment passar a disposició judicial.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.