Detingut un home per intent d’homicidi a Canals

 

La Guàrdia Civil de Canals, en el marc de l’operació “DASER”, ha detingut un home de 39 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte de temptativa d’homicidi, detenció il·legal, robatori amb violència i intimidació i aplanament de morada al municipi de Canals.

L’operació va començar l’any passat, quan la Policia Local de Canals va informar la Guàrdia Civil que havia estat requerida, per uns veïns de la localitat, perquè hi havia un home d’edat avançada, que era a la via pública, lligat de mans i emmordassat.

La víctima, de 88 anys, tenia el cap, totalment, precintada amb cinta de cel·lofana des del front fins a la barbeta. Li havien introduït un mocador a la boca i no podia respirar. Els signes d’ofegament eren més que evidents.

Entre diversos agents de la Guàrdia Civil de Canals i de la Policia Local del mateix municipi, van alliberar la víctima. Va ser atés pels serveis mèdics i, posteriorment, traslladat a un hospital. Els facultatius mèdics van poder confirmar que este home havia patit un infart de miocardi com a conseqüència de la situació que havia viscut.

Al llarg d’esta investigació, els agents van aconseguir descobrir que l’autor va accedir a la vivenda de la víctima, que vivia sola, ubicada a Canals, i la va esperar, pacientment, fins que va arribar a casa seua. Després, la va reduir, va lligar, li va robar la targeta de crèdit i el va obligar a facilitar-li el número d’identificació personal. A continuació, va emmordassar la víctima i va fugir de la casa. La persona gran, al límit de les seues forces, va aconseguir eixir del seu domicili i els veïns van telefonar a la Policia Local de la localitat.

Finalment, el 10 de gener, agents de la Guàrdia Civil de Canals van procedir a la detenció d’un home de 39 anys, de nacionalitat espanyola, per un delicte de temptativa d’homicidi, detenció il·legal, robatori amb violència i intimidació i aplanament de domicili al municipi de Canals.

Les diligències han estat lliurades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 3 de Xàtiva i s’ha decretat l’ingrés a la presó del detingut.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU